تعداد بازدید: 3860

توصیه به دیگران 0

جمعه 24 مهر 1394-18:23

کربلا امروز(1)

امام جماعت حرم سیدالشهدا: سپاه یزید هنوز زنده است

گزارش روزانه مازندنومه از کربلا/ آیت الله شیخ مرتضی قزوینی: امروز سپاه یزید زنده است/ تکفیری ها باقیمانده همان جریان یزید هستند که امروز در عراق و سوریه و بلاد اسلامی جنایت می کنند.


  مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، محمداسماعیل بخشی سورکی: آیت الله شیخ مرتضی قزوینی- امام جماعت حرم سیدالشهدا- امشب در جمع عزاداران حسینی در صحن امام حسین (ع)اظهار داشت: یزید حرام خدا را حلال و حلال خدا را حرام کرد.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) از اهل بیت بود و کسی مانند او با فاسقی مانند یزید نمی توانست بیعت کند، افزود: وقتی علنا فسق و فجور انجام می شد، امام مجاز به سکوت نبود.

امام جماعت حرم سیدالشهدا ابراز داشت: یزید خود را مانند صدام رییس جمهوری و یا رییس دولت نمی دانست بلکه او خود را خلیفه خدا بر روی زمین قلمداد می کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه لشکریان یزید پس از واقعه کربلا به مدینه رفته و جنایت حره را در مدینه رقم زدند، افزود: بعضی روایات می گوید که لشکریان یزید در مسجد رسول خدا زنا کردند.

آیت الله قزوینی با تشبیه داعش و تکفیری ها به لشکریان یزید اظهار داشت: اینها باقیمانده همان جریان هستند که امروز در عراق و سوریه و بلاد اسلامی جنایت می کنند.

وی تاکید کرد: حسین (ع) مسئول حفظ اسلام و دین بود و نمی توانست در برابر این جریان سکوت کند.

امام جماعت کربلا با اشاره به رویارویی سپاه حربن یزید ریاحی با امام در وادی ذوحسم اظهار داشت : حر امام را از بازگشت به مدینه و رفتن به کوفه برحذر داشت و امام راه کربلا را در پیش گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه امروز سپاه یزید زنده است افزود: جوانانی که امروز به جنگ با داعش می روند، از زن و فرزند و زندگی خود دست می کشند و اینکار برای دفاع از اسلام انجام می شود.

 

 



    ©2013 APG.ir