تعداد بازدید: 3788

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 15 مهر 1394-14:12

از واگذاری تابلوهای شهری تا دعوت به تجمع دلواپسان

دعوت به تجمع در مقابل پارلمان محلي مركز استان آن هم در آستانه سفر رييس دولت تدبير و اميد به مازندران از سوي برخی دلواپسان، آهنگ جديديست كه كوك آن به دست نااهلان است.


مازندنومه، سرویس سیاسی: شنيده ها حاكي از اين است كه چند روز پیش بين يكي از اعضاي شوراي اسلامي شهر ساری و برادر يكي از كانديداهاي احتمالی نمايندگي مجلس شوراي اسلامي از این حوزه كه او نيز از اعضاي تازه وارد همین شوراي شهر است، بگو مگو و درگيري لفظي رخ داد.

این که دو عضو شورا در جایی با هم بحث کرده، موضوع رسانه ای شد، می تواند آغاز حوادث بعدی باشد؛ این که پای این دو به محکمه باز شود و پی گیر حقوقی ماجرا شوند یا این که بحث را به کف خیابان بکشانند!

شب گذشته درست زماني كه همه در خواب بودند، خبري در صفحات مجازي منتشر شد مبني بر اجتماع جمعي از مردم مرکز استان(به زعم نويسنده اش روحانيون، خانواده هاي شهدا و مردم)درمقابل شوراي شهر، آن هم در اعتراض به هتك حرمت روحانیت!

سوال نخست اينجاست كه چه كسي و يا كساني شاهد هتاكي یک عضو شورا در مقابل عضو دیگر بوده اند؟ و اينكه عضوي از شورا بخواهد جلوي واگذاري هاي بدون ضابطه پروژه هاي شهري را بگيرد، هتاكي است؟

فراخوان و تهییج مردم در شبکه های مجازی به اسم ارزش ها، امری غیرقانونی، مذموم و ضدارزش تلقی می شود و متولیان باید با هرگونه تجمع غیرقانونی برخورد کنند. ساری نیز پیشانی و مرکز استان است و اقدام هایی از این دست، قبح قضیه را شکسته، راه را برای قانون شکنی هایی بعدی باز می کند.

علی اکبر ذلیکانی -عضو شورای شهر ساری- با تایید خبر اختلاف پیرامون تابلوهای تبلیغاتی شهرستان ساری در گفت وگو با ما گفت: «براساس شنیده ها قرار است عده ای را به بهانه مقابله با هتک حرمت جمع کنند، در حالی که اصل موضوع واگذاری تعدادی از تابلوهای شهرستان ساری است.»

این عضو شورای شهر ساری که یکی از طرفین اختلاف است، با بیان اینکه من برای روحانیون احترام زیادی قائل هستم، اظهار کرد: «پدر بزرگ من آیت الله محمد حسین ذلیکانی و همین طور شیخ ذوالفقار ذلیکانی و نیز جد هفتم ما میرزا محمود فدایی مازندرانی است و ما همواره خود را سرباز ولایت می دانیم.»

وی با بیان اینکه برخی دوستان پیگیری های مردم را به موضوعی که کذب است ربط می دهند، تصریح کرد: «گروهی سابقه کارهای این چنینی دارند، اما خواهش من از همه افرادی که به من لطف دارند این است پایبند قانون باشند و قانون را رعایت کنند.»

دعوت به تجمع در مقابل پارلمان محلي مركز استان آن هم در آستانه سفر رييس دولت تدبير و اميد به مازندران از سوي برخی دلواپسان، آهنگ جديديست كه كوك آن به دست نااهلان است.

بهتر است به جای این گونه ژست ها و دنبال کردن مطالبات در کف خیابان که به صلاح هیچکس نیست، دو طرف دعوا از طریق محاکم قضایی پیگیر حل و فصل اختلاف های خود شوند.


  • جمعه 17 مهر 1394-17:41

    زلیکانی داره حرف حقو میزنه
    معلومه که حرفاش از روی دلسوزیه...

    • شنبه 18 مهر 1394-11:55

      چه ربطی به دلواپسان داشت جوری گفتین که فکر کردیم بابت براجم تحصن شده
      برای حمایت از یک نفر تیتر بی خود نزارید

      • پنجشنبه 16 مهر 1394-20:9

        خب این چه ربطی به دلواپسی داره؟!!! کجای این نوشته ربطی به دلواپسی داشت که تیتر زدین؟!! چه ادمهای سهل انگار و سهل اندیش و بیخیالی که بی عرضگی خودشون رو میزارن گردن دیگران..

        • پنجشنبه 16 مهر 1394-8:16

          بله واقعا این تابلوها در اختیار آقازاده هاست

          • چهارشنبه 15 مهر 1394-23:19

            واقعا این بیلبوردها دراختیارصالحی هست ؟جای تعجب داره

            • چهارشنبه 15 مهر 1394-20:8

              این اقا ... به چه مینازد...


              ©2013 APG.ir