تعداد بازدید: 2524

توصیه به دیگران 0

جمعه 6 شهريور 1394-22:28

فرماندار قائم شهر خبر داد:

کلینیک تخصصی درمانی با اعتبار 5 میلیارد تومان راه اندازی می شود

مهدی محمدی: اگر کوتاهی در ارائه خدمات صورت گرفته است این تقصیر نیست، بلکه قصور است و از مردم شریف شهرستان قائم شهر عذرخواهی می کنیم/ کلینیک تخصصی با اعتبار 5 میلیارد تومان اعتبار نظیر آنچه در طوبای ساری می بینیم در شهرستان قائم شهر احداث خواهد شد.


   مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: امام جمعه موقت قائم شهر در خطبه های نماز جمعه این هفته قائم شهر اظهار کرد: فصل الخطاب ما کلام رهبری است که در سخنان خود به سه مورد از خدمات دولت از جمله کاهش نرخ تورم توسط دولت، آرامش و ثبات اجتماعی و بهبود وضع درمانی و بهداشت اشاره فرمودند.

  حجت الاسلام صادق سلیمانی با بیان اینکه دولت محبوبیت نسبی دارد، گفت: دولت نتوانست به تمام وعده های خود عمل کند که انتظار نیست این مهم در طول دو سال خدمت اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه پایان دادن به مذاکرات از نکات دیگر مهم خواست رهبری بود، اظهار کرد: یکی از نقاط مثبت مذاکرات با 6 قدرت جهانی این بود که ایران قدرت برتر بود.

سلیمانی با بیان اینکه 6 قدرت برتر دنیا پای میز مذاکره نشستند، اظهار کرد: این مذاکرات بی کمی وکاستی همان طور که در منویات مقام معظم رهبری از تیم مذاکره خواسته شد، پیش رفت.

امام جمعه موقت قائم شهر با بیان اینکه دنیا بداند ایران پای حق خود ایستاد، تصریح کرد: حالا طرف مقابل دبه هم در بیاورد، مهم این بود همه بدانند جمهوری اسلامی اهل منطق و مذاکره است.

  سلیمانی با بیان اینکه رهبری موضوع اقتصاد را به دولت گوشزد فرمود، اظهار کرد: اقتصاد اصلی ترین اولویت دولت است چرا که مردم مشکلات اقتصادی دارند.

*تمام تلاش ها برای جلب رضایت مردم است

 مهدی محمدی -فرماندار قائم شهر- در نماز جمعه این هفته به ارائه گزارش عملکرد دو ساله دولت پرداخت.

وی با بیان اینکه نرخ تورم در گذشته لحظه ای بود، گفت: نرخ تورم در گذشته الان و الان بود که دولت همه توان خود را به کار گرفت تا ثبات به وجود آید.

 محمدی با اشاره به نقش تولید در اقتصاد جامعه اظهار کرد: از آنجا که اقتصاد بر محوریت تولیدات داخلی استوار است، تولیدکنندگان باید کیفیت تولیدات را در اولویت قرار دهند. دولت هم در تلاش است نرخ تولید ناخالص ملی را افزایش دهد.

فرماندار قائم شهر با تاکید بر آنکه در گذشته نرخ تورم دولت یازدهم طبق آمار بانک مرکزی 40 درصد بود، گفت: دولت موفق به رساندن این نرخ به 13.8 درصد شد که امیدوراریم این نرخ تک رقمی شود.

وی با بیان اینکه درصد نرح نوسان ارز در گذشته 43 درصد بود، تصریح کرد: دولت توانست شاخص نرخ رشد ارز را افزایش دهد و از رشد منفی نوسانات قیمت ارز جلوگیری کند.

محمدی با بیان اینکه در حوزه دیپلماسی بر اساس وعده رییس جمهوری تمام تلاش ها به کار گرفته شد تا سایه تهدید از کشور دور شود، اظهار کرد: در سایه حمایت های رهبری مذاکرات به گونه ای پیش رفت که دنیا به این نتیجه رسید ایران قدرت برتر در دنیاست.

فرماندار قائم شهر با اشاره به اینکه مذاکرات به واسطه هدایت رهبری، واحد پیش رفت، گفت: این کار بزرگ انجام شد تا دشمنان بدانند تیم مذاکره کننده از سیاست های تعیین شده عدول نمی کند.

  محمدی با تاکید برآنکه تیم مذاکره کننده از هیچ خط قرمزی عبور نکرد، افزود: دانش و تجربه قبلی رییس جمهوری به عنوان دبیر شورای عالی ملی امنیت کارگشای فعالیت های تیم مذاکره کننده دولت بود.

فرماندارقائم شهر با بیان اینکه باید واقعیت های موجود را پذیرفت که در زمینه اقتصاد فشارهایی بر مردم وارد شده است، تصریح کرد: در گذشته نفت با قیمت 120 دلار به فروش می رسید که اکنون با قیمتی نزدیک به 38 تا 40 دلار به فروش می رسد.

وی با تاکید بر آنکه شاید قیمت 38 تا 40 دلاری بشکه های نفت پاسخگوی هزینه استخراج آنها هم نباشد، اظهار کرد: باید همه دست به دست هم دهیم تا از این مشکلات در سایه همدلی گذر کنیم.

  محمدی با بیان اینکه اگر قرار است نقد کنیم همه موارد را ببینیم، افزود: تخریب، کاری ناصواب است اما نقد منصفانه را می پذیریم.

وی با بیان اینکه در شهرستان قائمشهر بعد از چهار دولت مطالبات کارگران نساجی پرداخت شد، اظهار کرد: کارخانه اکنون مشغول فعالیت است و ماهم موظفیم از سرمایه گذار تا زمانی که حریم خود و ملت را رعایت کند، حمایت کنیم.

فرماندار قائم شهر افزود: باید با مردم صادق باشم و بگویم امکان جذب بودجه به راحتی در دولت وجود ندارد، پس باید به تقویت بخش خصوصی و حمایت از این بخش روی بیاوریم.

محمدی با بیان اینکه در حوزه درمان خدمات شایسته ای به مردم داده شده است، اظهار کرد: کلینیک تخصصی با اعتبار 5 میلیارد تومان اعتبار نظیر آنچه در طوبای ساری می بینیم در شهرستان قائم شهر با اهدای زمین مورد نیاز توسط شهرداری و شورای شهر احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه باید از جریان های باندی وحزبی به دور باشیم، گفت: برای ایجاد همبستگی در ماه رمضان جلسه ای با حضور دوستان اصلاح طلب و اصولگرا برگزار شد تا همدلی، هم زبانی وهم فکری درجامعه بیش از پیش شکل بگیرد.

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه تمام تلاش ها برای جلب رضایت مردم است، تصریح کرد: اگر کوتاهی در ارائه خدمات صورت گرفته است این تقصیر نیست، بلکه قصور است و از مردم شریف شهرستان قائم شهر عذرخواهی می کنیم.

 



    ©2013 APG.ir