تعداد بازدید: 6314

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 3 مهر 1385-0:0

نماينده مردم بيجار در مجلس:فرماندار بابلسر بي كفايت است

عضو كميسيون اجتماعي مجلس‌‏هفتم درباره حادثه بابلسر گفت‌‏: استانداران و فرمانداران نمايندگان عالي دولت هستند و بايد با اتخاذ تدابير ويژه از بروز تنش‌‏هاي كارگري پيش‌‏گيري نمايند.


محمدعلي مقنيان-نماينده بيجار در مجلس‌‏هفتم- وقايع اخير فرش" البرز" بابلسر و ضرب و شتم كارگران توسط نيروهاي امنيتي و انتظامي را ناشي از بي‌‏كفايتي فرمانداري بابلسر و عدم درايت مسوولان استانداري مازندران دانست.
اين نماينده مجلس با اشاره به شرايط بد كارگران برخي واحدها از جمله فرش البرز بابلسر گفت: انتظار داريم كارگراني كه ماه ها حقوق نگرفته‌‏اند، صدايشان در نيايد و اگر يك روزي فرياد حق‌‏طلبي برآوردند، به باد كتك بگيريم و بگوييم خاموش! مگر مي‌‏شود به كارگران بگوييم كه گرسنه بمانند و دم بر نياورند.


مقنيان گفت‌‏: نيروهاي انتظامي مامور و مجري اوامر مسوولان هستند و از اين مسؤولان بايد سوال كرد كه جرم كارگران فرش" البرز" چيست كه بايد ضرب و شتم شوند. اين آقايان چند روزي خود را به جاي كارگران بگذارند و بعد از مصالح نظام و انقلاب سخن بگويند.
وي گفت‌‏: مشكل اين است كه درد كارگران را نمي‌‏فهميم و از سر شكم سيري از مصالح نظام و انقلاب سخن مي‌‏گوييم.
مقنيان تصريح كرد: ضرب و شتم و دستگيري كارگراني كه گناه‌‏شان حق‌‏طلبي است هنر نيست, هنر آن است كه مسوولان و بانيان اين وضعيت را مورد بازخواست قرار دهند و مجريان خصوصي‌‏سازي بي‌‏ضابطه را به پاي ميز محاكمه بكشند.
عضو كميسيون اجتماعي مجلس‌‏هفتم گفت‌‏: چه شده كه سنگربانان ديروز شرف و ناموس و پاسداران امروز جبهه خودكفايي را زير مشت و لگد مي‌‏گيريم و با باتوم به جان آنها مي‌‏افتيم و گاز اشك‌‏آور نثارشان مي‌‏كنيم؛ مگر اينان ايراني و مسلمان نيستند؟ چرا مقصران اين وضعيت را بازخواست نمي‌‏كنند!
مقنيان گفت‌‏: فرش البرز اولين مورد و آخرين مورد نخواهد بود، پس بياييم و پيشگيري كنيم و آبروي انقلاب و نظام را به خاطر چند نفر آدم بي‌‏مسووليت نبريم.

هم چنين يك مقام كارگري در استان سمنان مسئولان اداره كار , فرمانداري و معاونت سياسي- امنيتي استان مازندران را مسوول وقايع اخير فرش "البرز" بابلسر دانست . 

 وي كه خواست نامش ذكر نشود، گفت‌‏: اگر در تجمعات كارگري و صنفي مواردمخل امنيت عمومي مشاهده نشود، نيروي انتظامي حق برخورد با آنان را ندارد .
او از اعضاي كميسيون كارگري استانداري مازندران خواست كه به مشكلات كارگران فرش" البرز" بابلسر به صورت ويژه رسيدگي كنند.
اين مقام كارگري تصريح كرد : اگر مسوولان اداره كار مازندران پيگير مشكلات كارگران فرش البرز بودند كار به درگيري و خشونت كشيده نمي‌‏شد .


وي از استاندار مازندران خواست كه تذكرات لازم را به فرماندار بابلسر , معاون سياسي امنيتي استانداري و مسوولان اداره كار در خصوص رفع مشكلات كارگران فرش البرز بابلسر بدهد .
او گفت‌‏: توجيه ادارات كار اين است كه كارگران بايد دادخواستي ارايه كرده و از اين طريق پيگير مطالباتشان باشند ؛در حالي كه در عمل اين گونه نيست.
اين مقام كارگري با تاكيد بر مشروع بودن اعتصابات صنفي گفت‌‏: تا زماني كه اعتصابهاي صنفي در قانون كار لحاظ نشود، مشكلات اين چنيني هم وجود خواهند داشت . (ilna)


  • يکشنبه 2 مرداد 1390-0:0

    من بابلسریم,کو گوش شنوا

    • پنجشنبه 15 مهر 1389-0:0

      جنابعالي كه بي اطلاع از تلاشهاي فرماندار محترم پر تلاش بابلسر هستيد ايا بفكر شهرستان خود هستيد
      علي نسب اميري

      • سه شنبه 1 اسفند 1385-0:0

        هشدار هشدار.حسين گروسي،فرماندار بيجار در حال فعاليت عليه شما براي رسيدن به پست نمايندهگي مجلس است.

        • شنبه 8 مهر 1385-0:0

          قشنگ بود...........


          ©2013 APG.ir