تعداد بازدید: 2380

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 15 مرداد 1385-0:0

ديوار

مشاورمطبوعاتي شهرداري ساري اعلام كرد : شهردار ساري پنج تن از اعضاي پليس ساختمان اين شهر را به علت رعايت نکردن شان دستگاه به هيات تخلفات اداري معرفي كرد.


 

" شعبان وفايي نژاد"  با اشاره به اينكه اين اتفاق در طول تاسيس شهرداري ساري بي‌سابقه بوده است ،گفت : اين افراد با حكم قانوني مجوز تخريب يك ديوار را داشتند ، ولي به علت اينكه رعايت حقوق شهروندان را نكردند و با شكلي دون شان دستگاه‌اداري اقدام كردند مستوجب جريمه و معرفي به هيات تخلفات اداري شدند.

وي افزود : به موجب دستور شهردار ساري خسارت شهروند از حقوق متخلفين كسر و پرداخت مي‌شود.

وي ادامه داد : البته اين افراد با حكم قانون اقدام به تخريب كردند اما چون مكان مورد نظر حريم آموزشي بود و دانش آموزان در آن به تحصيل مشغول بودند جلوه نازيبايي به مساله بخشيد.

وي افزود : بعداز اين حادثه اداره حقوقي شهرداري ساري بلافاصله به محل ( بلور كشاورز - شهرك سپاه ) مراجعه كرده و از متضرر دلجويي كردند.

وفايي نژاد يادآورشد : تخريب مكاني كه برخلاف قوانين و مقررات احداث شود بايد با حكم قضايي و در حضور نماينده دستگاه قضايي باشد و به متخلف بايد اجازه داده شود وسايل خود را جمع آوري كرده و سپس اقدام به تخريب آن مكان كرد.

وي افزود : افراد اداره پليس با ماشين الات سنگين ( بولدزر) و به شكل زشت اقدام به تخريب كردند كه بازتاب منفي در افكار مردم منطقه داشته است.(irna)



    ©2013 APG.ir