تعداد بازدید: 2240

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 13 شهريور 1385-0:0

بابلي ها به دنبال فلسطين

مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بابل از تغيير نام خيابان فلسطين در اين شهر به شدت انتقاد كرد و از شوراي نامگذاري و شوراي اسلامي خواست در اين مورد تجديدنظر كنند.


حجت الاسلام والمسلمين عباس شفيعي مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بابل افزود: بيش از بيست سال است كه خيابان جنب فرمانداري كه به بازار روز و ميدان امام حسين(ع) منتهي مي شود به خيابان فلسطين مشهور بوده و مردم اين شهر هم، همواره اين خيابان را به اين نام مي شناسند .
حجت الاسلام والمسلمين شفيعي افزود: با توجه به اينكه ميدان انتفاضه در اين خيابان احداث شده و مردم اين شهر نيز همواره اين خيابان را به نام خيابان فلسطين مي شناسند و شهرت خاصي هم اين خيابان در بين شهروندان به خيابان فلسطين دارد، از اعضاي محترم شوراي اسلامي شهر مي خواهم نسبت به بازگرداندن نام خيابان مذكوربه نام خيابان فلسطين اقدام كنند و مصوبه تغيير نام اين خيابان را لغو كنند.(kayhannews)

  • يکشنبه 19 شهريور 1385-0:0

    اين حرفها بيشتر از يك دروغ نيست. تبليغات اسلامي خودش رو صاحب شهر مي دونه و نظر خودش رو نظر همة مردم. (...) حالا چطوري اينا از طرف همه نظر مي دن من كه نمي دونم!!!؟

    • چهارشنبه 15 شهريور 1385-0:0

      آقا به خدا دروغ می‌گن این خیابان معروف به خیابان قصر هست. البته الان قصر شده دانشکده پزشکی ولی وسط این میدان برج دیدبانی قصر قرار دارد. بنظر من و خیلی از شهروندان دیگر میدان قصر و یا برج بهترین اسمی بود که می‌شد روی این میدان گذاشت ولی انتفاضه از کجا اومد نمی‌دونم!!!


      ©2013 APG.ir