تعداد بازدید: 2839

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 24 مهر 1385-0:0

فاضلي: هر کشوري که به زير زمين توجه داشته باشد رشد نمي کند

رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت:عقيده دارم در آموزش و پرورش افراد بايد با مدرک فوق ديپلم استخدام و با مدرک دکتري بازنشسته شوند .


 سيد نصرت ا... فاضلي گفت: بالاترين قدرت اجتماعي نيروي انساني کشور آموزش و پرورش است .
رييس سازمان آموزش و پرورش استان توجه جدي نخبگان به مسائل آموزش و پرورش راخواستار شد و تصريح کرد : پايه توسعه در هر کشوري نيروي انساني است و کشوري که به نيروي انساني اش توجه کرد موفق شد .
وي ادامه داد : ۶۷ درصد اعتبارات جاري و ۸۴ درصد نيروي انساني به آموزش و پرورش مازندران تعلق دارند .

وي اشاعه بي نيازي و اصالت فرهنگي را در جهان توسط معلم مورد تاکيد قرار داد و گفت : کشور ما از نظر رشد علمي جز کشورهاي برتر جهان است .


فاضلي تنومندي پيکره آموزش و پرورش ، تغييرات کتب درسي ، کمبود فضاي آموزشي ، نبود تجهيزات کافي ، مدارس تخريبي ، اتکا بيش از حد دانش آموزان به خانواده ها و بي انگيزه بودن نسبت به مسائل علمي را از عمده چالش ها و مشکلات آموزش و پرورش قلمداد کرد .

رييس سازمان آموزش و پرورش مازندران گفت : هر کشوري که به زير زمين توجه داشته باشد رشد نمي کند زيرا که بالاترين ثروت کشورها سلول هاي مغزي دانش آموزان است .

 

وي گفت : اگر معلم ومدير رابطه عاطفي مناسب با دانش آموز برقرار کرده و مطالب دوست داشتني را در مدرسه ارائه کند کودک از مدرسه لذت مي برد .

فاضلي با خطاب به مديران براي واگذاري مسئوليت ها به دانش آموزان گفت : مدرسه زندگي يعني دانش آموزان تمام کارها و مسئوليت هاي مدرسه را خود به عهده گيرند و با اين کار در حفظ اموال مدرسه فعاليت بيشتري کنند .

فاضلي توجه به علم روز را مهم دانست و افزود : بايد ارزش هاي مان را در قالب علمي در سطح جهان ارائه کنيم زيرا که امروز ، علم زبان قدرت است

فرستنده:روح ا.. معافي،مسئول روابط عمومي آموزش و پرورش مازندران



    ©2013 APG.ir