تعداد بازدید: 2744

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 19 مهر 1394-8:9

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران خبر داد:

سلطانی فر نماینده رییس جمهوری در غرب مازندران

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(57)/ دلاور بزرگ نیا: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشور در گلزار شهدای مرزن‌آباد و پروژه گازرسانی حضور می‌یابد و پس از شرکت در جلسه شورای اداری مشترک نوشهر و چالوس، به نور و چمستان می‌رود تا در مراسم افتتاح پروژه دشت‌نور چمستان شرکت کند


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، خبر ارسالی کمیته رسانه ستاد استقبال مردمی از رییس جمهوری: دلاور بزرگ‌نیا اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به مازندران، در شهرهای نوشهر و چالوس میزبان رئیس سازمان میراث فرهنگی و معاون رئیس‌جمهوری هستیم.

وی با اشاره به سفر سلطانی‌فر به نوشهر، افزود: رئیس سازمان میراث‌فرهنگی کشور در گلزار شهدای مرزن‌آباد و پروژه گازرسانی حضور می‌یابد و پس از شرکت در جلسه شورای اداری مشترک نوشهر و چالوس، به نور و چمستان می‌رود تا در مراسم افتتاح پروژه دشت‌نور چمستان شرکت کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه پروژه مجتمع تفریحی توریستی دشت‌نور چمستان در عرصه 35 هکتاری بنا شده است، گفت: فاز نخست این پروژه با حضور معاون رئیس‌جمهوری افتتاح می‌شود و تاکنون بیش از 74 میلیارد تومان، بدون احتساب زمین، برای این پروژه هزینه شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه شامل 61 ویلای اقامتی است که از این تعداد 50 واحد تکمیل و 25 واحد هم تجهیز شده که آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: پروژه مجتمع تفریحی توریستی دشت‌نور در غرب پارک جنگلی نور در فاصله سه کیلومتری از دریا و در محیط بکر و طبیعی واقع شده و ویلاهای این مجتمع را در متراژ 140 تا 400 مترمربع احداث کرده‌اند.

بزرگ‌نیا با بیان اینکه این پروژه دارای دریاچه به مساحت چهار کیلومتر با قابلیت ماهیگیری با قلاب و قایقرانی با پارو است، ادامه داد: مجموعه ورزشی این مجتمع تفریحی توریستی، دارای زمین چمن فوتبال، زمین بسکتبال، والیبال، فوتسال، تنیس، مینی‌گلف، پیست دوچرخه سواری، محوطه بازی کودکان، زمین سوارکاری با اصطبل مجهز، مانع سوارکاری و 14 اسب با نژاد اصیل و همچنین سالن‌های بدن‌سازی مجهز است.

وی با اشاره به 300 مترمربع فضای کافی‌شاپ در این مجموعه، خاطرنشان کرد: ساختمان اداری مجتمع تفریحی توریستی دشت‌نور چمستان هم با مساحت 400 مترمربع در دو طبقه بنا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: بازدید از تعدادی پروژه‌های در حال سخت هم در برنامه سفر سلطانی‌فر پیش‌بینی شده است که در صورت امکان از پروژه‌های هتل پنج ستاره ساحلی در نور، مرکز تفریحی توریستی در بابل و مجموعه هتل چهار ستاره ممتاز در نوشهر هم بازدید می‌کند.

 



    ©2013 APG.ir