تعداد بازدید: 2835

توصیه به دیگران 0

جمعه 17 مهر 1394-18:23

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری:

مرحوم صالحی‌نیا مردمی، خدوم و مورد علاقه شهروندان بود

در مراسم دومین سالگرد عضو سابق شورای شهرساری مطرح شد: معلمی: مرحوم صالحی‌نیا مردمی، خدوم و مورد علاقه شهروندان بود/ دامادی: پیگیر حق و حقوق مردم مازندران به‌خصوص مردم ساری و میاندورود در سفر رییس جمهوری به استان هستم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، صاحب نجفی: دومین سالگرد ارتحال میرصالح صالحی‎نیا -عضو فقید شورای اسلامی شهرستان ساری- صبح امروز با سخنرانی آیت‌الله علی معلمی -نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری- برگزار شد.

این مراسم در سالن اجتماعات آرامگاه ملامجدالدین شهرستان ساری برگزار شد و مردم، مسئولان و رجال سیاسی استان در آن حضور داشتند.

*معلمی: مرحوم صالحی‌نیا مردمی، خدوم و مورد علاقه شهروندان بود

آیت‌الله معلمی در این مراسم با بیان اینکه کتاب خداوند کتاب نظم و زندگی است، گفت: هرکس که زندگی خود را بر اساس گفته‌های خداوند در قرآن نظم دهد، موفق و سربلند خواهد شد.

وی با اشاره به آیات و روایات قرآن کریم، اظهار داشت: مرگ پایان فعالیت زندگی انسان است اما عملکرد فرد، نام و یاد اورا در خاطره‌ها و دنیا زنده نگه می‌دارد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دوران فعالیت مرحوم میرصالح صالحی‌نیا در شورای شهر ساری، بیان داشت: مرحوم صالحی‌نیا مردمی، خدوم و مورد علاقه شهروندان بود.

معلمی با بیان اینکه دوستان او از مرحوم صالحی‌نیا به نیکی یاد می‌کنند، تصریح کرد: انسان باید با عملکرد شایسته در دنیا از خود نامی نیک برجای گذارد.


*دامادی: پیگیر حق و حقوق مردم هستم

محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی- از جمله شخصیت هایی بود که در این مراسم حضور داشت.

در پایان این مراسم، این نماینده جوان خانه ملت در حلقه شهروندان ساروی قرار گرفت و دقایقی به سوالات آن ها پاسخ داد و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت.



برخی شهروندان ساروی از نطق اخیر محمد دامادی در مجلس شورای اسلامی قدردانی کرده،  پیگیری مشکلات منطقه از جمله زباله، ترافیک، جاده ساری به تاکام، جاده گهرباران و... را خواستار شدند.

یکی از شهروندان از دامادی درباره سفر رئیس جمهوری به استان مازندران طرح سوال کرد که وی در پاسخ گفت: طی نامه‌ای که بنده برای رئیس جمهوری ارسال کردم، سفر ایشان به استان مازندران یک‌روز به تعویق افتاد و به روز دوشنبه موکول شد.



نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده پیگیر حق و حقوق مردم مازندران به‌خصوص مردم ساری و میاندورود هستم، ادامه داد: محرومیت استان مازندران زیر سرسبزی و استعدادهای خدادی پنهان شده است که در این سفر به‌ دنبال ارائه طرح‌های مناسب برای رونق گردشگری، کشاورزی و صنعت در استان هستیم.


  • شنبه 18 مهر 1394-20:14

    شما یک نگاه به عکسهای مراسم بنداز ببین همه نه ولی بعضی ها اومدن .

    • ناظر قدیمیپاسخ به این دیدگاه 0 1
      شنبه 18 مهر 1394-8:27

      یک پرسش!
      چرا از طرفداران شهردار
      اعضای شورای شهر و شهرداری
      حتی یک نفر هم نیامد؟؟
      حتی یک نفر؟
      ...

      • جمعه 17 مهر 1394-22:25

        با نامه شما ریسی جمهور یه روز دیرتر میاد؟؟؟؟؟؟؟باید فاتحه اون دولت رو خواند که شما اختیار دارش هستی...ممد اقا یادت باشه تو همین شهر نه مدیر کل و نه مدیران شهری برای حرفت ارزش قایل نیستند..علی اقا شفاف بذار که بدونه نماینده ی جوان شهرم بعضی واقعیت ها رو...


      ©2013 APG.ir