تعداد بازدید: 5234

توصیه به دیگران 2

پنجشنبه 25 آبان 1385-0:0

مازيران در بحران

عضو هيات مديره مجتمع خودرويي مازيران واقع در نوشهر ازمسوولان امر براي رفع مشكل اين واحد توليدي خواستار كمك شد.


 

"پگاه مداح " روز پنج شنبه افزود: اين شركت به علت ناهماهنگي بين ادارات استان از جمله منابع طبيعي و نيز نداشتن سند مالكيت با مشكلات عديده‌اي مواجه شده است.

وي اظهارداشت : به همين دليل ، خط توليد اين كارخانه به صورت موقت از روز سه‌شنبه هفته جاري تعطيل شد ولي ساير بخش‌هاي آن نظيراداري و خدماتي فعال است.

وي تصريح كرد: حدود ‪ ۳۰‬كارگر فعال در بخش‌هاي توليدي اين شركت به صورت موقت بيكار شده‌اند.

عضوهيات مديره مجتمع خودرويي مازيران خاطرنشان كرد : ‪ ۵۶۰‬نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم در فاز اول اين شركت اشتغال دارند.

مداح با اشاره به نقش اين شركت در اشتغالزايي منطقه ، از مسوولان منطقه خواست تا براي رفع موانع پيش روي اين واحد توليدي، تلاش بيشتري كنند.

به گفته او، اين شركت در زمينه توليد انواع كشنده‌هاي جاده‌اي نظيركاميون فعاليتش را از سال ‪ ۱۳۸۲‬در شهرستان نوشهر آغاز كرده است.

مجتمع خصوصي خودرويي مازيران در زمينه توليد و مونتاژ انواع كشنده‌هاي جاده‌اي نظير كاميون با كارخانه " ماز" بلاروس همكاري دارد و محصولات اين كارخانه را پس از مونتاژ و ارايه خدمات به فروش مي‌رساند.

توليد سالانه اين شركت هزار و ‪ ۲۰۰‬دستگاه كاميون است و با بهره‌برداري فاز دوم اين شركت، مقدار توليدات كنوني به دو برابر افزايش خواهد يافت.

با تكميل و راه‌اندازي فاز دوم اين مجتمع خودرويي در مجموع دو هزار نفر به صورت مستقيم و غيرمستقيم در اين واحد مشغول به كار خواهند شد.(irna)



    ©2013 APG.ir