تعداد بازدید: 2719

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 آذر 1385-0:0

اختلاف دروني

نماينده آمل:بايد منتظر عواقب چند ليستي بودن اصولگرايان باشيم.


يوسفيان به isna گفت: ارايه‌ي سه ليست از سوي اصولگرايان را خيلي خوب نمي‌دانم. چون بين اين ليست‌ها تفاوت‌هاي زياد وجود دارد.

عزت‌الله يوسفيان- عضو فراكسيون اصولگرايان- با بيان اين‌كه بايد منتظر عواقب چند ليستي بودن اصولگرايان باشيم، خاطرنشان كرد: اين‌كه بگوييم اگر ليستي راي بياورد يا نياورد پيروزي و شكست نسبي است، درست نيست بلكه پيروزي و شكست مطلق است.

وي در خصوص نبودن نام چمران و شيباني در ليست حاميان دولت، يادآور شد: رييس جمهور اعلام كرده كه در انتخابات شوراها ليستي ندارد و از ليستي هم حمايت نمي‌كند. نبودن نام چمران در ليست رايحه‌ي خوش خدمت را يك اختلاف دروني مي‌دانم چرا كه از چمران چه كسي به رييس جمهور نزديك‌تر است؟!

عزت‌‏الله يوسفيان به ilna هم گفت:برگزاري هر انتخابات در نظام جمهوري اسلامي ايران، يك رفراندوم كوچك نسبت به اصل نظام است.

 وي ادامه داد: ما شاهديم حتي در كشور همسايه كه آمريكا با لشكركشي در آنجا حضور دارد، وقتي مساله انتخابات مطرح مي‌‏شود، مردم با الگوگيري از جمهوري اسلامي ايران در انتخابات شركت مي‌‏كنند و موفق مي‌‏شوند.


يوسفيان با تاكيد بر اينكه انتخاب 24 آذر براي ما برد بين‌‏المللي و جنبه جهاني دارد، گفت: با ميزان حضور مردم در انتخابات مقبوليت نظام سنجيده مي‌‏شود.

وي سپس با اشاره به اينكه اگر مردم از برخي موضوعات ناراضي و معترض هستند، راه حل آن قهر با صندوق‌‏هاي راي نيست، گفت: هر كس از حضور در انتخابات قهر كرده، هم خودش و هم كشورش ضرر ديده است.


  • جمعه 24 آذر 1385-0:0

    از ازل تا حال اختلاف سلیقه بود و خواهد بود
    ولی اوضاع احوال جاده هراز از ازل اینگونه نبود و.........................................
    آقای دکتر


    ©2013 APG.ir