تعداد بازدید: 3496

توصیه به دیگران 1

شنبه 18 مهر 1394-0:51

دو ره‌آورد سفر روحانی از زبان رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری:

راه اندازی شهرک تمام الکترونیک/موافقت برای ایجاد اسکله نفتی

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(52)/ محرم‌علی خداوردی: با بیان اینکه همزمان با حضور کاروان دولت تدبیر و امید پروژه‌های زیادی در سطح مارندران افتتاح یا عملیاتی می‌شود/شهرک تمام الکترونیک در یکی از شهرهای مازندران ایجاد می‌شود/یکی از ره‌آوردهای این سفر موافقت برای ایجاد اسکله نفتی در یکی از مناطق استان است


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: محرم‌علی خداوردی از جمله اقدامات دولت یازدهم را مهار تورم و ثبات پولی در کشور دانست و اظهار کرد: روحانی تلاش کرده در کابینه خود افرادی را به کار گیرد که قبل از هرچیز دغدغه رفع مشکلات معیشتی مردم را داشته باشند.

وی با اشاره به دغدغه همه دولت‌ها در رفع مشکلات اقتصادی مردم و بیان اینکه موفقیت چندانی در رفع این مشکل نداشتند، افزود: در دولت گذشته مشکلات اقتصادی زیادی به مردم تحمیل شد، اما در دولت روحانی سعی شده با برنامه‌ریزی و تدبیر برای رفع این مشکلات گام بردارند و بار دیگر توانستند امید را به مردم برگرداند.

 رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری به مازندران با اشاره به تورم46 درصدی در ابتدای دولت یازدهم، گفت: تورم در سال دوم دولت به 14 درصد کاهش یافت که البته کنترل تورم به معنای از بین رفتن گرانی نیست، بلکه جلوی شتاب روز افزون تورم گرفته می‌شود.

خداوردی با بیان اینکه دولت برای اجرای سیاست‌های اقتصادی خود، 6 برنامه را تعریف کرد، گفت: این طرح دولت در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی بود که سال‌ها به صورت شعار باقی مانده بود.

این فعال اقتصادی با اشاره به اینکه قرار بود از محل درآمد یارانه‌ها، بخش صنعت، معدن و کشاورزی رونق یابد، ادامه داد: دولت یازدهم در ابتدای آغاز به کار مبلغ دوهزار میلیارد تومان در اختیار وزیر صنعت و معدن قرار داد و سعی کرد این اعتدال را در سایر بخش‌ها نیز رعایت کند.

وی با بیان اینکه با پایین آمدن نرخ تورم باید نرخ سود بانکی نیز کاهش یابد، خاطرنشان کرد: این مهم تاکنون به دلیل مقاومت بانک‌ها انجام نشده است.

خداوردی یا اشاره به استخدام480 هزار نفر در دولت قبل که بخش زیادی از آنها با واسطه استخدام شدند، اظهار کرد: بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی که در آزمون استخدام و گزینش قبول شدند نتوانستند جایی در استخدام داشته باشند.

رئیس ستاد مردمی استقبال از سفر رئیس‌جمهوری در مازندران با اشاره به به کارگیری نخبگان در برنامه‌ریزی‌های کشور، افزود: در کشورهای پیشرفته، نخبگان در راس هرم برنامه‌ریزی قرار دارند تا با برنامه‌ریزی درست اقتصاد کشور خود را به نقطه مطلوب برسانند.

وی با اشاره به توزیع یارانه‌ها در سطح جامعه که دولت را برای پرداخت با مشکل مواجه کرد، افزود: بیش از90هزار میلیارد تومان از مطالبات پیمانکاران دولت قبل برجای مانده که دولت یازدهم توانسته بخش زیادی از مطالبات را پرداخت کند.

این فعال سیاسی در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات دولت در بخش ‌ راه‌سازی و امور آب اشاره کرد و ادامه داد: برای رفع مشکلات حوزه آب‌رسانی، از محل صندوق ذخیره ارزی مبلغ800میلیارد تومان برای بهسازی و رفع موانع فاضلاب شهری به استان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه همزمان با حضور کاروان دولت تدبیر و امید پروژه‌های زیادی در سطح مارندران افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، تصریح کرد: با طرح شهرک الکترونیک و نفتی در یکی از شهرهای استان موافقت شده است.

خداوردی با اشاره به مشارکت94درصدی مردم مازندران در انتخابات ریاست‌جمهوری که نقش مهمی در انتخاب روحانی داشتند، بیان کرد: در سفر ریاست‌جمهوری به مازندران بازهم مازندرانی‌ها شکوه دیگری را با حضور خود در ورزشگاه رقم می‌زنند.

وی در پایان با بیان اینکه یکی از ره‌آوردهای این سفر موافقت برای ایجاد اسکله نفتی در یکی از مناطق استان است، گفت: این پروژه در اقتصادکشور، استان و حتی کشورهای منطقه بسیار تاثیر گذار است و با راه‌اندازی آن اشتغال زیادی ایجاد می‌شود.

 



    ©2013 APG.ir