تعداد بازدید: 2796

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 14 مهر 1394-23:39

فرماندار بابل در آستانه سفر رئیس‌جمهوری:

فاز سوم کمربندی شرقی آماده افتتاح است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(43)/ فرماندار بابل: فاز سوم کمربندی شرقی دوم در آستانه سفر ریاست‌جمهوری به مازندران آماده افتتاح است./در دولت تدبیر و امید اعتبار از دست رفته دوباره برگشت.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: محمدتقی عباس‌پور اظهار کرد: در سفر دولت به مازندران، چند طرح در شهرستان بابل آماده افتتاح داریم و از مهم‌ترین این طرحها افتتاح فاز سوم کمربندی شرقی دوم بابل است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه که از بزرگ‌ترین پروژه‌های درون شهری شورای اسلامی شهر و شهرداری بابل است، همزمان با سفر رئیس‌ جمهوری و اعضای دولت افتتاح می‌شود، افزود: بخشی از اعتبار این پروژه توسط شهرداری و بخشی دیگر نیز از اعتبارات دولتی تامین شده است.

فرماندار بابل از افتتاح گازرسانی به24 روستا در سه بخش بابل خبرداد و گفت: پروژه مرغداری100هزار قطعه‌ای توسط بخش خصوصی و پروژه صنعتی دیگری در لاله‌آباد آماده افتتاح است.

*در دولت تدبیر و امید اعتبار از دست رفته دوباره برگشت

این مسئول با بیان اینکه این پروژه‌ها به صورت ویدئو کنفرانس همزمان افتتاح می‌شود، تصریح کرد: در دولت تدبیر و امید اعتبار از دست رفته دوباره برگشت و در این شهرستان نیز مردم با دولت همراهی می‌کنند.

عباس‌پور با اشاره به اینکه دولت بخشی از توان خود را صرف سیاست خارجی کرده است، ادامه داد: نتایج اقدامات سیاسی دولت در عرصه خارجی به حوزه داخلی هم برمی‌گردد، چنانچه در بحث توافق هسته‌ای توفیقات بسیاری حاصل شد و نگاه جهانیان به ایران تغییر کرد.

فرماندار بابل با بیان اینکه به زودی همه مردم دستاورد این نتایج در عرصه‌های اجتماعی و اقتصادی را مشاهده می‌کنند، خاطرنشان کرد: مهار تورم موجب شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه انتظار جوانان از دولت، ایجاد شغل است، اظهار کرد: چنانچه مشکل اشتغال جوانان رفع شود، مسائل حوزه ازدواج هم حل و فصل می‌شود.

 عباس‌پور با اشاره به سامانه111 برای دریافت مطالبات و درخواست‌های مردم از دولت، افزود: این سامانه، ایجاد مسیری مناسب و سالم برای پیگیری مطالبات و مشکلات مردم است، در سفرهای دولت گذشته آن طور که باید بررسی محتوایی به نامه‌های ارسالی انجام نمی‌شد و بهتر است مردم از طریق سامانه 111 با دولت ارتباط برقرار کنند.

وی در پایان گفت: با راه‌اندازی این سامانه علاوه بر حفظ شان مردم، مسیر مکاتبات نیز قابل ردیابی است.

 



    ©2013 APG.ir