تعداد بازدید: 2518

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 22 آذر 1385-0:0

دبير موتلفه مازندران:مردم به ما راي مي دهند

محمد‌علي مينايي‌فر:استقبال مردم از اصولگريان در مازندران بيشتر از اصلاح طلبان است.


 دبير جبهه پيروان خط امام و رهبري در مازندران با بيان اين‌كه ائتلاف اصولگرايان در بيشتر شهر هاي استان انجام شد گفت: بر اساس ارزيابي‌ها استقبال مردم از اصولگريان در مازندران بيشتر از اصلاح طلبان است.

محمد‌علي مينايي‌فر به farsnews گفت: اصولگرايان در دولت احمدي‌نژاد اهل عمل و كارند و در اين مدت كوتاه نيز خدمات ارزنده‌اي به ملت تقديم كردند.
وي با اشاره به موضع گيري‌هاي اصولگرايان در كشور و به موازات آن در مازندران اظهار داشت: فهرست جبهه پيروان خط امام و رهبري در 7 شهر مازندران نهايي شده است و با ديگر گروه‌هاي اصولگرايي به فهرست مشترك رسيديم.


مينايي‌فر شعار ائتلاف اين جبهه را رايحه خوش وحدت براي خدمت با حمايت از دولت دانست و تصريح كرد: اين شعار مورد استقبال فراوان مردم مازندران به ويژه گروه‌هاي سياسي قرار گرفته است.

اما امروز baztab نتايج يک نظرسنجي جديد را پخش كرد كه از وضعيت مطلوب اصلاح‌طلبان در صورت به وحدت نرسيدن اصولگرايان حکايت دارد.

 بر پايه اين نظرسنجي که توسط مرکز نظرسنجي يکي از سازماني‌هاي حکومتي و در ميان حدود ۵۰۰ نفر از دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران اجر شده، اصلاح‌طلبان با 4/25 درصد با بيشترين پاسخ مثبت مواجه شده‌اند.

6/24 درصد دانشجويان شرکت‌کننده در اين نظرسنجي نيز اعلام کرده‌اند که به اصولگرايان رأي مي‌دهند و 6/10 درصد نيز حاميان دولت را به عنوان نامزد مورد نظر خود علامت زده‌اند.
همچنين کمتر از ۳ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجي، اعلام کرده‌اند که در شوراي شهر به ملي ـ مذهبي‌ها رأي مي‌دهند.
اما جالب اينجاست که ۲۹ درصد افراد اعلام کرده‌اند، نامزدهاي گروه‌ها در شوراها را نمي‌شناسند.

هرچند جامعه اين نظرسنجي (دانشجويان دانشگاه‌هاي تهران) با جامعه رأي‌دهنده که همه مردم در آن حضور دارند، متفاوت است، اين نتايج مي‌تواند زنگ خطر دوباره‌اي براي به وحدت رسيدن اصولگرايان باشد.



    ©2013 APG.ir