تعداد بازدید: 3699

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 11 آذر 1394-9:0

نماینده ساری و میاندورود در مجلس:

کلنگ‌زنی سایپا شمال در میاندورود سیاسی بود/ جاده گهرباران تعریض نشود، مقابل دفتر وزیر دراز می‌کشم

محمد دامادی گفت: برخی از همین الان بنرهای تبریک خود را برای افتتاح بیمارستان مهر آماده کرده اند/ بنر همه افرادی را که در احیای بیمارستان مهر نقشی نداشتند خواهید دید، جز دامادی/ زمانی که در شورا بودم وقتی طرحی می دادم همه می خندیدند، اما الان همان طرح ها را اجرا می کنند/ چپ و راست برای گرفتن رای از مردم است و بنده تربیت یافته مکتب ولایت هستم/اگر وزیر راه جاده گهرباران را تعریض نکند، مقابل دفتر کارش دراز می‌کشم/ بشکند دست کسی که برنج وارد می‌کند/ کلنگ‌زنی ساخت کارخانه سایپا شمال در میاندورود سیاسی بود و هیچ اراده‌ای برای ساخت آن کارخانه وجود نداشت/ بابل و ساری  و پایین محله و بالامحله کردن موجب عقب‌ماندگی استان شد/: برخی از پروژه‌هایی که در چند سال گذشته کلنگ‌زنی شد پوپولیستی و عوام‌فریبی بود.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش ارسالی کمیته رسانه نماینده ساری و میاندورود در مجلس: محمد دامادی در جمع بانوان منطقه راهبند ساری به مشکلات مرکز درمانی طوبی اشاره کرد و گفت: در گذشته یک بیمار برای ویزیت باید حدود 10 ساعت در طوبی معطل می‌شد که این مسئله برای شهروندان مشکلات بسیاری را ایجاد کرده بود.


وی از احیای بیمارستان مهر راهبند خبر داد و گفت: این بیمارستان از بخش خصوصی خریداری شد و مراحل پایانی آن در حال اجراست که در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه برخی از همین الان بنرهای تبریک خود را برای افتتاح این بیمارستان آماده کرده اند، افزود: بنر همه افرادی را که در احیای این بیمارستان نقشی نداشتند، خواهید دید به جز دامادی.

دامادی با بیان اینکه مازندرانی‌ها در بیمارستان‌های دولتی تنها 3 تا 5 درصد هزینه‌های درمانی را پرداخت می‌کنند اما در تمام کشور این میزان 10 درصد است، بیان داشت: مازندران در آینده‌ای نزدیک به قطب درمان شمال کشور تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنده زمانی که در شورای شهر ساری بودم، اگر طرحی را ارائه می‌دادم همه می‌خندیدند، اما الان همان طرح‌ها را اجرا می‌کنند، افزود: بنده هیچ حرفی را غیرمستند نمی زنم و برای همه حرف‌هایم سند دارم.

* تربیت یافته مکتب ولایت هستم

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای هم چنین در جمع مردم روستای حلمسر شهرستان میاندورود حاضر شد و  به بررسی مشکلات این روستا پرداخت.

این مسئول از سالن ورزشی روستای حلمسر بازدید کرد و پیگیر جذب اعتبار برای تکمیل این پروژه شد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم روستای حلمسر بیان داشت: بنده خود را وامدار مردم می‌دانم، چون مردم به بنده عزت و افتخار بخشیدند.

وی با اشاره به اینکه بنده پدر خود را در جاده از دست دادم و نسبت به این مسئله حساسیت زیادی دارم، ادامه داد: اگر جاده گهرباران در شهرستان میاندورود درست نشود ما بسیاری از پدران و مادران مان را از دست خواهیم داد.

دامادی با تاکید بر اینکه بنده فقط پیرو ولایت فقیه هستم و به دیگر جناح‌های کشور کاری ندارم، افزود: چپ و راست برای گرفتن رای از مردم است و بنده تربیت یافته مکتب ولایت هستم.

وی با بیان اینکه در بازدید معاون وزیر از جاده گهرباران بنده گفتم چهارراه ورکلا باید پل روگذر بخورد تا مشکلی از مشکلات جاده گهرباران برطرف شود، اظهار داشت: به وزیر راه و شهرسازی گفتم اگه جاده گهرباران تعریض نشود در مقابل دفتر کار شما دراز می‌کشم.



*بشکند دست کسی که برنج وارد می‌کند

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عده ای متخلف به حق و حقوق کشاورزان و باغداران رسیدگی نمی‌کنند، ادامه داد: بارها حمایت خود را از کشاورزان در مجلس شورای اسلامی اعلام کردم و بازهم می‌گویم بشکند دست کسی که برنج وارد می‌کند.

رئیس کمیته آب مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص 500 میلیون دلار بودجه به حوزه آب روستایی کشور، گفت: از تابستان سال آینده نهضت عظیم آب روستایی در کشور اتفاق می‌افتد.

دامادی با بیان اینکه بعد از تلاش سه ساله توانستیم مجوز ساخت سد زارم‌رود را از محیط زیست بگیریم، تصریح کرد: طرح حذف آب‌بها از کشاورزان را با بیش از 100 امضا در مجلس شورای اسلامی پیگیری می‌کنم.

وی در پاسخ به سوال یکی از اهالی محل مبنی بر اینکه چرا کارخانه سایپا شمال در میاندورود احداث نمی‌شود، گفت: کلنگ‌زنی ساخت کارخانه سایپا شمال در میاندورود سیاسی بود و هیچ اراده‌ای برای ساخت آن کارخانه وجود نداشت.

* مردم تنها به فکر آسفالت خیابان‌ها و گرفتن بلوک و سیمان برای مسجد نباشند

نمانیده مردم ساری و میاندورود هم چنین در بازدید از روستای ماکران میاندورود، به مشکلات مردم در زمینه جذب اعتبار برای ادامه روند طرح هادی این روستا رسیدگی کرد.

دامادی در جمع اهالی روستای ماکران با بیان اینکه مردم باید سطح توقعات خود را بالا ببرند و تنها به فکر آسفالت خیابان‌ها و گرفتن بلوک و سیمان برای مسجد نباشند، افزود: مازندران رتبه نخست بیکاری در کشور را دارد که این مسئله مسئولیت نمایندگان را دشوار می‌کند.

وی با بیان اینکه بابل و ساری  و پایین محله و بالامحله کردن موجب عقب‌ماندگی استان شد، اظهار کرد: مازندران را مازندرانی‌ها، ساری را ساروی‌ها و میاندورود را میاندورودی‌ها می‌سازند پس باید در کنار یکدیگر تلاش کنیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه نباید جلوی تولیدات کشاورزی را گرفت و اگر مانع رونق تولیدات کشاورزی شویم یعنی به کشور و مردم خیانت کردیم، بیان داشت: آقای کارمند و مدیری که در تهران روی میز کارت نشسته‌ای، اگر زمین‌های کشاورزی و باغ‌های باغداران محصول ندهد جنابعالی نمی‌توانی حقوق بگیری!



* برخی پروژه‌های چند سال گذشته پوپولیستی و عوام‌فریبی بود

این مسئول با بیان اینکه کشور چند سال برای کلنگ‌زنی‌های نابجا دچار عقب‌ماندگی شد، اضافه کرد: برخی از پروژه‌هایی که در چند سال گذشته کلنگ‌زنی شد پوپولیستی و عوام‌فریبی بود.

دامادی با بیان اینکه در گذشته سر ما مازندرانی‌ها را شیره مالیدند، افزود: 70 درصد شهرک‌های صنعتی استان مازندران و شهرستان ساری تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه وزیر رفاه به بنده قول داده در شهرستان میاندورود بیمارستان تامین اجتماعی احداث شود، ادامه داد: اگر این امر محقق نشود طرح سوال خود را از وزیر در مجلس شورای اسلامی پس نمی‌گیرم.

* دامادی به وعده هایش عمل کرد

 در ادامه دهیار روستای ماکران با بیان اینکه دامادی 400 میلیون تومان برای آسفالت این روستا اعتبار جذب کرد، ادامه داد: تلاش او برای عمران و آبادانی این روستا و منطقه جای قدردانی دارد.

علی طالبی با بیان اینکه این جلسه انتخاباتی نیست و تنها برای بررسی مشکلات روستا برگزار شد، اضافه کرد: مهندس دامادی به تمام قول‌های که دادند رسیدگی کرد.


  • يکشنبه 15 آذر 1394-9:19

    دامادی تنها نماینده ایست که به ساری فکر می کند. بقیه نه. همین شهرداری، دو تا کوچه رو اسفالت کرده تو بوق و کرنا کرده. خب اگه هدفت خدمت بود بوق و کرنا نمیخواست. هدف رسیدن به مقامات بالاتره. دامادی همینی که هست. جوان واکتیو و سالم. ما دوباره بهش رای میدیم تا کارها نکرده اش رو تمام کنه

    • يکشنبه 15 آذر 1394-16:23

      فکر میکنم جناب محمدی در ساری زندگی نمیکنند وگرنه ادبیاتی دیگر بکار میبردند

    • يکشنبه 15 آذر 1394-7:41

      مردم پویا ،آگاه و با تدبیر ساری با حمایت از آنانیکه به عمل و نه به شعار ، عزت شهرشان را اعتلا می دهند ، بر می گزینند...

      • شعبان پورپاسخ به این دیدگاه 2 0
        جمعه 13 آذر 1394-22:59

        با سلام آقای دامادی شما و پدرت و شجاعی ها در بیست و چند سال گذشته سبب پیشرفت ساری بودید یا چند سال شهرداری برادر بزرگوار شهیدان؟ مؤمن بی انصاف نیست.

        • شنبه 14 آذر 1394-9:28

          کارهای ظاهری و شعاری شهردار کجا و کارهای زیربنایی مرحوم شجاعی ودامادیها کجا! مثل روز مشخصه ! رای ما باز دامادی

          • يکشنبه 15 آذر 1394-7:27

            آره ديديم ساري قبلا چي بود الان دوسه ساله چي شد واقعا جهش خوبي داشت دم عبوري ويارانش گرم

        • ساروی اصیلپاسخ به این دیدگاه 4 12
          پنجشنبه 12 آذر 1394-8:9

          به این نماینده باید خسته نباشید گفت. دستش درد نکند. واقعا مردمی و پیگیر است. امیدواریم با اقبال مواجه شود این دفعه باز هم

          • پنجشنبه 12 آذر 1394-7:13

            باسلام وآرزوي قبولي عزاداري
            بازميخواد كارديگران را به نام خودش تمام كنه مانند پادگان ساري ! قضاوت باشماست
            طبق اظهارات دكترباقري عضومحترم شوراي شهرساري كه رفيق شماهم هست درسايت ..باتيتر(قول بزرگ عضو پزشک شورای شهر) :توجه خاصی به بخش کلینیک های ویژه هم شده است خوشبختانه آقای عبوری اعتقاد راسخ به شهر سالم دارند و معتقدند که شهر سالم باید شهروندان سالم داشته باشد. در جنوب ساری و منطقه بلوار کشاورز قرار بر این شد که تا پایان سال جاری بیمارستان مهر تبدیل به مرکز دیالیز و کلیه مازندران شود و تجهیزات دیالیز و بخش های مرتبط با کلیه و بیماران کلیوی درآنجا متمرکز شوند.در پارک قائم هم کلنیک ویژه تخصصی مشابه کلینیک طوبی با ابعاد بزرگتر و مطب های بیشتر و امکانات رفاهی مناسب تر تا یکی دو ماه آینده استارت خواهد خورد.
            شما قضاوت كنين


          ©2013 APG.ir