تعداد بازدید: 5941

توصیه به دیگران 10

چهارشنبه 15 مهر 1394-17:6

تجمع حامیان یک عضو شورای شهر ساری علیه عضو دیگر؛

صالحی: مردم پای کسانی را که چوب لای چرخ شهردار می گذارند، می شکنند

سیدجلال صالحی: مطبوعات با طبع انسان ها بايد سازگاري داشته باشند وگرنه بايد گفت مدفوعات كه بوي تعفن اش همه را دارد خفه مي كند/ آنهايي كه چوب لاي چرخ شهردار محترم مي گذارند بدانند كه همين مردم به پشتوانه روحانيت پاهاي شما را خواهند شكست و شما را در زباله دان تاريخ ثبت خواهند كرد/ اگر روزي به آنجا برسد، بابت تخريب چهره افراد، من خودم به عنوان يك روحاني دستور مي دهم دست و پاي شان را بشكنند و در اين شهر آويزان شان كنند+عکس


مازندنومه، سرویس سیاسی: عصر امروز تجمعي در جلوی در ورودي محل شوراي شهر ساري برگزار شد.

حجت الاسلام سيد جلال صالحي در اين تجمع با بيان اينكه اين تحصن از طرف بنده نبوده و نيست اظهار داشت: آقايان محبت كردند و به دليل جسارتي كه از طرف عضو شوراي شهر نسبت به حضرت آيت الله طبرسي، حضرت آيت الله نظري و مرحوم حضرت آيت الله صالحي انجام شد، در اين مكان تجمع كردند.

وي با بيان اينكه ما چون آخونديم به قانون احترام مي گذاريم و براي نيروي انتظامي ، امنيتي و اطلاعاتي ارزش قائليم، افزود: آنهايي كه دست به هتاكي مي زنند و جسارت مي كنند اين را بدانند كه هم نزد خداوند و هم نزد خلق خداوند منفورند.

وي با تاكيد بر اينكه مردم هيچ گاه نسبت به روحانيت كوتاهي نكرده و نمي كنند، اظهار داشت: بنده قصد ورود به اين جمع را نداشتم اما از آنجايي كه آقاي تقوي -رئيس پليس امنيت- به بنده زنگ زدند، گفتم چون شما مي خواهيد در اين مكان حضور پيدا مي كنم و از مردم مي خواهم همين كه محبت كردند و آمدند و به سلسله جليله روحانيت احترام گذاشتند، خيلي آرام بعد از صحبت هاي بنده اين مكان را ترك كنند كه امنيت شهر هم به خطر نيفتند.

وي با اشاره به سفر دكتر روحاني به استان مازندران اظهار داشت: گرچه پرو‍ژه ي خاصي از طرف دولت در استان نداريم، اما ميزبان خوبي هستيم.

حجت الاسلام صالحي با بيان اينكه جسارتي كه به علما مي شود جسارت به امام زمان(عج) است، افزود: جسارت به امام زمان(عج) جسارت به خداوند است و اين را بدانند كه در همين دنيا چوب خواهند خورد و به آن دنيا نمي رسد.

وي گفت: علما چراغ هدايت بوده و هستند، بنده و اخوي محترم كه عضو شوراي شهر هستند بابت اين بي ادبي كه نسبت به ما انجام شد از خودمان گذشتيم، اما از حق بزرگان به هيچ عنوان نمي گذريم.

حجت الاسلام صالحی ابراز داشت: تذكري به خبرنگارها نيز مي دهم، خبرنگاراني كه مريض هستند، مطبوعات با طبع انسان ها بايد سازگاري داشته باشند وگرنه بايد گفت مدفوعات كه بوي تعفن اش همه را دارد خفه مي كند.

وي ادامه داد: آقايان خبرگزارها بياييد با پول گرفتن صحنه را عوض نكنيم، هر چه حقيقت است آن را بيان كنيم، كار به آنجا بكشد خودم پاسخگو هستم، كاري نكنيد بگويم كه از كجا پول گرفتيد و از كجا تزريق مي شويد.

وي گفت: اين را بدانيد بنده سيدجلال صالحي غير از خدا در اين شهر پشتي نخواهم داشت و هر چه باشد مي گويم و از مردم دفاع مي كنم، از شخص حضرت آيت الله طبرسي نماينده محترم ولي فقيه حمايت مي كنيم و با يك صلوات حمايت خود را از حضرت آيت الله طبرسي اعلام مي داريم.(صلوات جمع)

حجت الاسلام صالحي گفت: آنهايي كه چوب لاي چرخ شهردار محترم مي گذارند اين را بدانند كه همين مردم به پشتوانه روحانيت پاهاي شما را خواهند شكست و شما را در زباله دان تاريخ ثبت خواهند كرد. (تكبير جمع)

وي ادامه داد: اين را بدانيد كه با ياوه گويي و خودنمايي راه به جايي نخواهيد برد، همه اعضاي محترم شورا، آقاي شمشيربند در همين نظام خدمت كرد، جناب آقاي محمدي كيادهي در سه چهار دوره در همين شورا براي مردم خدمت كرد، تقاضاي ما از شما اعضاي محترم شورا اين است كه اين مردم دنبال تخريب نيستند، اين مردم از حق خود دفاع مي كنند، اين مردم به پشتوانه علما در انتخابات ها شركت كردند و به شما راي دادند و حق خودشان را مي خواهند و شما بايد پاسخگوي مردم باشيد، جواب اين بي ادب هاي روزگار را كه خودشان را من آنم كه رستم بود پهلون مي دانند، بدهيد، رضاشاه با آن عظمت هيچ غطي نكرد، با امام پيچيد پرونده اش بسته شد.

حجت الاسلام صالحي اظهار داشت: تذكرم به خبرنگاراني كه تخريب مي كنند اين است كه اگر روزي به آنجا برسد، بابت تخريب چهره افراد، من خودم به عنوان يك روحاني دستور مي دهم دست و پاي شان را بشكنند و در اين شهر آويزان شان كنند، ادب خودشان را حفظ كنند، مردم، مردم خوبي هستند.

وي ادامه داد: بنده اگر حضور يافتم به احترام اعضاي محترم شورا، 12 نفر و پليس امنيت استان و شهرستان، نيروي نظامي و انتظامي بوده است.

اين روحاني اظهار داشت: حرف ما اين است كه شما به عنوان اعضاي شورا بايد از علما دفاع كنيد، ما را بگذاريد كنار، از علمايي كه براي اين شهر خدمت كردند و زحمت كشيدند دفاع كنيد، چرا كه همه ما تابع علما هستيم.

در ادامه اين روحاني با بيان اينكه براي سلامتي مقام معظم رهبري و براي نابودي كساني كه پشت سر علما حرف مي زنند سه صلوات بلند بفرستيد به سخنان خود خاتمه داد.

*قرار نيست بحث ها به بيرون درز كند

جمعيت در حال متفرق شدن بود كه رئيس شوراي شهر ساري گفت بنده هم بايد نكته ای را خدمت دوستان عرض كنم.

عليجان شمشيربند اظهار داشت:از اينكه دوستان با آرامش آمدند و با دوستان آرامش هم در حال رفتن هستند تشكر مي كنيم چرا كه انتظار هم غير از اين نبوده است.

وي گفت: البته انتظار اصلا اين نبود كه اين حركت انجام شود، چرا كه صبح با هر دو عزيز صحبت كرده و با حاج آقا هم صحبت كردم و به عنوان شخصي كه سي و چند سال در اين مملكت زحمت كشيده و مديريت كردم انتظار نداشتم اين اتفاق بيفتد، اما حالا كه انجام شد اين ترك كردن با آرامش بهترين راه حل است.

رئيس شوراي شهر ساري اظهار داشت: من خدمت شما عرض كنم چيزي كه بين يك خانواده در بين اعضاي شورا اتفاق افتاد، نبايد اصلا در بيرون درز پيدا مي كرد، كه متاسفانه همانطوري كه حاج آقا فرمدند بعضي از انسان ها مريض اند، يكي را دو تا و يك كلاغ را چهل كلاغ و با افكار عمومي بازي مي كنند.

وي ادامه داد: من خواهشم از دوستان اين است مواردي كه مي خواهيد مطرح كنيد، واقعيت ها باشد، ما از آقايان علما ياد گرفتيم كه شنيده ها را نبايد مطرح كرد، بلكه بايد واقعيت ها را گفت.

اين مسئول گفت: واقعيت اين نيست كه الان شما امروز اين جا جمع شديد، ما 13 نفر اعضاي شورا هستيم كه در كنار هم بحث و گفتگو مي كنيم، گاهي امكان دارد بين بنده و آقاي محمدي كيادهي كه اينجا حضور دارند بحث بالا بگيرد و منجر به بحث هاي به اصطلاح كلامي شود. (اعتراض جمع كه نبايد توهين كنند)

وي گفت: قرار نيست اين بحث ها به بيرون درز كند و افراد بيرون بخواهند براي ما و يا براي اعضاي ما تصميم بگيرند(باز هم اعتراض جمع كه سه سال شما همين حرف ها را مي زنيد و ما تحمل مي كنيم)

شمشيربند ابراز داشت: اگر احساس مي شود كه اهانتي شده است راه هاي ديگر دارد كه ما از آن طريق كار را پيگيري كنيم و نبايد كار به اينجا برسد، چرا كه اگر كار به اينجا برسد، كار براي دو طرف و براي ما مشكل مي شود.

وي گفت: از اينكه شما دغدغه نسبت به مسايل اسلامي، انقلابي و روحانيت داريد تشكر مي كنم و واقع مطلب اين است كه بنده از اين نظر كه جوانان نسبت به اين موضوعات حساس هستند خوشحال ام.

اين مسئول با بيان اينكه خودم از كساني هستم كه اگر واقعا احساس كنم كسي به رهبري، ولايت و روحانيت توهين كند، حساس هستم افزود: از اينكه دغدغه داريد دست همه شما را مي بوسم.

گفتنی است در این تجمع بدون مجوز قانونی، نیروی انتظامی کنترل امور را در دست داشت.

علی اکبر ذلیکانی -عضو شورای شهر ساری- ساعاتی پیش در گفت وگو با ما گفت: «براساس شنیده ها قرار است عده ای را به بهانه مقابله با هتک حرمت جمع کنند، در حالی که اصل موضوع واگذاری تعدادی از تابلوهای شهرستان ساری است.»

این عضو شورای شهر ساری که یکی از طرفین اختلاف است، با بیان اینکه من برای روحانیون احترام زیادی قائل هستم، اظهار کرد: «پدر بزرگ من آیت الله محمد حسین ذلیکانی و همین طور شیخ ذوالفقار ذلیکانی و نیز جد هفتم ما میرزا محمود فدایی مازندرانی است و ما همواره خود را سرباز ولایت می دانیم.»

وی با بیان اینکه برخی دوستان پیگیری های مردم را به موضوعی که کذب است ربط می دهند، تصریح کرد: «گروهی سابقه کارهای این چنینی دارند، اما خواهش من از همه افرادی که به من لطف دارند این است پایبند قانون باشند و قانون را رعایت کنند.»

*مطلب مرتبط:

از واگذاری تابلوهای شهری تا دعوت به تجمع دلواپسان


  • جمعه 17 مهر 1394-17:30

    من طرفدار کسی نیستم
    اما اگه کمی فکر کنیم می فهمیم زلیکانی حرف حق زده.
    حالا یکی اومده داره از بخور بخور جلو گیری میکنه، راه راست میره،را باید این رفتارها رو علیه او ببینیم؟!

    • شنبه 18 مهر 1394-10:12

      من در جریان اختلافها نستم فقط می دانم که این روحانی جلیل القدر حق دارند که دست و پای مخالفانشان را را بشكنند و در اين شهر آويزان شان كنند اما باید به فکر دو دو مشکل کوچک هم باشند اول اینکه با این طرز سخن گفتن و خدای نکرده عمل کردن، چهره ی نامطلوبی از روحانیون به نمایش می گذارند به ویژه اینکه خودشان می گویند توهین به ایشان توهین به خداست دوم اینکه اگر هم خیلی اصرار به شکستن دست پا و آویزان کردن دارند باید از طریق مجاری قانونی، آرزوی خود را پیگیری کنند. به هر حال ممکن است (باز هم خدای نکرده) مخالفان ایشان هم تمایلی به آویزان کردن و شکستن دست و پا داشته باشند. پس بیاییم برای کاهش دست و پاهای شکسته به قانون تن بدهیم و با حذف یکی از طرفین دعوا از مجازات سرخود، تعداد تلفات را به نصف کاهش دهیم.
      در این رابطه لسان الغیب می فرماید: خدایا مپسند که در خانه ..... را بگشایند

      • پنجشنبه 16 مهر 1394-19:19

        منافع شان به خطر افتاده میخواست بگه چوب لای چرخ تجارت ما روش نشد... زهی خیال باطل اینها با چماق داری میخوان تو شهر حکومت کن نمیدونن گذشت اون زمان ...

        • پنجشنبه 16 مهر 1394-12:44

          ظاهرا آقای صالحی در حال دگردیسی است

          • پنجشنبه 16 مهر 1394-11:52

            جناب آقای صالحی خوب درمورد حق و حقوق مردم صحبت میکنید اما خبر ندارید چند وقت پیش...

            • پنجشنبه 16 مهر 1394-11:50

              ضمنا دستگاه انتظامی... کجا بودند که اقای سرهنگ شمشیر بند نره با اینا دل بده و قلوه بگیره !؟ اقای کیادهی که چشم در چشم اقای صالحی وایستادی !... یک کلمه می گفتی...!!!!!!!!!!!!!!

              • پنجشنبه 16 مهر 1394-11:46

                اقای ذلیکانی حرف حساب زده که واگذاری بیلبوردهای شهر بدون برگزاری مزایده و تشریفات قانونی ... اشکال دارد حالا تحصن و تهدید برای چیست !؟ الان دیگه معلوم شد چرا... از شهردار مجیز میگه!!؟چرا میگی اسلام و روحانیت در خطر است !؟ تابلو و بیلبورد در خطر است !؟ ضمنا چرا پای ایت الله طبرسی را وسط میکشی !؟ بهتر است دفتر ایت الله طبرسی بیانیه بدهد و کارتان و تمامیت خواهی تان را محکوم کند چرا شهردار سکوت کرده و در باره بیلبوردها حرف نمی زند !!؟ شما میتونی دست و پای مارا بشکنی... ولی نمیتونی به ما بگی سوال نکنیم و نظارت مردمی ...نداشته باشیم !!!!!!!!!!!!!!

                • پنجشنبه 16 مهر 1394-10:27

                  حضرت علی حکم از خدا داشت 25 سال خانه نشست دم از ان ابرمرد معنوی نزنیم ...
                  در عمل ثابت کنیم
                  علی مردم به خیابان نیاورد سکوت کرد تا ماندگار شد
                  هزاران با توهینش کردند اما بخشید
                  شعار مذهب ندهید
                  متشکرم

                  • پنجشنبه 16 مهر 1394-10:24

                    روحانیون تاج سر ما هستند اما نه اونایی که ...

                    • انوشیروانپاسخ به این دیدگاه 9 3
                      پنجشنبه 16 مهر 1394-10:21

                      ... روزی علیه شهردار الان مرید شهردار ...
                      بگذریم

                      • پنجشنبه 16 مهر 1394-10:5

                        ...
                        روحانیون چراغ هدایت هستند نه اینکه اقا بذر انفاق بکارد قابل توجیه نیست
                        دونفر دعوا کردند
                        قانون
                        اقا قانون گریزی را باب نکنید

                        • پنجشنبه 16 مهر 1394-9:53

                          حضرت اقا فرمودند قانون فصل الخطاب است
                          ایت الله منتظری باشی پشت کنی تکلیفت معلوم است
                          ...مردم را تهدید می کنی ما دربیان ازادیم
                          کسی که سالم کار می کند نیازی به جار وجنجال ندارد ... نمی فهمم برای چه اینکار رو کردی
                          درصورتی که سال همدلیست
                          خط قرمز ما رهبیر کبیر انقلاب است قانون فصل الخطاب است و قانون گریزی
                          کار شماهاست دیروز همه دیدند..
                          متاسفم

                          • پنجشنبه 16 مهر 1394-9:45

                            مونده ام ادم زنده وکیل میخواد
                            ؟
                            ...
                            اقای صالحی شما شورایی یا داداشت
                            مگه قشون کشیه؟!!!!!
                            جریان بیلبورد رو شفاف بگید
                            ...شما یه بار عبوری رو نابود کرده بودید
                            چی شد حالا یه دفعه؟!!!
                            ...
                            قضاوت با مردم

                            • پنجشنبه 16 مهر 1394-9:41

                              ... چون خانواده روحانی هستن نمیشه هر کاری بکنن وهمه ساکت بشینن .نمونه بارزش اقای رفسنجانی همه در مقابل قانون یکی هستن .شکستن دستپا در ادبیات یک روحانی جای تاسف داره

                              • پنجشنبه 16 مهر 1394-9:0

                                دوستان ببینیدتو کمیسیون توافقات اقای ... 70 میلیارد به کی ها تخفیف داده

                                • پنجشنبه 16 مهر 1394-8:12

                                  ...
                                  بر چه اساسی...می تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد

                                  • پنجشنبه 16 مهر 1394-7:56

                                    ... روحانيت ارزشش بالاترازاين بازيهاست تراخدا از ديگران مايه نذاريد

                                    • +حسین برزگر ولیکچالی-روزنامه نگار و مدرس دانشگاه و بازرس سابق خانه مطبوعات مازندرانپاسخ به این دیدگاه 12 1
                                      پنجشنبه 16 مهر 1394-14:24

                                      سلام جناب مستطاب آقا سید جلال،از اظهارات منسوب به جنابعالی متحیر و متعجب شدم.این تذهبون!نه عبوری و شجاعی اهورا هستند و نه دامادی و حجازی اهریمن. همه انسان مسلمانیم و اهل گفتگوی منطقی و رفتار قانونی و اندیشه آزاد. به خودمان بیاییم.

                                    • پنجشنبه 16 مهر 1394-7:37

                                      اتفاقا تابحال نديدم شخص عبوري برعليه خبرنگاري موضع بگيردچرا دعواي خود را به عبوري وطبرسي و....ربط ميدين !!؟
                                      دوعضو بالغ وعاقل شورا باهم دعوا كردند كه چيز غريبي نبود قبلا سابقه دارد وبعدها هم اتفاق خواهدافتاددرسايركشورها هم درپارلمانها اين اتفاق افتاده ازگلاويزشدن وزدوخورد تا فحاشي....
                                      اگرتمام اينها براي مردم باشد كه چيزخوبيه اما تاآنجاييكه خبردارم فقط وفقط منيت بود لشگركشي و...دراين عصر!!!
                                      متاسفانه برخي ازمردم راي ميگيرند وبراي خودكارميكنند ومردم را براي كارخودبسيج ميكنند !!!

                                      • پنجشنبه 16 مهر 1394-0:28

                                        لعنت الله علی آل دروغ

                                        • چهارشنبه 15 مهر 1394-23:37

                                          قرار است دودانگه ای ها فردا جلوی شورا تجمع کنند

                                          • مرد مومنپاسخ به این دیدگاه 16 3
                                            چهارشنبه 15 مهر 1394-23:26

                                            چگونه دم از خدا میزنید در حالی که افکار مردم را، اموالشان را و اعتقاداتشان را، به تاراج میبرید ملتی که مولایشان علی بود که به نیمه شب لباس ژنده فقرا به تن میکرد تا بی‌انکه‌شناخته شود به مردمش خدمت کند چگونه شما لباس مولایم علی را به تن میکنید و در خیابانها مقابل برادر مسلمانتان شمشیر از رو میبندید ان هم کسی که زندگیش‌را وقف‌خدمت به شهر و مردمش‌کرد.ایهاالناس ای انانکه لباس مولایم را به تن کرده اید مگر نه اینکه شما سرمشق مردم در پیروی از شرع و قانون هستید پس چگونه رسم قانون شکنی را به مردم می اموزید اگر گفته هایتان‌ مبنی بر حق است مگر راه گرفتن داد از بیداد را نمیدانید از کی تا به حال در کشوری اسلامی برای گرفتن حق به خیابانها و شمشیر از‌رو بستن شگرد و روش شما شده چطور‌میتوانید در لباسی که بوی خدا را میدهد مردی را مقابل خود چون دشمن مورد نکوهش قرار دهید ان هم مردی که از جنس این مردم و خدمتگذار این مردم است ، هشیار باشید طوفان چراهای مردم‌در راه است چراهایی که نمیتوانید با به خیابان رفتنها پاسخ دهید نمیتوانید یک انسان پاکی که همگان او را میشناسند را در چشم مردم خار کنید حرمت لباستان حرمت دین است و اسلام چگونه با جنگیدن برای مال و مقام حرمت اسلام‌زیر سوال میبرید، بس است انسان بودن به لباسی نیست که بر تن دارید باید بگویم نه این لباس زیبااست نشان ادمیت که تن ادمی شریف است به جان ادمیت، شما سرمشق این ملت هستید در جامعه ای که همه چشمها به سوی شما است تا عدل و برابری و برادری را از شما بیاموزند چطور توانستید برای یک اختلاف فردی مشکلتان به خیابانها بکشانید ایا میخواهید بیقانونی را به مردم بیاموزید یا جنگ بر سر قدرت و پول را با برادر مسلمان خود به همگان یاد دهید، کجا این سنت دین است و ایین مسلمانی به ظاهر با خدا و در دل اسیر فکر شیطانی، جناب زلیکانی عضو اصلح و پاک و خدمتگذار ما مردم این شهر به خاطر ناسپاسیها از شما طلب بخشش میکنیم باشد که روزی برادران مسلمانتان بدانند که جنگ با شما جنگ با ما مردم این شهر میباشد و دوستی با شما دوستی با مااست به امید روزی که همه مخالفان حق و حقیقت همراه‌شما بزرگوار در حفظ حق این ملت شوند باشد که انشاالله نور خدا تاریکی قلبها را بزداید به امید انروز انشاالله

                                            • چهارشنبه 15 مهر 1394-23:15

                                              سیدجلال بجای اینکه تا پاسی ازشب بدنبال تحریک اذهان عمومی باشی بهتراست به وظیفه خودت عمل کنی

                                              • چهارشنبه 15 مهر 1394-22:59

                                                جای تاسف داره این قشون کشیها

                                                • چهارشنبه 15 مهر 1394-22:15

                                                  تا آمده ای ابوعطا می خوانی؟
                                                  قاضی شده حکم بی چرا می خوانی؟


                                                  يادت نرود که شهر قانون دارد
                                                  قانون که را برای ما می خوانی؟



                                                  حرفی که زدی تعجم را انگيخت
                                                  حرفت مزه کن ببين کجا می خوانی.



                                                  حالا چه شده وکيل مردم شده ای
                                                  ای آنکه حديث ناروا می خوانی



                                                  گفتم دو سه باری و تذکر دادم
                                                  آقا تو چرا ابو عطا می خوانی؟



                                                  تبليغ و دروغ و پولهای بيلبورد
                                                  رو کرده امش ز خود جدا می خوانی؟



                                                  ای مرد جوان برای تو بس زود است
                                                  از تير و شکست دست و پا می خوانی.

                                                  • خبرنگار غرب استانیپاسخ به این دیدگاه 18 2
                                                    چهارشنبه 15 مهر 1394-20:49

                                                    طبق قانون مطبوعات ایشان حق تهدید خبرنگار را ندارد و تخطی از قانون جرم است.
                                                    برای من فرقی نمی کند حرفشان درست یا غلط است چون من این سر استان هستم و به اندازه کافی از بی توجهی مسئولان استان وجود دارد که فرصت فکر کردن به مشکلات مرکز استان را ندارم.ولی او نباید رسانه را تهدید کند

                                                    • چهارشنبه 15 مهر 1394-20:9

                                                      ... سابقه دارن که زیر گوش بچه های مردم هم بزنند..

                                                      • چهارشنبه 15 مهر 1394-19:43

                                                        ... درجلوی ما چشم ما بازاری ها مامورين بيچاره اب فاضلاب به باد کتک گرفتی بابت بدهی اب ،اون چه جوابی داره

                                                        • چهارشنبه 15 مهر 1394-19:43

                                                          چند پرسش یک شهروند ازاقای کیادهی مدیر پاسخگووعضوشورای شهر ساری
                                                          جناب اقای کیادهی عضو باسابقه وقانونمند شورای شهر ساری
                                                          امید وارم با این نامه احساسی برخورد نکنی البته که شما نماینده قانونی م در شورای شهر یعنی پارلمن محلی هستید وبا توجه به شفافیت وصراحت لهجه ایی که در شما سراغ دارم انتظار دارم پاسخی شفاف به سئولاتم دهی
                                                          البته خدمت شما عارضم از اینکه نمی توانم از ادبیات سنگین تری استفاده کنم پوزش می طلبم اما ادبیات شما را خوب می شناسم ومیدانم اگر بخواهی می توانی
                                                          اما اول از اخر شروع میکنم که علت مجادله دوعضو شورای شهر ساری نشات گرفته از کجاست؟ایا در مسیر کارهای اداری بوده است؟ایا در ان جلسه به کسی توهین شده است ؟ایا در ان نشست به شهردار ساری اهانت شده است ؟ایا در ان نشست حجت الاسلام صالحی حضور داشته است اگر نه ایا فراخوان تجمع برای یک نشستی که پشت در های بسته بود برای دفاع از برادر بود؟ایا اقای صالحی برای دفاع از دین واسلام قصد دارد پای منتقدان شهردار را بشکند اگر چنین است اول باید از خود شروع کند که دراولین روزهای ماموریت شهردار ساری در محافل علیه ایشان وبرنامه های فرهنگی شهرداری سخن میگفت و فریاد بر می اورد کجایند علمای ما که در شب ماه مبارک رمضان که فردای ان عید فطر است مردم را در ورزشگاه جمع کردند ووواگر شما ان روز را بخاطر ندارید حتما اقای صالحی بخاطر دارند واگر نه نوار ان سخن می گویداما اقای کیادهی عزیز پس از سه سال ایا شهردار شهر ما عوض شده است یا اقای صالحی متوجه اشتبا ه خود شد ویا اصلا مس له بقول نقی معمولی چیز دیگریست

                                                          موضوع بعدی اینکه ایا شورای شهر محلی برای تمرین دمکراسی نیست
                                                          موضوع بیلبوردهای تبلیغاتی چیست که اقای زلیکانی آن را محل اختلاف می داند؟ایا غیر قانونی واگذار شد؟ایا یک عضو شورا می تواند برابر قانون جلوی تخلفات را بگیرد؟
                                                          مدتها پیش در مطبوعات خواندم دوعضو دیگر شورا نیز در صحن شورا با هم بر سر مسایل فرهنگی اختلاف داشتند واین اختلاف منجر به درگیری وشکایت عضو دیگر شورا شد وووو.....
                                                          اما اینبار نیز در صفحات مجازی وسایت های خبری خواندیم این اتفاق در دفتر معاون فرهنگی جناب شهردار رخ دادراستی سوال اینجاست نقش معاون فرهنگی جناب شهردار که باید مرکز ثقل اتحاد بین مدیران شهری باشد چیست؟واقای شهردار چرا اینگونه هزینه می دهد؟
                                                          پرسش بعدی در ارتباط با بودجه فرهنگی شهرداری ساریست لطفا به شهروندان گزارش دهید که از 11میلیارد تومان بودجه ی که شهرداری ساری به حوزه فرهنگی اختصاص داد تاکنون چقدر هزینه شد با احتساب سر انگشتی بنده روزانه قریب بر سی میلیون تومان بر اورد شده است یعنی ماهانه حدود نهصد میلیون تومان .بعنوان یک مدعی العموم از وکیل مدافع ام میخواهم اعلام کند به تفکیک این پول های مردم که با خون دل وارد بدنه شهرداری شده است در چه زمینه ای صرف شد؟
                                                          پرسش بعدی چرا همه بر نامه های فرهنگی شهرداری ساری را اقای مرتضی عرب مجری گری می کند هزینه هر برنامه چند؟او در این تجمع چه میکند؟
                                                          در اخر اینکه ایا تجمع غیر قانونی را تایید می کنید؟
                                                          راستی یادم امد پرسش اساسی من این بود منظور از مدفوع خواندن برخی از مطبوعات چیست ایا از فردی که فریاد وا اسلاما سر می دهد می توان باور داشت فرا خوان تجمع ایشان برای اخلاقیات بوده است؟
                                                          جناب اقای کیادهی مدیر پاسخگوودوست داشتنی ما پرسش های بیشماری داریم که فقط با پاسخ شما بدان دست می یابیم برای امروز کافیست.

                                                          • پنجشنبه 16 مهر 1394-7:30

                                                            اتفاقا اگر به حرف كيادهي دقت ميكردي متوجه ميشدي كيادهي هم همين حرفها را گفت ولي شما نگرفتي!!!

                                                          • چهارشنبه 15 مهر 1394-19:37

                                                            ... به خبرنگاران توهین کرد ...

                                                            • چهارشنبه 15 مهر 1394-19:24

                                                              ببخشید در کلام این روحانی که قانون را رعایت کردند و تجمع کردند !!! شما کلامی از اخلاق ... می بینید ؟
                                                              بعنوان یک کارشناس روانشناس عرض کنم خدمت حاج آقای صالحی که در کلام شما انتقام بود نه اعتراض
                                                              برای واقعیتی که مردم ندیدند،و تجمع نمودید در واقع به نظر و رای عضو شورای مورد نظر توهین کردید .
                                                              متاسفانه و متاسفانه بعضی از مسئولین ما در جلسات ، برای ارائه نظرات خود و پایبندی به تصویب نظر و پیشنهادات شان و هم چنین پرده پوشی ها روی تخلفات
                                                              خود ،دادو فریاد ،فحاشی را سرلوحه قرارداده اند .بخاطرهمین بی اخلاقی ها تمایل به حضور زنان را در ورزشگاه ها و یا در جمع مدیران و... را نداریم .
                                                              راستی جناب صالحی ،متاسفانه و یا خوشبختانه در تجمع شما حضور نداشتم ولی با خواندن مطلب فوق بیاد رسایی افتادم .


                                                              ©2013 APG.ir