تعداد بازدید: 1983

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 4 آبان 1385-0:0

قناعت:مديري كه شبانه‌روزي كار نكند در اين دولت جايگاهي ندارد

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت:دشمناني كه ايران را به غيردمكراتيك بودن محكوم مي‌كنند منتظر ميزان حضور مردم در پاي صندوق راي هستند.


معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران تعداد داوطلبان ثبت نام شده براي عضويت در شوراي اسلامي شهر و روستاي استان را ‪ ۱۶‬هزار و ‪ ۵۷۰‬نفر اعلام كرد و گفت: اين تعداد نسبت به دور دوم ‪ ۳۰‬درصد رشد نشان مي‌دهد.

"جواد قناعت" افزود: در دور دوم ‪ ۱۲‬هزار و ‪ ۲۴۸‬نفر داوطلب شوراي اسلامي شهر و روستا ثبت نام كرده بودند.

وي اضافه كرد: در اين دوره انتخابات ‪ ۱۳۲‬زن داوطلب شركت در شوراي اسلامي شهر شدند و ‪ ۳۳۹‬نفر از زنان نيز دواطلب شركت در انتخابات شوراي اسلامي روستا هستند در حاليكه در دوره دوم به ترتيب ‪ ۷۸‬نفر و ‪ ۱۹۵‬نفر به اين منظور دواطلب شده بودند.

قناعت ادامه داد: انتظار مي‌رود با توجه به استقبال و افزايش ‪ ۳۲‬درصدي در ثبت نام داوطلبان شاهد حضور حداكثري مردم نيز در پاي صندوقهاي راي باشيم.

رييس ستاد انتخابات مازندران تصريح كرد: وجود فضاي آرام سياسي كه از آغاز به كار دولت نهم در جامعه حاكم شده است موجب شد تا اعتماد و اطمينان مردم به حكومت جمهوري اسلامي بيشتر شود.

وي گفت: احساس مسووليتي كه مجموعه مديران در دولت نهم در كشور بوجود آورده‌اند ديگر علت افزايش تعداد داوطلبان است.

وي ادامه داد: از طرفي اميد به كار شوراها و نظارت و ارتباط بيشتر شورا با فرماندران و بخشداران موجب افزايش ثبت نام داوطلبان شده است.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران تصريح كرد: اكنون دشمنان كه ايران را به غيردمكراتيك بودن محكوم مي‌كنند منتظر ميزان حضور مردم در پاي صندوق راي هستند.

وي ادامه داد: اين در حالي است كه انتخابات قبلي مردم سالاري بودن نظام جمهوري اسلامي ايران را در دنيا ثابت كرده است.

قناعت در بخش ديگر در پاسخ به سوال تحول و توسعه و كاركرد دولت نهم در يك سال اخير گفت: اكنون ارتباط و دسترسي مردم به مسوولان ارشد استان و كشور راحت شده است.

وي ادامه داد: از طرفي توانايي مديران براي ادامه كار ملاك است و مديري كه صادقانه و شبانه‌روزي كار نكند در اين دولت جايگاهي ندارد.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران گفت: براي برگزاري انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراهاي اسلامي شهر و روستا سه هزارو ‪ ۴۵۹‬شعبه اخذ راي در استان پيش‌بيني شده است.

وي افزود: اين تعداد شعب اخذ راي براي دو هزار و ‪ ۳۵۳‬روستا و ‪ ۵۱‬شهر مازندران است.

قناعت اظهار داشت: در ‪ ۱۲۱‬روستاي مازندران به دليل داشتن جمعيت كمتر از ‪ ۲۰‬خانوار انتخابات شوراهاي اسلامي برگزار نمي‌شود.

وي تصريح كرد: در انتخابات شوراهاي اسلامي در دو هزار و ‪ ۱۴۸‬روستا شوراي سه نفره و در ‪ ۲۰۵‬روستا شوراي پنج نفره انتخاب مي‌شوند.

معاون سياسي امنيتي استاندار مازندران همچنين ادامه داد: از ‪ ۵۱‬شهر مازندران كه انتخابات شوراهاي اسلامي در آنها برگزارمي‌شود ‪ ۴۵‬شهر داراي شوراي پنج نفره و شش شهر داراي شوراي هفت نفره هستند.

در انتخابات چهارمين دوره مجلس خبرگان رهبري ‪ ۱۸‬نفر در مازندران نامزد هستند.

چهارمين دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبري وسومين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ‪ ۲۴‬آذر ماه در كشور برگزار مي‌شود.(irna)



    ©2013 APG.ir