تعداد بازدید: 2178

توصیه به دیگران 1

شنبه 15 مهر 1385-0:0

يوسفيان:نتيجه‌‏اي از سفر وزرا به شهرهاي محتلف حاصل نشده است

نماينده آمل گفت:نارضايتي از عملكرد وزرا در مجلس زياد است.


عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس‌‏هفتم گفت: اين حجم تذكرات و سوالات نمايندگان از وزرا بي‌‏سابقه بوده است

عزت‌‏الله يوسفيان، نماينده آمل، با تاكيد بر اين كه گله‌‏مندي و نارضايتي از عملكرد وزرا در مجلس زياد است، تصريح كرد: وزيري كه معمولا دريك جلسه بايد پاسخگوي سوال يك نماينده باشد، شاهد هستيم به دليل حجم بالاي سوالات در يك جلسه پاسخگوي بيش از 7 سوال مي‌‏شود.
وي تصريح كرد: اين حجم سوالات و تذكرات نمايندگان از وزرا قابل بحث است و بايد ديد ريشه‌‏هاي مشكل كجاست.
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس‌‏هفتم خاطرنشان كرد: بايد بررسي كرد آيا نمايندگان زياده‌‏خواهي وتقاضاي بي‌‏جا از وزرا دارند و يا در وزارتخانه‌‏ها مشكل وجود دارد اما اگر واقعا ضعف و مشكل وجود دارد، چرا بي‌‏توجه از كنار آن عبور كنيم؟!
يوسفيان گفت: وزراي دولت نهم در ايجاد ارتباط سفر به شهرهاي مختلف و بررسي موارد نسبت به گذشته بي‌‏سابقه بودند اما متاسفانه نتيجه‌‏اي از آن حاصل نشده است.
وي با بيان اين كه اگر مردم از نزديك مي‌‏آيند تا با مقامات و وزراي ديدار كنند، چون مشكل و خواسته‌‏اي دارند، گفت: مردم براي احوال پرسي در اين جمع‌‏ها حاضر نمي‌‏شوند و اگر به درصدي از خواسته‌‏هايشان نرسند، يقيينا مشكل ايجاد مي‌‏شود.
يوسفيان افزود: به دليل همين ارتباطات و ديدارها توقعات در سطح بالايي ايجاد شده اما بايد ديد آيا جوابي كه داده مي‌‏شود در سطح توقعات هست؟!
نماينده آمل خاطرنشان كرد: وزير كشاورزي در سفري كه در بهمن ماه به حوزه انتخابيه بنده داشت، به همه شهرستانها سر زد. از صبح تا شب با كشاورزان و توليدگران مازندران ديد و بازديد كرد اما حتي يك مورد از خواسته‌‏هاي سفر وزير اجابت نشد.
يوسفيان گفت: حتي به مردمي كه خود وزير قول داد و گفت كه قصد انجام اين كارها را داريم، اجرا نشد.
(ilna)



    ©2013 APG.ir