تعداد بازدید: 2915

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 21 شهريور 1385-0:0

در ساري همه چيز نيمه كاره رها شده است

معاون عمراني استانداري مازندران گفت: وضعيت شهرستان ساري به هيچ عنوان راضي‌كننده نيست و وضع تر‌افيك و بافت مركزي شهر بسيار نامناسب است.


 

 

روح‌الله قهرماني در بازديد از پروژه‌هاي عمراني ساري اظهار داشت: كمربندي‌هاي شهر ساري نيمه‌كاره رها شده است و همه تلاش ما اين است كه با اعتبارات موجود و امكاناتي كه در اختيار داريم، مشكلات اين شهر را حل نماييم.
وي ادامه داد: پروژه‌ شهربازي ساري، هم به لحاظ مكان و هم به لحاظ بافت طبيعي آن در خاورميانه كم‌نظير است، اما بايد هر چه سريع‌تر به فكر شروع عمليات ساخت آن باشيم‌.


وي در رابطه با طرح كمربندي شمالي اين شهرستان افزود: از سوي اداره كل راه و ترابري مازندران شاهد اقدامات خوبي در خصوص اين پروژه هستيم، اما بايد با شتاب بيش‌تري تكليف اين كمربندي مشخص شود.
قهرماني از نارضايتي شهروندان ساروي در مورد عدم بهره‌برداري از اين كمربندي خبر داد و بيان كرد: ترافيك ورودي‌هاي شهر كم‌تر از بافت مر‌كزي نيست و متأسفانه كار كمربندي جنوبي نيز نيمه‌كاره رها شده است.


وي در پايان گفت: من به عنوان معاون امور عمراني استانداري مازندران حساسيت زيادي نسبت به وضعيت مركز استان دارم و با تمام توان خود براي بهبود وضعيت شهر تلاش مي‌كنم و از همه مسئولين استان و شهرستان نيز انتظا‌ر دارم كه به فكر ساماندهي اين شهر باشند.(farsnews)



    ©2013 APG.ir