تعداد بازدید: 3210

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 28 آذر 1385-0:0

حسيني:ما برديم - مينايي فر:ما برديم!

مسئول امور استان‌های «ستاد ائتلاف اصلاح‌طلبان» اعلام کرد اصلاح‌طلبان در مجموع با 7/39 درصد از سایر جناح‌های سیاسی کشور پیشی گرفته و به یک «پیروزی قاطع» دست یافته‌اند.


به گفته او، اصلاح‌‏طلبان توانسته‌‏اند 7/39 درصد آرا را كسب كنند و در مقایسه با اصول‌‏گرایان كه 7/28، رایحه خوش خدمت 4/3 درصد و مستقل‌‏ها که 2/28 درصد آرا را كسب كرده‌‏اند، به پیروزی دست یابند.


بنا به خبرaftabnews صفدر حسینی لیست حامیان دولت را پدیده این انتخابات دانست و گفت: این آمار نشان داد حامیان دولت که با تمام امکانات در انتخابات شرکت کرده‌اند در مقابل اصلاح‌طلبان که بدون امکانات و بدون رسانه حضور داشته‌اند، ‌شکست خورده‌اند و 40 درصد از کل آرای 22 استان به اصلاح‌طلبان اختصاص داشته است.

وي گفت:در 20 شهر استان مازندران از میان منتخبین به ترتیب 45 نفر اصلاح‌‏طلب، 30 نفر اصول‌‏گرا، صفر نفر كاندیدای رایحه خوش خدمت و 35 نفر مستقل هستند. 

از سوي ديگردبير جبهه پيروان خط امام و رهبري در مازندران اعلام كرد: پايان شمارش آرا در شهرهاي مازندران نشان مي‌دهد كه بيش از 70 درصد كرسي‌هاي شورا از آن اصولگرايان است.

محمدعلي مينايي‌فر به mehrnews گفت: اين آمار براي خدمت اصولگرايان به مردم نويد خوبي است و گروه‌هاي اصولگرايي با توجه به شعار صداقت با مردم به افتخار خدمت دست يافتند.
وي با بيان اين كه اصلاح‌طلبان با حضور گسترده مردم در انتخابات نااميد شدند اظهار داشت: استقبال مردم از جريان اصلاح‌طلبي كمرنگ شده است.
مينايي‌فر خاطرنشان كرد: در مازندران به غير از شهر گلوگاه اكثر كرسي‌هاي شورا را اصولگرايان در اختيار دارند.



    ©2013 APG.ir