تعداد بازدید: 3088

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 25 آبان 1385-0:0

معاونان مازندراني رييس جمهور برکنار مي شوند

‌يكي از وب‌سايت‌هايي كه خود را نزديك به دولت نهم مي‌داند در خبري كوتاه از بركناري قريب‌الوقوع اسفنديار رحيم مشايي -رييس مازندراني سازمان گردشگري و ميراث فرهنگي- و فاطمه جوادي آملي-رييس سازمان‌ محيط زيست- خبر داد.


 

 در خبر منتشر شده توسط اين وب سايت آمده است: مشايي معاون رييس جمهور و معاون رييس سازمان ميراث فرهنگي به زودي به عنوان سفير ايران در عربستان معرفي خواهد شد. اين خبر در حالي منتشر مي‌شود كه برخي آگاهان اختلافات دروني ميان افرادي كه ادعاي نزديكي به احمدي‌نژاد دارند را دليل اصلي تضعيف بخش‌هايي از دولت توسط اين وب سايت‌ها عنوان مي‌كنند. يك روز پس از انتشار اين خبر ديگر وب‌سايت منتسب به دولت نيز خط خبري انتشار شده از روز گذشته را ادامه داده و مي‌نويسد: ‌به دنبال تغيير وزراي رفاه و تامين اجتماعي و تعاون و علي‌رغم اعلام سخنگوي محترم دولت مبني بر پايان تغييرات در كابينه، زمزمه‌هاي تغيير برخي معاونين رييس جمهور هر روز بيشتر به گوش مي‌رسد.

به گفته منابع نزديك به دولت روساي سازمان‌هاي محيط زيست و ميراث فرهنگي و گردشگري از جمله معاونين رييس جمهور هستند كه تغيير آنها در دستور كار آقاي رييس جمهور قرار گرفته است.



    ©2013 APG.ir