تعداد بازدید: 2528

توصیه به دیگران 0

جمعه 17 مهر 1394-22:37

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران:

مطالبه ما اجرای پروژه ها در 4کریدور مازندران است

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(49)/ حیدر نوروزی: در مازندران 4 کریدور داریم که از البرز عبور می کند و مطالبه ما در سفر ریاست‌جمهوری، اجرای پروژه ها در این کریدورها است


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: حیدر نورزی اظهار کرد: 188 پروژه با اعتباری بالغ بر 170 میلیارد تومان در سفر رئیس‌جمهوری به مازندران به بهره برداری می رسد که این پروژه‌ها بدون احتساب پروژه‌های مسکن مهر است.

وی با اشاره به اعتبار 385 میلیارد تومانی برای 6419 واحد مسکن مهر در استان، گفت: در پروژه‌های بزرگراهی 50 کیلومتر بزرگراه و همچنین 300 کیلومتر راه روستایی به بهره‌برداری می رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه پروژه های راه روستایی از دو منظر اجرا با منابع دولتی و یا به صورت مشارکتی مورد توجه است، گفت: به جز راه‌های روستایی، هفت دوربرگردان و زیرگذر هم در این سفر افتتاح می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از آرزوهای ما راه‌اندازی مرکز مدیریت راه‌ها بود و شماره 141 برای کاربران جاده ای ایجاد شده است، تصریح کرد: با بی سیم به هراز، کندوان و تمام شهرستان هایی که بی سیم دارند، ارتباط برقرار می کنیم

نوروزی با بیان اینکه 210 کیلومتر روکش آسفالت راه ها انجام شده است، ادامه داد: در حوزه فنی و عمرانی و ساختمان های دولتی، دو ساختمان در دست ساخت داریم.

وی با اشاره به اینکه ایمن سازی را در دستور کار قرار دادیم و در ایمن سازی و جداسازی لاین های رفت و برگشت، اقدامات موثری صورت گرفت، تصریح کرد: برای غرب، شرق و مرکز استان سه قرارداد جدای نیوجرسی امضا کردیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به نصب 90 هزار انواع تابلو در محورهای مواصلاتی مازندران، ادامه داد: در مازندران 4 کریدور داریم که از البرز عبور می کند و مطالبه ما در سفر ریاست‌جمهوری، اجرای پروژه ها در این کریدورها است.

وی خاطرنشان کرد: کمربندی چالوس، نوشهر، نشتارود، بابل، محمودآباد، نور، ساری و نکا در دل محور کناره قرار گرفته و یک ردیف اعتباری دارد.

 


  • محمدآغازپاسخ به این دیدگاه 1 0
    شنبه 18 مهر 1394-13:33

    عرضه درست کردن و نگهداری آسفالت ساری تا قایم شهر را ندارند و در استان می خواهند کریدور های بین استانی درست کنند...
    برادر مهندس ، گره های کور راهسازی همین راههای بین شهری را درست کنید ، بقیه پیشکش ...
    در بعضی از مناطق راهسازی شما ، توان تصرف زمین مورد نظر را ندارید . مورد ،راهسازی بین قایم شهر تا سیمرغ را بنگرید.


    ©2013 APG.ir