تعداد بازدید: 2099

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 5 دی 1385-0:0

به ما کمک کنيد

45 درصد نامه‌هاي مردم مازندران به رييس‌جمهور، درخواست مساعدت مالي يا درخواست وام و تسهيلات بانکي بوده است.


استاندار مازندران گفت: مأموريت بازرسي و رسيدگي به نامه‌ها و شکايات مردم از اهميت خاصي برخوردار است و بايد نحوه پيگيري اين مأموريت را تقويت كرد.

 «ابوطالب شفقت» از دستگاه‌هاي مختلف استان خواست با ارزيابي و بررسي دقيق نامه‌هاي مردمي، به سرعت نسبت به پي‌گيري و پاسخ‌گويي به آنها اقدام كنند.

«سجادي» مسئول ستاد رسيدگي به نامه‌هاي مردمي نيز با بيان اين که همه نامه‌ها به دستگاه‌هاي مربوطه ارجاع شده و تا يک ماه بعد به دستگاه‌هاي اجرايي شهرستانها ارسال خواهد شد، گفت: ستادي در قالب واحد ارتباط مردمي براي پي‌گيري نامه‌ها در مرکز استان با همکاري کميته امداد امام خميني (ره)، بنياد شهيد، اداره تعاون، اداره هماهنگي امور بانک‌ها، سازمان بهزيستي، اداره کار و امور اجتماعي و سازمان امور اقتصادي و دارايي تشکيل شده و روند رسيدگي به نامه‌ها را پي‌گيري مي‌كنند.

او اظهار داشت: بر اساس آخرين بررسي انجام شده موضوع 25 درصد نامه‌هاي مردمي درخواست مساعدت مالي، 20 درصد درخواست وام و تسهيلات بانکي، چهار درصد شکايات از مديران دستگاه‌ها، سه درصد درخواست درماني و بهداشتي و امور بيمه، دو درصد درخواست مساعدت در عمران شهري و روستايي، دو درصد درخواست تخفيف شهريه دانشگاه و 18 درصد ساير امور است.



    ©2013 APG.ir