تعداد بازدید: 2360

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 10 مهر 1385-0:0

مازندراني هاي كابينه بركنار مي شوند

شنيده شده است فاطمه جوادي آملي-رييس مازندراني سازمان محيط زيست كشور-و اسفنديار رحيم مشايي-رييس مازندراني سازمان ميراث فرهنگي كشور-به زودي بركنار مي شوند.


عملكرد خانم واعظ جوادي در يك سال اخير نتوانسته رضايت رييس جمهور را به همراه داشته باشد و گفته مي‌شود احتمال تغيير رييس سازمان حفاظت محيط زيست وجود دارد.فاطمه جوادي آملي(برادرزاده آيت الله جوادي آملي) استاد دانشگاه شيراز بود كه جاي ابتكار را در محيط زيست گرفت.وي مدت كوتاهي بعد از انتصاب، شوهرش را نيز به سازمان دعوت كرد و در دفتر خود به كار گمارد.خلاق ميرنيا-رييس سابق دانشگاه مازندران-نيز يكي از معاونان جوادي آملي است.

هم چنين شنيده شده كه رييس مازندراني سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري هم به عنوان دومين گزينه ترميم كابنيه، در آستانه بركناري قراردارد.گفته مي شودبركناري مشايي قطعي شده است و ظرف چند روز آينده وي به عنوان دومين گزينه تغيير كابينه، از دولت كنار گذاشته خواهد شد.

نارضايتي نمايندگان، برخي اقدامات و انتصابات در سازمان از مهم ترين دلايل بركناري مشايي عنوان شده است.

گفته مي شود وي آقاي"پ" را كه حتي مدرك سيكل هم ندارند، به عنوان رييس شركت ت منصوب كرده است." پ "در زمان مسووليت مشايي در راديو تهران تلفنچي وي بوده كه توسط حراست سازمان صداوسيما اخراج شده است.

تبليغات فرهنگي در جام جهاني نيز زيرنظر همين آقا اداره مي‌شده است.شنيده شده است فرد ديگر منصوب شده در سازمان ميراث فرهنگي آقاي "بقايي" به عنوان قائم مقام هستند. در زمان مسووليت مشايي در راديو تهران بقايي مسوول سيستم كامپيوتر راديو تهران بود اما مدير راديو وي را اخراج كرد. دليل اخراج هم تخلفات متعدد وي عنوان شده است.

در همين راستاگفته مي شود به زودي دلاور بزرگ نيا-رييس موفق سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري مازندران-هم بركنار مي شود.مديريت ارشد استان با عملكرد و فعاليت هاي جسورانه،همين طور ديدگاه هاي سياسي بزرگ نيا كه جزو مديران خوش فكر و كاري استان است،مخالف است.



    ©2013 APG.ir