تعداد بازدید: 2696

توصیه به دیگران 1

جمعه 24 شهريور 1385-0:0

وزير كشور:تاكنون هيج فرصتي در دولت نهم از دست نرفته است

مصطفي پور محمدي در ساري گفت:موفقيت در پستو كار كردن نيست.


وزیر کشور در ساری گفت: هنوز فرصت مناسب برای ارزیابی استانداران فراهم نشده است.

وی با اشاره به اینکه عمر خدمتی برخی استانداران به یکسال نرسیده است، افزود : کماکان استانداران بر مسند خدمت باقی خواهند ماند.

وزير كشور گفت: دولتي در دنيا مي‌تواند دوام بياورد كه با قدرت ،شفاف و صادقانه كار كند و گرنه شلاق افكار عمومي به عملكرد نادرست رحم نخواهد كرد.

وي ادامه داد: افكار عمومي ملاحظه كاري ندارد و با همه وفاداري ها و تشويق ، در انتخابات و در پاي صندوق راي شلاق خود را مي‌زند.

وي خاطر نشان كرد: اگر دولت نهم نيز نتواند درست كار كند از اين شلاق در امان نخواهد بود.

وزير كشور خاطر نشان كرد: امروز فضاي كشور آرام است و در اين فضا علاوه بر اينكه مي‌توان درست كار كرد ارزيابي درستي نيز مي‌توان از عملكردها داشته باشيم.

وي گفت: انسجام داخلي كشور افزايش يافته و كشمكش‌ها وبگوومگوهاي سياسي نيز بسيار كم رنگ شده است.

پور محمدي خاطر نشان كرد: هيچ نظامي بدون نقد پيشرفت نخواهد كرد و نقد بيرحمانه در فضاي آرام بدون كشمكش‌هاي سياسي نيز سازنده است.

وزير كشور افزود:كساني كه ادعا مي‌كردند با آغاز به كار اين دولت جلوي تجمعات،هنر، موسيقي،تشكل‌هاي غيردولتي و روزنامه‌ها گرفته مي‌شود با گرايش جديد اصولگرايي واقعيت نداشت.

وزير كشور ادامه داد: فضاي كشور آنچنان مطلوب و آرام است كه بسياري از همراهان دولت نهم منتقدين اصلي هستند و اين نشانه تلاش جامعه براي حل معضلات است.

وزير كشور با بيان اينكه منشاء و مبداء خلاف و فساد اداري از بالا است و نظام اداري زمينه ساز فساد مي‌باشد، گفت : تلاش دولت نهم در اين است تدابير و تصميمات ، فساد ساز نباشد.

حجت‌الاسلام " مصطفي پورمحمدي " افزود : تلاش مي‌كنيم تا جلوي فساد از مبداء گرفته شود.

وي اظهار داشت : فضاي دولت نهم كار و تلاش با جديت است و جلسات هيات دولت بر سر شعار جناحي و سياسي نيست بلكه دعوا بر سر كم كاركردن و چگونگي مسايل و مشكلات عموم مردم است.

وي اضافه كرد : بسياري از جلسات هيات دولت با زير سوال رفتن وزارتخانه ها كه چرا در مناطق محروم كم كاري شده و يا اين كه مصوبه‌ها با تاخير در حال انجام است، تلخ مي‌شود و اين نشانه تلاش و جديت در كار است.

به گفته او حرف‌ها و شعارهايي كه اصلا نمي‌ارزد در هيات دولت جايگاهي ندارد و فضاي واقعي جامعه، جديت در كار و تلاش است.

وزير كشور خاطرنشان كرد : توزيع امكانات موجود به مناطق محروم از اولويت برنامه‌هاي دولت احمدي نژاد است.

حجت‌الاسلام پورمحمدي با بيان اين كه تاكنون هيات دولت به ‪ ۲۰۰‬شهر كشور سفر كرده است، گفت : اكنون دغدغه مردم را مي‌فهميم و از نزديك با مسايل و مشكلات مردم آشنا مي‌شويم.

وي فضاي داخلي كشور را آرام دانست و گفت : اكنون كشمكش و درگيري آزار دهنده و اهانت به ارزش هاي اسلامي و درگيري منطقه‌اي و قومي در كشور بسيار كمرنگ شده است.

وزير كشور همنشيني ، گفت و گو ، دل سوزي و عدالت محوري را از منطق دولت نهم دانست و افزود : امروز حركت به سمت تلاش صادقانه و عدالت است.

حجت‌الاسلام پورمحمدي ادامه داد : تاكنون هيج فرصتي در دولت نهم از دست نرفته است اما امكانات محدود و مشكلات چندين برابر امكانات است.

وي گفت : مي‌گويند سفر استاني هيات دولت به مناطق موجب افزايش مطالبات شده اما به نظر من هر چند اين حرف‌ها ممكن است درست باشد اما هيات دولت به صورت واقعي از نزديك با مشكلات مردم آشنا مي‌شوند.

وزير كشور در بخش ديگري از سخنانش فضاي سياسي كشور ايران را در خارج مثبت و بسيار قوي عنوان كرد و گفت : هر روز هزاران بار تهديد مي‌شويم اما با صبر و مقاومت حرفهاي خود را به صورت منطق در دنيا مي‌زنيم.

وي اضافه كرد : امروز موقعيت مردم ايران در دنيا تغيير كرده است.

به گفته او در چند سال گذشته شاهد افزايش جرايم خشن در كشور بوديم اما از يكسال اخير اين جرايم افزايش نداشته است.

وزير كشور همچنين از قاچاق روزانه پنج الي شش ميليون ليتر سوخت در كشور خبر داد. (mehrnews+farsnews+irna)



    ©2013 APG.ir