تعداد بازدید: 3406

توصیه به دیگران 1

شنبه 11 شهريور 1385-0:0

بزن بزن!

مردم روستاهای زانوس و خوشل نوشهر به جان هم افتادند و بزن بزن جانانه ای به راه انداختند.


 این حادثه در حالی رخ داد که مردم روستای زانوس رستاق از توابع شهرستان کجور نوشهر از انتقال آب چشمه این روستا به روستای همجوار خود خوشل ممانعت كردند و  انتقال نيافتن آب آشاميدند چشمه به روستای خوشل را خواستار شدند.

 مردم روستای خوشل کجور نیز به صورت جمعی به این روستا رفتند و به زد و خورد پرداختند که بر اثر آن خسارات قابل توجهی به دو طرف درگیر وارد آمد.

 شدت خشم و نفرت مردم این دو رستا تا بدانجا رسید که دو روز پس از درگیری، یکی از اهالی روستای زانوس که از شهر به روستا آمد، از سوی اهالی خوشل مورد ضرب و شتم قرار گرفت؛ در حالی وي به هیچ وجه از ماجرا خبر نداشت.

گفتني است این درگیری همچنان در این روستاها ادامه دارد و هر از چند گاهی اهالی روستاهای خوشل و زانوس رستاق کجور نوشهر به زدو حورد انفرادی و یا دسته جمعی می پردازند.

خبر ديگر رسيده حاكيست كه يك جوان اهوازی در مقابل دیدگان همسر خود در محله ملاکلای کندلوس اقدام به خود زنی کرد. وي كه عزت نام دارد از ده ماه قبل همسر کندلوسی خود را ترک كرد.او پس از ده ماه با پدر همسر خود در تهران تماس گرفت و ضمن ابراز ندامت و پشیمانی خواستار بازگشت شد که با موافقت پدر همسرش روبرو شد.

 این جوان اهوازی به روستای کندلوس ،خانه پدر همسرش  آمد ؛ اما در کمال ناباوری با عدم استقبال و پذیرش از سوی همسر و سایر اعضای خانواده روبه رو شد.

 همسرش هم وی را نپذیرفت و از او خواست تا او را برای همیشه فراموش کند. پسر جوان با شنیدن این جواب در جلوی دید همگان با چاقو اقدام خود زنی از ناحیه شاهرگ دست چپ خود كرد.
محمدحسین ملایی کندلوسی - (kandelous_village@yahoo.com)



©2013 APG.ir