تعداد بازدید: 4657

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 3 شهريور 1394-1:17

فرماندار نوشهر می رود؟

پس از جابه جایی، تغییر و ترمیم در فرمانداری های بابل، عباس آباد، تنکابن و آمل اکنون خبر تغییر فرماندار احمدی نژادی نوشهر به گوش می رسد.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: پس از آن که تحلیل ها و تفسیرهای مربوط به تغییر مدیریت ارشد استان در رسانه ها اندکی فروکش کرد، تغییر و جابجایی برخی فرماندارها در دستور کار قرار گرفت تا بدین وسیله وضعیت سیاسی و یارگیری دولت در سال معطوف به انتخابات، کمی بهبود یابد.

پس از جابه جایی، تغییر و ترمیم در فرمانداری های بابل، عباس آباد، تنکابن و آمل اکنون خبر تغییر فرماندار احمدی نژادی نوشهر به گوش می رسد.

در حالی که در آغاز هفته دولت، خبر تغییر فرماندار نوشهر که از حمایت نماینده منطقه برخوردار است، در رسانه‌ها انتشار یافته بود، برخی مقامات محلی این خبر را تکذیب کردند.

هنوز تعدادی از فرمانداران مازندران، بازماندگان دولت محمود احمدی‌نژاد هستند که با همان تفکر بر مسند نشسته اند و کم ترین اعتقادی به شعارهای سیاسی و فرهنگی دولت یازدهم ندارند و قمی اویلی -فرماندار نوشهر- هم از این دسته است.

شنیده ها حاکیست او به زودی جای خود را به فرد دیگری می‌دهد و وزارت کشور بر این تغییر تاکید دارد.

خاطرنشان می کنیم در ماه های پایانی عمر مجلس کنونی و پس از توافق هسته ای، دولت فرصت یافته کمی تنفس داشته باشد و برخی تغییرات را در حوزه سیاست داخلی به انجام برساند تا بتواند پاسخگوی انتقادهای هوادارانش در این حوزه باشد.

 


  • دیوسالارپاسخ به این دیدگاه 8 3
    چهارشنبه 4 شهريور 1394-20:41

    فرماندار قمی عامل وحدت در شهرستان نوشهر بوده و عوض کردنش به سود منطقه نمیباشد.از طرفی ایشون یکی از قویترین مدیران استانه.

    • چهارشنبه 4 شهريور 1394-16:26

      فارس گزارش می‌دهد
      از شایعه تغییر فرماندار نوشهر تا تکذیب نماینده مجلس

      شایعه تغییر فرماندار نوشهر و جایگزین شدن سیف‌الله فرزانه فرماندار فعلی محمودآباد به‌جای او در حالی مطرح می‌شود که نماینده مردم نوشهر این موضوع را تکذیب می‌کند.
      خبرگزاری فارس: از شایعه تغییر فرماندار نوشهر تا تکذیب نماینده مجلس

      به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، در نخستین روز از هفته دولت، شایعه‌ تغییر فرماندار نوشهر و انتصاب فرماندار محمودآباد به جای فرماندار فعلی نوشهر اذهان همگان را به خود مشغول و بازار شایعه را در نوشهر داغ کرد.

      از سویی دیگر انتشار خبر انتصاب فرماندار غیربومی برای شهرستان نوشهر باعث تعجب همگان شد، چراکه پیش از این بارها و بارها قاسم احمدی‌لاشکی نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت انتصاب مدیران و جذب نیروهای بومی در حوزه انتخابیه خود تأکید کرده و گفته است که اجازه نمی‌دهد نیروهای غیربومی در حوزه انتخابیه وی جذب یا بر مسند اداری بنشینند.

      بر این اساس برای صحت و سقم این موضوع و تنویر افکار عمومی، به سراغ نماینده مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی رفتیم و در این باره از او سئوالاتی پرسیدیم.

      قاسم احمدی‌لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نوشهر اظهار کرد: تاکنون هیچ شخصی با بنده، نه در حوزه وزارت کشور و نه در حوزه استانداری مازندران درباره تغییر فرماندار نوشهر صحبتی نکرده است و این موضوع را به‌طور مطلق تکذیب می‌کنم.

      وی با بیان اینکه شخص استاندار مازندران و معاون سیاسی امنیتی وی همواره اهل مشورت هستند، افزود: بعید می‌دانم بدون اینکه با ما صحبت و هماهنگی بشود، بخواهند اقدامی در حوزه انتخابیه صورت گیرد.

      نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ حضور سیف‌الله فرزانه به عنوان جایگزین فرماندار فعلی نوشهر را به ‌طور کامل تکذیب می‌کنم و تاکنون کسی برای تغییر فرماندار با من صحبتی نکرده است.

      وی با تأکید بر اینکه از عملکرد محمدعلی قمی‌اویلی فرماندار نوشهر راضی هستیم، گفت: اگر قرار باشد تغییری انجام شود، باید فردی که انتصاب می‌شود، حتماً بومی باشد.

      از سویی دیگر سیف‌الله فرزانه فرماندار فعلی محمودآباد نیز بی‌آنکه تغییر و تحولات و شایعه جایگزینی و انتصاب وی به عنوان فرماندار آینده نوشهر را انکار کند، اظهار کرد: قبلاً در این باره با بنده صحبت‌هایی شد، اما گفتم که قبل از هر چیزی برای این موضوع با دوستان‌مان در استانداری حرف بزنم.

      • غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 2 13
        چهارشنبه 4 شهريور 1394-18:28

        همیشه اولش میگن شایعه است، تکذیب میشه بعد اون کار انجام میشه. فرماندار نوشهر خیلی بسته فکر می کند و بدرد دولت کنونی نمی خورد. او به روحانی رای نداده و گزینه اش جلیلی بوده است. بهتر است خودش استعفا دهد تا فردی بهتر که هم راستا با سیاستهای دولت است سرکار بیاید. ایشان بهتر است کمی استراحت کنند

      • چهارشنبه 4 شهريور 1394-14:45

        هیچ استانداری نمیخواد که فرماندار ضعیف داشته باشه که باعث بشه نمره و قابلیت استاندار رو پایین بياره و وزارت کشور هم استاندار رو بازخواست کنه.پس حتما فرماندار قوی ای هست که تا الان مونده. و خبر عوض شدنش رو همه تکذیب میکنن...فرماندار قبلی بابل رو در نظر بگیرید، بعد از دیدار با احمدی نژاد عوضش کردن حالا اگه این فرماندار احمدی نژاد منصوب کرده بود و ضعیف هم بود تا الان باید عوض میشد.در ضمن آقای استاندار خودش رییس ستاد روحانی در استان بود و صلاح کار رو بهتر میدونه و کاسه داغتر از آش شدن برای استاندار منصوب دولت کج فهمی حساب میشه.البته همیشه یه کسانی هستند که با بودن فرد خاصی در منصب منافعشان به خطر میوفته و به قول استاندار ا ونهایی که تخریب میکنن همه خواسته های داشتن که بهش نرسیدن

        • چهارشنبه 4 شهريور 1394-13:33

          شما اصلا کلا در جریان نیستی!هشتم و نهم نه بلکه نهم و دهم.این نشون ميده که از روی حب و بغض نظر میدین نه آگاهی و خیرخواهی....

          • چهارشنبه 4 شهريور 1394-11:23

            فرماندارهایی مثل این آقا اعتقادی به دولت ندارند و بهتر است خودشان استعفا دهند تا برکنار شوند. مگر می شود آدم به دولت هشتم و نهم خدمت کند و بعد با این دولت جفت و جور شود؟ آقای انشیروان محسنی و آقای احمدی لاشکی اختلاف دارند،فضا برای ادامه فعالیت این فرماندار دولت سابق فراهم می شود.

            • سه شنبه 3 شهريور 1394-21:38

              ادامه حضور اقای قمی ،از یک سو محصول ضعف و عدم درک شرایط توسط استاندار مازندران و بی تحرکی و عدم اجماع اصلاح طلبان و حامیان دولت در نوشهر و از سویی حمایت نماینده و امام جمعه نوشهر -در خلا عدم اجماع- ذکرشده ،می باشد.
              چندی پیش طرح اجرای بازی سیاسی کودکانه جابجایی فرمانداران -مشابه انچه درعباس اباد و تنکابن انجام شد-در نوشهر و چالوس مطرح شد ! نمی دانم استاندار و معاون سیاسی ایشان از کی و کجا خط و مشورت میگیرند که به اینگونه نتایج خردمندانه ! می رسند.مگر در شهرستانهای غرب مازندران قحط الرجال است که این کلاه و ان کلاه می کنید!؟
              انچه که من به ان رسیدم این است که 1- اقایان با این کار و حفظ بعضی از مدیران دولت قبل که موضعشان کاملا مشخص بوده و هست،می خواهند ژست فراجناحی بگیرند2-با انتخاب مدیران ضعیف ،ضعف و ناتوانی خود را لاپوشانی کنند.3-خود استاندار و مدیران ارشد استان هنوز پیام مردم را در خرداد 92 نشنیده و یا شنیدند و درک نکردند4-هر سه گزینه !
              درپایان اگر هم تاکنون در خصوص ادامه مسئولیت اقای قمی بعنوان فرماندار از سوی حامیان دولت ،صاحبنظران و اصحاب رسانه منطقه مماشاتی صورت گرفت به صرف بومی بودن ایشان و حفظ حریم و حرمت هاست.بهتر است حال که مدیران ارشد استان نمی خواهند یا نمی توانند به درک درستی نایل شوند!خودایشان فضا را درک کرده وحاضر به حضور به هر قیمتی نشوند تا خدای نکرده صبر منتقدین سرریز شده و انتقادها عمومی و رسانه ای شود.

            • سوادکوهی کیجاپاسخ به این دیدگاه 18 1
              سه شنبه 3 شهريور 1394-14:39

              افرادی که اندیشه های سیاسی خام دارند بسیار بسیار عجولن... اگر دولت روحانی بلافاصله دست به تغییرات انچنانی میزد من از انتخابم پشیمون می شدم. اگر فاز انالیز در مغزمون قوی باشه یاد میگیریم عجله رو از زندگیمون حذف کنیم و به جاش نظم و زمانبندی رو جایگزینش کنیم... زمانبندی

            • سه شنبه 3 شهريور 1394-9:27

              مشکل این جاست که بین اصلاح طلبها تو نوشهر اتفاق نظر وجود ندارد. یه عده طرفدار نماینده سابقند و یه عده هم طرفدار این نماینده. برای همین قمی راحت دارد به صدارتش ادامه میدهد. استانداری بجنبد. انتخابات نزدیک است

              • سه شنبه 3 شهريور 1394-7:20

                مازندنومه ای ها ؟ چرا صدایی از کسی نمی شنویم؟؟؟
                این اقای قمی ...حامی دوآتیشه احمدی نژاد بود!
                چرا تا امروز مانده است ؟!!!
                جای تاسف است برای استاندار روحانی!


                ©2013 APG.ir