تعداد بازدید: 2580

توصیه به دیگران 0

جمعه 17 مهر 1394-22:54

پیشنهاد دبیر کمیته شهرداری‌های ستاد مردمی استقبال از سفر رییس جمهوری:

تشکیل سازمان سواحل راهی برای توسعه گردشگری دریایی

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(51)/فرشاد اسدی: با تشکیل سازمان سواحل می‌توانیم برنامه‌های جدی‌تری را برای توسعه سواحل اجرا کنیم/ تشکیل سازمان سواحل راهی برای توسعه گردشگری دریایی است.


  مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: فرشاد اسدی با اشاره به همسو نبودن بعضی از مدیران در راستای فعالیت‌های دولت، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با بدهی‌هایی که دولت قبلی برجای گذاشت کار خود را آغاز کرد و در این مدت فعالیت‌های خوبی را انجام داد.

وی با بیان اینکه کمیته شهرداری‌های ستاد مردمی استقبال از سفر رییس جمهوری به مازندران، سه پیشنهاد را برای رفع مشکلات استان مطرح کرده است، افزود: مازندران با مشکل زباله مواجه است که با تشکیل سازمان پسماند می‌توان وضعیت زباله استان را بهبود بخشید.

 دبیر کمیته شهرداری‌های ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد ساماندهی سواحل مازندران متولی ندارد، گفت: با تشکیل سازمان سواحل می توانیم برنامه‌های جدی‌تری را برای توسعه سواحل اجرا کنیم.

اسدی از دیگر پیشنهادهای این کمیته را رفع مشکل ترافیک در راستای بهبود عبور و مرور درون‌شهری عنوان و تصریح کرد: مازندران سالانه پذیرای بسیاری از هموطنان از سراسر کشور است و با اعتبارات استانی، خدمات ملی ارائه می‌دهیم؛ بنابراین اعتبارات با خدمات تناسب ندارند که امیدواریم در این سفر به این موضوع مهم توجه ویژه‌ای شود.

شهردار بلده با بیان اینکه کمبودها و مشکلات استان را در جلساتی که با حضور نمایندگان رئیس‌جمهور در استان برگزار شد مطرح کردیم، ادامه داد: در دولت گذشته به دلیل حجم زیاد درخواست و طرح‌های پیشنهادی بسیاری از مصوبات اجرایی نشده است، تمام تلاش ما این است تا طرحی جامع برای استان مصوب کنیم.

دبیر کمیته شهرداری‌های ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران با اشاره به اینکه دریای مازندران سالانه قربانیان زیادی می‌گیرد و هرساله ما شاهد غرق شدن هموطنان هستیم، خاطرنشان کرد: از سویی دیگر با حجم انبوهی از زباله در سواحل مازندران مواجه هستیم که با تشکیل سازمان سواحل می‌توانیم علاوه بر جذب اعتبار ملی، طرح‌های درآمد زا همچون اتوبوس دریایی را نیز راه‌اندازی کنیم.

این مسئول اظهار کرد: وقتی طرح‌های استان به صورت کلان باشد مشکل اشتغال جوانان استان نیز برطرف می‌شود.

اسدی با بیان اینکه مدیران استانی باید در راستای اهداف دولت حرکت کنند، گفت: بعضی از مدیران به ویژه شهرداران به دلیل نداشتن قدرت و اختیارات لازم در سیستم اداری ناتوانند، همه دستگاه‌های اجرایی با کمک هم می‌توانند در مسیر توسعه گام بردارند تا مازندران را در مسیر توسعه قرار دهند.

 



    ©2013 APG.ir