تعداد بازدید: 2938

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 14 مهر 1394-19:35

20 مهرماه؛ موعد سفر رییس جمهوری به مازندران

سفر روحانی یک روز به تعویق افتاد

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(40)/محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس- شامگاه امروز ضمن تماس تلفنی، از قول مجید انصاری -معاون پارلمانی ریاست جمهوری- گفت: زمان سفر روحانی یک روز به تعویق افتاده و به روز دوشنبه 20 مهرماه  موکول شده است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: فراز و نشیب های سفر حسن روحانی -رییس جمهوری- به مازندران انگار پایانی ندارد. دو روز پیش شایعه شد که به خاطر مسایل پیش آمده در منا، ممکن است سفر رییس جمهوری به تعویقق بیفتد. ساعاتی بعد این خبر تکذیب شد و نماینده نهاد هم اکنون در استانداری مستقر شده است و عصر امروز نیز جلسه ای با حضور او و ستاد استقبال مردمی سفر رییس جمهوری در استانداری برگزار شد.

اما محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس- شامگاه امروز ضمن تماس تلفنی، از قول مجید انصاری -معاون پارلمانی ریاست جمهوری- گفت: زمان سفر روحانی یک روز به تعویق افتاده و به روز دوشنبه 20 مهرماه  موکول شده است.

با توجه به پیش بینی های انجام  شده و آماده شدن برخی اقلام تبلیغاتی، برگزارکننده های سفر باید هر چه زودتر نسبت به تغییر زمان سفر در اقلام تبلیغاتی و برنامه های مقرر اقدام کنند.

 


  • چهارشنبه 15 مهر 1394-7:52

    به ما رسيد آسمون تپيد.......
    بعد دوسال كه همه جا رفتند وتمام استانها از مصوبات سفر بهره مندشدند بودجه ها تقسيم شدوالان درتمام استانها دارند پروزه ها راافتتاح ميكنند به ما رسيد قرارشد يه روزبماند وهر روز خبرهاي بدتر ميشنويم چرا چرا اين مزد راي هم استاني هاي ماست ازماست كه برماست!!!!

    • سه شنبه 14 مهر 1394-20:16

      متاسفانه این سفر با تلاش مسئولین فعلی استان که با مدیریت غریبه اند واعتقادی به مردم ندارند هیچ ثمره ای برای مازندران ندارد .نمایندگان واستاندار باید جوابگوی وضعیت جاری استان باشند .به نظر میرسد خود مردم باید نسبت به بیان خواسته های برحق خود از رییس جمهور اقدام کنند وگرنه یاریگری نیست !!


      ©2013 APG.ir