تعداد بازدید: 3220

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 19 مهر 1394-8:48

فرماندار قائم شهر خبر داد:

قائم شهر و جویبار میزبان وزیر آموزش و پرورش

و حالا سفر آقای رییس جمهوری(61)/مهدی محمدی: برای سه شهرستان قائم شهر، سیمرغ و جویبار وزیر آموزش وپرورش در نظر گرفته شده است/ اتوبوس های ستاد مردمی فردا از جلوی کارخانه شماره یک نساجی، قائم شهری ها را به مراسم استقبال از دکتر روحانی می برد/ اعتقاد دولت بر آن است به سمت تکمیل پروژه های نیمه کاره ای پیش برود که تا پایان سال 95 یک فاز آن و یا به صورت کامل افتتاح شود.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضا شریعتی: نشست خبری فرماندار قائم شهر به مناسبت سفر هیئت دولت به مازندران، ظهر شنبه برگزار شد.

مهدی محمدی با بیان اینکه استدلال مسئولان این است در شهرستان ها بار اطلاع رسانی بر عهده خبرنگاران بومی و محلی قرار دارد، گفت: در روز 20 شهریور ماه هیئت دولت به مازندران سفر خواهد کرد و سهمیه هر شهرستان یکی از وزرا و یا معاونان رییس جمهوری خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای سه شهرستان قائم شهر، سیمرغ و جویبار وزیر آموزش وپرورش در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: در سفر ریاست جمهور به مازندران پروژه منطقه ای متعلق به سازمان تامین اجتماعی و مرکز جراحی قلب باز که به استان های مازندران، گیلان، گلستان و سمنان سرویس دهی می کند، افتتاح خواهد شد.

فرماندار قائم شهر با تاکید بر آنکه چند بیمار به صورت آزمایشی در این بیمارستان مورد درمان قرار گرفتند، تصریح کرد: بیمارستان قلب با هزینه ای بالغ بر26 میلیارد تومان افتتاح شد و به آمادگی کامل جهت بهره برداری رسید.

محمدی با بیان اینکه قرار نیست در این بازدید پروژه های مرتبط با آموزش و پرورش افتتاح شود، اظهار کرد: وزیران و معاونان رییس جمهوری برای شرکت در جلسات شورای اداری شهرستان ها و افتتاح پروژه ها تقسیم شدند و در انتها قرار است جمع بندی در شورای اداری استان صورت پذیرد.

فرماندار قائم شهر با اشاره به نزدیکی شهرستان قائم شهر با مرکز استان و تجدید میثاق با ریاست محترم جمهوری در ورزشگاه متقی ساری گفت: تمهیداتی از سوی ستاد مردمی استقبال جهت حضور شهروندان قائم شهری در ورزشگاه متقی ساری اندیشیده و بر این اساس اتوبوس های در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: اتوبوس های ستاد مردمی در کارخانه شماره یک نساجی مستقر خواهند شد تا امکان حضور شهروندان در این مراسم مهیا شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی به دنبال آن بودند تا پروژه الغدیر را افتتاح کنند، اظهار کرد: چون پروژه الغدیر تکمیل نشد، دولت آن را پذیرا نبود. اعتقاد دولت بر آن است به سمت تکمیل پروژه های نیمه کاره ای پیش برود که تا پایان سال 95 یک فاز آن و یا به صورت کامل افتتاح شود.

وی با تاکید بر آنکه درخواست اولیه شهرستان قائم شهر وزیر راه وشهر سازی بود، تصریح کرد: این درخواست به تایید دکتر فلاح رسید اما مسئولان تهران آن را نپذیرفتند و احتمالا وزیر راه وشهرسازی به غرب استان سفر خواهد کرد، البته بنده اطلاع دقیقی از این موضوع ندارم.

محمدی با بیان اینکه برای موازی کاری نشدن، یک درخواست مشترک با امضای فرماندار، امام جمعه شهرستان قائم شهر و دو نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی امضا شد، اظهار کرد: در این نامه به مهم ترین اولویت های شهرستان که بیمارستان رازی، تقاطع غیر هم سطح میدان جانبازان، تکمیل تقاطع غیر هم سطح الغدیر، تقاطع غیر هم سطح مهدوی و مجتمع فرهنگی هنری است، اشاره شد.

وی با بیان اینکه بیمارستان رازی نیاز به 40 تا 45 میلیارد تومان اعتبار دارد، تصریح کرد: در بحث اشتغال هم دو کارخانه نساجی طلب وام کردند که استاندار بعد از کارشناسی های صورت گرفته این موضوع را تایید کرد.

وی با اشاره به مراحل فعال شدن دستگاه چاپ و رنگرزی در کارخانه نساجی مازندران گفت: این کارخانه درخواست 20 میلیارد وام کرد که به گفته معاون هماهنگی اقتصادی استاندار مازندران، این مبلغ تایید شد.

تکمیلی: پس از انتشار خبر بالا، مسئول روابط عمومی شهرداری قائم شهر در تماس تلفنی خبر داد که پروزه الغدیر در سفر فردای کابینه به مازندران و با حضور وزیر آموزش و پرورش افتتاح می شود.

 



    ©2013 APG.ir