تعداد بازدید: 3909

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 18 آبان 1394-23:33

در چهارمین همایش جرعه ای از ایثار؛

خانواده های چهار ایثارگر آملی تجلیل شدند

چهارمین همایش جرعه ای از ایثار به بهانه سالروز تولد پهلوان و جوانمرد فداکارآملی زنده یاد سید حسین ابراهیمیان برپا شد.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: چهارمین همایش جرعه ای از ایثار، شامگاه دوشنبه 18 آبان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل برگزار شد.

این همایش به بهانه سالروز تولد پهلوان و جوانمرد فداکارآملی زنده یاد سید حسین ابراهیمیان برپا شد که در آن علاوه بر خانواده مرحوم ابراهیمیان، سه خانواده ایثارگر دیگر هم تجلیل شدند.

 مرحوم ابراهیمیان چهارسال پیش با فداکاری برای نجات یک غریق به دریا زد و به رغم نجات او، جان خود را اهدا کرد.

 در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند، کلیپ هایی ساخته امیدی راد -هنرمند آملی- در باره مرحوم ابراهیمیان و خانواده های ایثارگر به نمایش درآمد.



 لطف الله آجدانی مدیر مرکز آموزش و پژوهشهای توسعه و آینده نگری سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران و مشاور استاندار؛ عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل در مجلس؛ احمد منفرد فرماندار ویژه شهرستان آمل؛ احد جاویدانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل؛ احمد امیرسلیمانی  شهردار آمل؛ حسین احسانی معاون فرماندار آمل؛ محمد محمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر آمل و هم چنین مریم پروین موسس و مدیرعامل انجمن حفظ و توسعه ی حقوق شهروندی مازندران از جمله مهمان های ویژه این مراسم بودند.


 
 اجرای نمایش کودکان یکی از مهد کودک ها و پیش دبستانی آمل از جمله برنامه های اجرایی بود که در بازخوانی جوانمردی مرحوم ابراهیمیان اجرا شد.

در پایان این مراسم از سوی مسوولان، به خانواده های ایثارگران هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

 


  • سه شنبه 19 آبان 1394-22:39

    از همه مسئولین که محبت کردن تا این مراسم برگزار شو د بسیار سپاسگزارم دراین مراسم توفیقحضورداشتم بسیار همایش انرژی بخش بود و اثرگزار امیدوارم خداپهلوان سیدحسینراباجداطهرش محشور کند


    ©2013 APG.ir