تعداد بازدید: 6517

توصیه به دیگران 2

يکشنبه 24 آبان 1394-18:27

با صدای ذبیح الله رنجبر راد؛

کتاب صوتی«نامه های عاشقانه» منتشر شد

کتاب صوتی «نامه های عاشقانه» با صدای ذبیح الله رنجبر راد منتشر شد. سه شنبه ساعت 18 مراسم رونمایی این کتاب در شهرکتاب ساری برپا می شود.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: ذبیح الله رنجبر راد روان شناس بالینی برجسته مرکز استان است. او دست به یک کار آموزشی جدید زده است.

"نامه های عاشقانه" کتاب صوتی است که به تازگی به کوشش و صدای رنجبر راد منتشر شده و قرار است سه شنبه ساعت 18 در شهر کتاب ساری رونمایی شود.

این روان شناس در گفت و گو با ما گفت: بخش هایی از کتاب عاشقانه های جبران خلیل جبران را با کسب اجازه از ناشر به صورت کتاب سخنگو منتشر کردیم که روایت و گردآوری این کتاب سخنگو توسط خودم انجام شده است.

رنجبر راد افزود: متزلزل شدن نظام خانواده در کشور ما و همچنین در دنیا، انگیزه ای شد تا به این اقدام دست بزنم.

وی با بیان این که مردم اهمیت گفت و گو را نمی دانند و از نحوه ارتباط برای ازدواج آگاهی ندارند، تصریح کرد: به عنوان یک روان شناس که 30 سال در این زمینه تجربه دارم، به این نتیجه رسیدم که جای چنین اقداماتی که متناسب با حال و هوای کشور ما باشد، خالی است.

وی گفت: آثار زیادی نوشته شده ولی آثاری که بتواند تاثیرگذاری عمیقی داشته باشد و توجه نسل جوان را جلب کند کم است.

گفتنی است این کتاب سخنگو توسط انتشارات نسیم مهرآوا تا 12 شماره منتشر خواهد شد و با اینکه این کتاب هنوز رونمایی نشده، با استقبال کم سابقه مواجه شده است.



    ©2013 APG.ir