تعداد بازدید: 4187

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 27 آبان 1394-0:56

تغییر فرماندار بهشهر/سوادکوه و جویبار در انتظار تدبیر

 تعداد زیادی بنر تبریک انتصاب سجادی در شهر بهشهر نصب شده است که در این بین، حتی یک بنر قدردانی از نورزاد مشاهده نمی شود/فرماندار سابق بهشهر از نماینده منطقه و داود کشاورزیان به طور ویژه تشکر کرد/با وجود مخالفت نیروهای حامی دولت، گزینه منتسب به دولت گذشته مشغول پیگیری کارهایش برای تصدی فرماندار سوادکوه است.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد رضا ضابط: سیدخالق سجادی عشرستاقی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهشهر معرفی شد.

در مراسمی که با حضور حسن خیریانپور معاون استاندار مازندران و جمعی از مسئولان استان و شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، از خدمات محمد تقی نورزاد -فرماندار سابق- قدردانی و سیدخالق سجادی عشرستاقی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری بهشهر معرفی شد.

  نورزاد در این مراسم گفت : امروز برایم دشوار است که عملکرد سه سال خود را ارائه کنم و هرکاری کنم مانند قطره ای در مقابل دریای رشادت ها و دلاورمندی های شهدای ماست.

وی اظهار داشت: با آمدن من به عنوان فرماندار، مشکلاتی دامن گیر این شهرستان بود که توانستیم از آن گذر کنیم.

فرماندار سابق تصریح کرد: زمانی که من مسئولیت را بر عهده گرفتم، انتخابات سال 92 بود که حدود 98 درصد در آن انتخابات حضور داشتند و این بیشترین حضور در منطقه بود؛ در صورتی که میانگین حضور مردم در استان 93 درصد و در سطح کشور حدود 73 درصد بود.

وی با بیان این که زمانی که گرم کار شده بودیم امام جمعه محترم به رحمت خدا رفتند، ادامه داد: در بین راه به تحریم ها و پایین آمدن قیمت نفت برخوردیم و آخرین مشکل بحث سیل بود که خسارت حدود 100 میلیاردی را به همراه داشت.

نورزاد با اشاره به این که با توجه به این موقعیت ما برنامه هایی را تنظیم و عملی کردیم، گفت: ساماندهی زباله در شهرستان و تلاش برای آبگیری سد گلورد که 15هزار هکتار از اراضی بهشهر را تحت پوشش قرار می دهد از جمله اقدام های ما بود.

وی در پایان از احمد علی مقیمی -نماینده منطقه- و داود کشاورزیان به طور ویژه تشکر کرد.

یادآور می شویم تعداد زیادی بنر تبریک انتصاب سجادی در شهر بهشهر نصب شده است که در این بین، حتی یک بنر قدردانی از نورزاد مشاهده نمی شود!

خاطرنشان می کنیم مازندنومه دو هفته پیش از انتصاب قریب الوقوع خالق سجادی به سمت فرمانداری بهشهر خبر داده بود: تغییر چند فرماندار در مازندران/ ابهامات پابرجاست

گفتنی است علی رغم مخالفت شدید نیروهای حامی دولت و اصلاح طلبان سوادکوه، استاندار مازندران تحت فشار افرادی نظیر رییس مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور به انتصاب یکی از نیروهای تندروی احمدی نژادی برای فرمانداری سوادکوه چراغ سبز نشان داده است.

عبدالجواد توحیدی که این هفته در وزارت کشور مشغول پیگیری کارهای خود بود، نتوانست در استان خود -خراسان شمالی- و پست بگیرد و قرار است به عنوان فرماندار سوادکوه معرفی شود.

در بخشی از بیانیه شورای اصلاح طلبان سوادکوه ه در اعتراض به انتصاب توحیدی صادر شد، آمده:

اقای استاندار
 حامیان و همفکران دولت در شهرستان سوادکوه طی دوسال و اندی که از عمر دولت یازدهم می گذرد چیزی بنام رونق، تدبیر و تغییر در وضعیت منطقه و مردم مظلوم آن مشاهده نکرده اند و ازجمله دلایل این عدم موفقیت میتوان به برآمدن برخی مدیران متزلزل، سست و ضعیف و بی اعتقاد به آرمان های دولت با خطای آشکار حضرتعالی در برخی انتصابات در سطح استان و شهرستان ها اشاره کرد.  تازه ترین خبر تاسف انگیز (در صورت صحت) شایعه انتصاب قریب الوقوع یکی از بخشداران و همچنین معاونان فرمانداری دولت گذشته و معزول توسط این دولت در یکی از استانهای شمال شرقی کشور که از قضا غیر بومی، دارای تجربه کم و تحصیلات غیر مرتبط و نااشنا به مشکلات منطقه است، به سمت فرمانداری شهرستان سوادکوه است که گفته می شود برای جلب رضایت یکی از مسئولان موثر وزارت کشور که این فرد از منتسبان ایشان است، تحت تاثیر هراس از عزل شما از استانداری قرار است انجام گیرد .

ما دراین برهه که منتقدین شما از سوی حضرتعالی به دور از شان نماینده این دولت در استان به انواع صفات همچون، ورشکستگان سیاسی، متصف می شوند و دراین روزهای سرنوشت ساز نزدیک به  انتخابات، برای آینده دولتی که حاصل امید میلیونها ایرانی خسته از دروغ و کج دستی و بی تدبیری های گذشته است، نگرانیم و معتقدیم ضعف برخی مدیران و بی توجهی به رفع  نواقص، جفای به تدبیر و بی اعتنایی به امید مردم است که یاس روز افزون را در پی دارد.

در حالی که دو استاندار سمنان و قزوین برکنار شدند و بحث تغییر استاندار مازندران نیز همچنان روی میز است، انتصاب این نیروی منتسب به دولت گذشته پاشنه آشیل ربیع فلاح خواهد شد.

 


  • چهارشنبه 27 آبان 1394-18:41

    ربیع فلاح جلودار..جلودار در بی تدبیری

    • چهارشنبه 27 آبان 1394-11:31

      دوستان سوادكوهي سلام
      من علي از استانداري خراسان شمالي هستم. حكم فرمانداري سوادكوه به نام توحیدی امضا و شنبه معارفه خواهد شد و بالاخره اقاي ربيع فلاح كادوش را تقديم سلمان ساماني نمود تا شايد متضمن بقايش باشد و همچنان استاندار باقي بماند ولي جناب اقاي استاندار مطمين باشيد نه توحيدي نيروي ارزشمندي بود كه مشابه ايشان در مازندران نباشد و نه همفكر دولت بوده است وگرنه در خراسان شمالي پستي مي گرفت و از طرفي رفتن شما ظاهرا قطعي و انتصاب توحيدي به ابقا شما هم كمكي نخواهد كرد و بلافاصله استاندار بعدي ايشان را عزل خواهد كرد و تنها چيزي كه باقي مي ماند هزينه سنگين بر دوش مردم مظلوم سواد كوه خواهد بود -- مردمي اميدشان دولت و تفكر اصلاح طلبانه و در انتظار فرمانداري كارآمد بودند جناب اقاي فلاح لطفا از مسير خود برگرديد و ايشان را معرفي ننمايد تا شايد مردم سواد مجددا شما را در كنار خود ببينند


      ©2013 APG.ir