تعداد بازدید: 3228

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 19 مرداد 1394-15:37

انتقاد مدیرکل ورزش استان از حضور نیافتن مازندرانی ها در میادین بین المللی

حسین زادگان: ما را هم دعوت نمی کنند، چه برسد به خبرنگاران!

حبیب حسین زادگان: مازندران در سرانه ورزشی جزو استان‌های برتر است/در همه جای استان افرادی که شایستگی مدیریت دارند مورد توجه هستند و نگاه شهرستانی و منطقه‌ای نداریم/در میادین بین المللی نه تنها خبرنگار استان، بلکه مدیرکل هم دعوت نمی‌شود.


 مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: حبیب حسین‌زادگان در نشست خبری که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان مازندران برگزار شد، ضمن این که از اهالی ورزش مازندران دعوت کرد در مراسم تشییع پیکر شهدای غواص در ساری حضور گسترده داشته باشند، گفت: باید سهم خود را هر چند کوچک نسبت به شهدا ادا و گوشه‌ای از فداکاری‌های این رزمندگان را جبران کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه توفیقات حوزه ورزش متعلق به همه دست‌اندرکاران این حوزه است، تصریح کرد: دست یاری به سوی همه بزرگان و عناصر دلسوخته ورزش دراز می‌کنیم.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه تلاش کردیم به سراسر استان، نگاه متوازن داشته باشیم، ادامه داد: نگاه عدالت‌محور در توسعه ورزش مازندران داریم و در همه جای استان افرادی که شایستگی مدیریت دارند مورد توجه هستند و نگاه شهرستانی و منطقه‌ای نداریم.

وی با بیان اینکه در برنامه یک ساله ما المپیک ریو قرار دارد، خاطرنشان کرد: به زودی نشستی با معاون وزیر ورزش و جوانان داریم و از همه کارشناسان که نظری در بحث المپیک دارند تقاضا می‌کنیم اظهارات خود را بیان کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه در حدود یک ماه آینده از دو معاون دیگر وزیر ورزش دعوت می‌کنیم تا در مازندران مسائل ورزشی را بررسی کنند، اظهار کرد: توجه به مشارکت بخش خصوصی هم مورد توجه است تا بتوانیم از این مسیر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام را شاهد باشیم.

این مسئول افزود: حضور و مشارکت بخش خصوصی در پروژه‌های نیمه‌تمام، مناسب است و اگر این مشارکت ادامه یابد در سال 95 می‌توانیم تنها استانی باشیم که پروژه‌های ورزشی را به مردم تحویل دهیم.

حسین‌زادگان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مازندران در بازی‌های اینچوان نشان داد جزو استان‌های ورزشی مقتدر در کشور است و به تنهایی 30 درصد از مدال‌های کشور را در این مسابقات کسب کرد.

وی با بیان اینکه مازندران در این مسابقات به تنهایی از 17 کشور، مدال‌های بیشتری به دست آورد، ادامه داد: شروع فعالیت‌های ما بازی‌های اینچوان بود و بعد برای بازی‌های جهانی کشتی آماده شدیم و با وجود مشکلات مالی که داشتیم این مسابقات با حضور 14 کشور جهان برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه مازندران در سرانه ورزشی جزو استان‌های برتر است، گفت: با توجه به ظرفیت ورزشی استان، این سرانه ورزشی پاسخگوی جمعیت ورزشی نیست.

وی با اشاره به اینکه روزی که در این مسند قرار گرفتم یکی از خبرنگاران پرونده‌ای در دادگاه داشت، تصریح کرد: اعلام کردم شکایت پس گرفته شود چون خبرنگار، خواسته‌های خود را مطرح نمی‌کند، بلکه خواسته‌های مردم را بیان می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه نباید از انتقاد برآشفته شویم، تصریح کرد: خروج از جلسه، کاری را پیش نمی‌برد و اگر موردی وجود دارد که باید مطرح شود، بهتر است شجاعانه بیان کنیم شاید پاسخی برای آن باشد.

حسین‌زادگان در پاسخ به انتقاداتی درباره حضور نیافتن خبرنگاران مازندرانی در میادین بین‌المللی ورزشی، اظهار کرد: این مسئله از مشکلات اساسی مازندران است و نه تنها خبرنگار استان، بلکه مدیرکل هم دعوت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در مسابقات اخیر در آمریکا در کاروانی که بیشترین کشتی‌گیران مازندرانی حضور داشتند سهم مربی، سرپرست و خبرنگار مازندرانی ناچیز بود، گفت: مشکل اساسی این است که به این مسائل فقط در استان می‌پردازیم و به رسانه‌های ملی منتقل نمی‌کنیم تا مسئولان ملی پاسخگو باشند.

این مسئول با این مسئله در نخستین فرصت به اطلاع وزیر ورزش می‌رسانم و اگر در داخل استان این مشکل باشد ضعف سیستم ما است و پیگیر هستیم، خاطرنشان کرد: دلیل ندارد که حضور خبرنگاران در برنامه‌ها و مسابقات ورزشی مشکل داشته باشد و این موضوع را در شورای معاونان هم مطرح می‌کنم.

وی با بیان اینکه در مازندران در هر صورتی مدیران مورد نقد قرار می‌گیرند، گفت: مسئولان و مدیران استان در طول سال موظف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند، انتقادات اهالی رسانه را یادداشت کردم و با حضور در دفاتر رسانه‌ها به بررسی این انتقادات می‌پردازیم.

 



    ©2013 APG.ir