تعداد بازدید: 4620

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 15 آذر 1394-15:1

قطار تغییرات به ایستگاه امور اتباع رسید

مدیرکل جدید اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران معرفی شد.


مازندنومه، سرویس سیاسی: قطار تغییرات به ایستگاه امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری مازندران رسید و غلامعلی کریم پور با حکم ربیع فلاح به عنوان مدیرکل جدید اتباع و امور خارجی استانداری مازندران منصوب شد.

وی کارشناس ارشد علوم سیاسی و ازحامیان دولت اعتدال به شمار می رود که تاکنون مسئولیتی در دولت تدبیر و امید به او واگذار نشده بود.

کریم پور رزمنده و جانباز دفاع مقدس است که معاونت مدیرکل سیاسی دوره اصلاحات و همچنین مسئولیت حراست سازمان حراست گردشگری را در کارنامه دارد.

پیش از این سیدتقی شفیعی از نیروهای منتسب به دولت قبل و مورد حمایت یکی از نمایندگان فعلی مازندران در این سمت بود که بازنشسته شد.

خاطرنشان می کنیم مازندران به عنوان استان گردشگری مشمول قانون ممنوعیت حضور اتباع افغان است که در سالهای اخیر این موضوع در دستور کار این واحد بوده است.


  • سه شنبه 17 آذر 1394-16:18

    سرور گرامی جناب آقای کریم پور.انتصاب شایسته ی شما,انسانی اخلاق مدار و مهربان مایه ی مسرت قلبی ما بوده,برای حضرتعالی آرزوی سلامت و بهروزی از پروردگار عالم دارم.استاد ارجمند, منزلت جنابعالی فارغ از این جایگاه,برای بنده ستودنی است.

    • سه شنبه 17 آذر 1394-0:21

      با عرض تبریک به برادر ارزشی و بزرگوار جناب آقای کریمپور همکار بسیار خوب گردشگری در سالهای قبل ٰ امیدوارم همانند مسئولیتی که در اداره گردشگری داشتید موفق و پیروز باشید .

      • دوشنبه 16 آذر 1394-9:49

        آقاي كريمپور كارشناس ارشد حقوق ميباشد. با آرزوي موفقيت براي كريمپور

        • يکشنبه 15 آذر 1394-20:9

          سلام و تقدیر از سایت مازند نومه انتصاب بجا و بحق دکتر کریمپور که انسان اخلاقی و متدین به مسائل دینی و بسیجی و مردی از تبار ارزشی ها و ولایتمداری پاک در راهی الهی که نشان از لیاقت و شایستگی ایشان و همه دوستداران ایشان میباشد را تبریک و آرزوی خوشبختی و نشاط و سلامتی برای همه کارمندان استانداری مازندران را خواستارم امیدوارم معاون خوبی انتخاب کند دوستدار کریمپور


          ©2013 APG.ir