تعداد بازدید: 3799

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 18 مرداد 1394-8:23

همدلی در قائم شهر

اين بنر تبليغاتي نيست!

همان گونه كه به عنوان يك شهروند در زمان مشاهده  كاستي ها و نقصان، لب به شكوه و گلايه مي گشاييم، در هنگام تلاش و كوشش براي رفع كاستي ها هم باید قدردانی کنیم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا صديقي برنجستانكي: در ايام نوروز سفري به زادگاهم -قائم شهر- داشتم. نابساماني وضعيت خيابان هاي شهر و وجود چاله و گاهي گودال هاي فراوان مرا وادار كرد يادداشتي در اين خصوص درمازندنومه انتشار دهم.(نگاه کنید به: شهرِ چاله چوله ها/متولی ساماندهي آسفالت قائم شهر كيست؟)

در چند روز اخير توفيق داشتم مجدداً به این شهر سفر كنم. در بدو ورودم به قائم شهر با يك بنر مواجه شدم كه در روي آن نوشته شده بود:«نهضت آسفالت خيابان هاي قائم شهر...»

 در تردد از كوچه و خيابان هاي فرعي شهر و مشاهده عيني اقدامات انجام شده، متوجه شدم كه واقعاً مسئولان شهري دست به كار شده و اين نهضت را آغاز كرده اند و بسیاری از خیابان ها و کوچه های شهرمان آسفالت شده است، لذا لازم دانستم مجدداً دست به قلم شده، اين نوشتار را تهیه کنم.

طبق بنری که در شهر زده اند در فاز نخست بیش از 65 هزار مترمربع با حجم نزدیک به 10 هزار تن آسفالت اجرا شده است.

باورم بر اين است همان گونه كه به عنوان يك شهروند در زمان مشاهده  كاستي ها و نقصان، لب به شكوه و گلايه مي گشاييم، در هنگام تلاش و كوشش براي رفع كاستي ها هم باید قدردانی کنیم.

در يادداشت قبلي تاكيد کرده بودم ساکن تهران هستم، مسئولان شهرم را تنها در حد نام می شناسم و هیچ شناختی از آن ها ندارم. نیز نوشته بودم قصد تخریب کسی را هم ندارم و هدفم سیاسی و بهره برداري جناحي نیست.

حالا هم قصد مجیزگویی ندارم و دغدغه ام آباداني، توسعه و عمران شهرقائم شهراست. خوشحالم که با همت مسئولان شهرم، حرکت خوبی در راستای سازندگی آغاز شده است.


  • دوشنبه 19 مرداد 1394-16:5

    آقای حجازی مصیبت وارده را به شما تسلیت می گوییم

    • دوشنبه 19 مرداد 1394-0:49

      برادر قائم شهری نگران نباش این واژه ی مسخ شده در شهر بهشهر هم بنر شده است. معلوم نیست واؤه نهضت آسفالت از کدام فرهنگستان تولید شده است. شهرداری وظیفه عقب افتاده خود را با منت بر سر شهروندان انجام می دهد.

      • يکشنبه 18 مرداد 1394-10:20

        تشکر از شهرداری شهرمان و بقیه مسئولان که تلاش می کنند

        • يکشنبه 18 مرداد 1394-9:28

          اين كجا واون كجا مسئله اين است.........
          چشي بيه چشي بيه
          اين حجازي درست داره ازعبوري تقليد ميكنه هنگام ورود به قائمشهرميگفت من واكسي كارنميكنم !!!من روبنايي كارنميكنم اما بعد...
          تيربرقها ي قائمشهررنگ شد رسيه كاري شد
          چندروزقبل اومد گفت كارخانه آسفالت قائمشهر را 100 روزه( مدت ساخت پارك ملل ساري) راساختم درحاي بود قائمشهركارخانه آسفالت داشت يه دستگاه اضافه شد!!
          الان هم اومد نهضت آسفالت( نهضت آسفالت وپياده روسازي درساري توسط عبوري) واعاي جديدي احداث پارك بانوان حجازي ( ساخت بوستان خانواده درباغ تازه تملك شده غفاري درجاده دريا عبورديمطوران ساري )
          اين كجا واون كجا كدام صحيح است مسئله اين است......


          ©2013 APG.ir