تعداد بازدید: 2017

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 7 آبان 1385-0:0

عباسي:خدمت گذارم

وزير پيشنهادي رئيس جمهور براي تصدي وزارت تعاون گفت:خود را يك سرباز نظام مي‌دانم.


محمد عباسي با بيان اين كه خود را يك سرباز نظام مي‌دانم،گفت: چه در مجلس و چه در جاي ديگر باشم، افتخار مي‌كنم كه خدمت گذار كوچك و خوبي براي نظام و جمهوري اسلامي ايران باشم.


رييس سابق دانشگاه آزاد قائم شهر با اشاره به مذاكرات انجام شده با وي براي تصدي وزارت تعاون تصريح كرد:من از حسن نظر آقاي احمدي نژاد تشكر مي‌كنم و از نمايندگان مجلس مي‌خواهم كه در موعد قانوني اقدامات لازم را انجام دهند.
نماينده گرگان در مجلس شوراي اسلامي اظهار اميدواري كرد تا روز يكشنبه هفته آينده از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي راي اعتماد بگيرد و بتواند خدمات بيشتري به مردم ارائه كند.


وي در خصوص مهم ترين مسئله وزارت تعاون با بيان اين كه با توجه به نقش قانون وزارت تعاون به عنوان يكي از اركان سه گانه اقتصاد ايران و نقش تاثير گذار آن در شرايطي كه ما در گذر تحول اقتصادي از بخش دولتي به بخش خصوصي هستيم، نقش آفريني بيشتر بخش تعاون در اين گذر و انسجام و تقويت روح تعاون ملي،افزود:بايد سرمايه كوچك دانش و خلاقيت كارشناسان و دانش آموختگان نسل جوان را در افزايش ظرفيت بخش تعاون و به كار گيري مساله اقتصاد كشور در مقابله با فقر و مسائل مربوط به اجتماعي قرار گيرد.


وزير پيشنهادي احمدي نژاد براي تصدي وزارت تعاون تاكيد كرد: بخش تعاون به عنوان بخش موثر در اقتصاد به زير ساخت‌هاي محكم و ايجاد باورمندي در جامعه و فرهنگ عمومي نياز دارد كه به نظر مي‌رسد اين مسئله چون به منافع اجتماعي مربوط مي‌شود و هم به تقويت روح تعاون و هم به ايده‌هاي كار آفريني و خلاق نيازمند است.


عباسي اضافه كرد: ما بايد زمينه‌هاي اساسي اين موضوع را در كشور فراهم كنيم تا ظرفيتي را كه در انتهاي برنامه‌ پنج ساله پنجم در رساندن 25 درصد سهم تعاوني مشخص شده را به نتيجه برسانيم.
عباسي تعاون را يك ركن مهم اقتصادي ايران دانست و ياد آور شد: اين موضوع در قانون اساسي ذكر شده است، همچنين مقام معظم رهبري بارها در اين مورد تاكيد داشتند.


وي افزود: كاركرد قانوني و حقوقي بخش تعاون و ظرفيت اجتماعي ملت ايران و روحيه مردم ما اقتضا مي‌كند كه يك سازماندهي و موضع اجرايي قوي در رساندن اين ظرفيت‌ وجود داشته باشد تا بتواند اين كار كرد را در جامعه به اثبات برساند بنابراين تقويت بخش تعاون ضرورت دارد.(farsnews)



    ©2013 APG.ir