تعداد بازدید: 3226

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 30 مهر 1385-0:0

آب پاشي به درگيري منجر شد

فردي در تنكابن هنگامي که با خودروي خود در حال عبور از خيابان بود، موجب پاشيدن آب کنار خيابان بر روي دو نفرشد كه اين آب پاشي به درگيري منجرشد.


 ماموران انتظامي کلانتري 11 شهرستان "تنکابن" استان مازندران در پي اطلاع از يک مورد درگيري و ضرب و شتم در يکي از خيابان هاي اين شهرستان وارد عمل شدند.

با دريافت اين خبر، ماموران سريعاً به محل مورد نظر اعزام و دريافتند فردي به نام "علي اکبر - ف" 24 ساله که اهل و ساکن همدان مي باشد هنگامي که با خودروي خود در حال عبور از خيابان بود، به علت سرعت زياد و ناخواسته موجب پاشيدن آب کنار خيابان بر روي دو نفر بنام هاي "علي و اصغر - ع" که هر دو اهل تنکابن مي باشند، مي شود.

اين گزارش حاکي است، با وقوع اين حادثه دو عابر فوق با راننده خودرو درگير و در اثر اين درگيري از سوي راننده بوسيله شمشير و قمه مورد ضرب و جرح قرار گرفته و مضروب مي شوند و راننده به محض مصدوم کردن آنها از صحنه متواري مي شود.

اين گزارش مي افزايد،مجروحان سريعاً به وسيله مردم جهت مداوا به بيمارستان منتقل شده و اکنون حال هر دوي آنها رضايتبخش مي باشد.

گفتني است، لحظاتي پس از اين حادثه با حضور ماموران، سريعاً موضوع به مرکز اطلاع و از طريق ايست هاي بازرسي و گشت هاي پليسي در خصوص دستگيري راننده خودروي فوق اقدام گرديد که خوشبختانه پس از مدت کوتاهي راننده خودرو (ضارب) بنام "علي اکبر - ف" توسط ماموران اين شهرستان دستگير و تحويل مراجع قضايي گرديد.(police)



    ©2013 APG.ir