تعداد بازدید: 7515

توصیه به دیگران 5

سه شنبه 19 آبان 1394-23:28

حرکت فرهنگی مجتمع سنگ ظهیری در ساری

مجتمع سنگ ظهیری -بزرگترین تولید کننده سنگ در استان مازندران- در اقدامی فرهنگی، بیلبوردهای تبلیغاتی خود را به گرامی داشت روز مازندران اختصاص داد.


 مازندنومه، سرویس اجتماعی: هفته گذشته که برنامه های مفصل روز مازندران در ساری و برخی شهرهای دیگر استان اجرا شد، مجتمع سنگ ظهیری -بزرگترین تولید کننده سنگ در استان مازندران- همزمان با روز مازندران در یک اقدام فرهنگی، بیلبوردهای تبلیغاتی خود را به گرامی داشت این روز اختصاص داد.

با وجود این که مدیران این مجتمع بومی نیستند و اهل اصفهان هستند، در حرکتی زیبنده بیلبوردهای تبلیغاتی خود را به تبریک و گرامیداشت روز مازندران اختصاص دادند که این اقدام فرهنگی با استقبال مردم فرهنگ دوست روبه رو شد.

مجتمع سنگ ظهیری شرکتی باسابقه و بزرگ است که در حال حاضر با داشتن 90 پرسنل، بهترین، مرغوب ترین و متنوع ترین نوع سنگ های ساختمانی در استان مازندران تولید و عرضه می کند.

 استفاده از سنگ های تولیدی این مجتمع در بسیاری از ساختمان های مدرن ساخت، سبب شده نمای زیبایی به این ساختمان ها و همچنین فضای شهری داده شود.

گفتنی است این شرکت چندی قبل در تبلیغی ابتکاری، با درج تابلوی «اصفهان، سه کیلومتر» در نزدیکی مجتمع، باعث شگفتی مردم مرکز استان شد و مزیت رقابتی خود را به شهروندان ساری معرفی کرد.

 



    ©2013 APG.ir