تعداد بازدید: 3303

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 30 شهريور 1385-0:0

باتوم جاي حقوق

جمشيد ايراني- فعال سياسي- گفت: رئيس جمهور فرموده اند كه حق با مردم است و بيايند مطالبات شان را فرياد بزنند اما هنگامي كه كارگران فرش" البرزبابلسر" حقوق معوقه چندين ماه گذشته را فرياد مي زنند به جاي رسيدگي، با باتوم نيروهاي انتظامي، از آنان استقبال مي شود .


" جمشيد ايراني" با تاكيد بر اين كه كارگران نيز جزيي از مردم ايران هستند و حق دارند بر اساس فرمايشات رئيس جمهور مطالباتشان را فرياد بزنند، مگر مطالبات مردم ايران فقط انرژي هسته‌‏اي است كه به خيابانها بريزند و بابت اين حق خواهي جايزه بگيرند و آيا حقوق معوقه يكساله كارگران فرش" البرز" بابلسر جزء مطالبات نيست؟
وي احمدي‌‏نژاد را مخاطب قرار داد و گفت‌‏: آقاي رئيس جمهور وقتي سخنراني مي‌‏كنيد زير مجموعه دولت را نيز مكلف به اطاعت از دستورات خود نماييد .
ايراني با اشاره به اينكه نيروي انتظامي تحت امر شوراي تامين و استانداري عمل مي كند و استانداري زير مجموعه وزارت كشور است افزود : بنابراين نيروي انتظامي به عنوان بازوي عملياتي دولت وارد عمل مي شود و بايد دولت پاسخگوي اين عملكرد باشد .
وي مشكل كارگران را متاثر از مشكلات اقتصادي دانست و گفت‌‏: در شرايطي قرار داريم كه رئيس جمهور هيچ راهكار اقتصادي نشان نمي دهد بلكه فقط شعار اشتغالزايي سر داده و هر گاه كه معترضين در قبال گراني‌‏ها و ناكارآمدي‌‏ها اعتراض مي كنند به سياه نمايي متهم مي‌‏شوند.
وي از اينكه 90 درصد نامه‌‏هاي ارايه شده به رئيس‌‏جمهور مشكلات اقتصادي , دغدغه بيكاري و مسايل كارگري است، اظهار تاسف كرد و گفت‌‏: آيا تا كنون نتيجه مثبتي از تجمع اعتراض آميز كارگران در سفرهاي استاني رئيس‌‏جمهور به دست آمده و كداميك از وعده هاي اين سفرها عملياتي شده است .(ilna)


    ©2013 APG.ir