تعداد بازدید: 2730

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 15 آذر 1394-18:54

سرپرست فرمانداری بهشهر:

کاندیداها جلوی تند شدن فضای انتخابات را بگیرند/ شب انتخابات کسی اخراج نشود

سید خالق سجادی گفت: کاندیداها باید از تند شدن فضای انتخاباتی جلوگیری کنند/ نگذارید از امکانات دولت برای کاندیدایی استفاده شود/ من هم یک رای دارم اما رای خود را به کسی تحمیل نمی کنم/مدیران واحدهای تولیدی از تعدیل نیرو یا اخراج در زمان منتهی به انتخابات جلوگیری کنند/بانک ها در اعطای تسهیلات بانکی و تملک و صدور اجرایی، انتخابات را در نظر بگیرند.


 مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمد رضا ضابط: سیدخالق سجادی -سرپرست فرمانداری بهشهر- در اولین جلسه شورای اداری خود گفت: رأی مردم حق الناس است و شرط سالم بودن انتخابات حفاظت از آرا است و من حفاظت از حتی یک رای را وظیفه خود می دانم.
 
وی با بیان این که همه ملزم هستیم فضای جامعه را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با نشاط آماده کنیم، ادامه داد: از دستگاه های اجرایی و مدیران ادارات، استفاده نکردن از فضای اداری در تبلیغات کاندیدای خاص را خواستارم و نگذارید از امکانات دولت برای کاندیدایی استفاده شود.

این مسئول با بیان این که من هم یک رای دارم اما رای خود را به کسی تحمیل نمی کنم، تصریح کرد: مطمئنم هیچ انسان عاقلی آخرتش را به دنیای دیگری نمی فروشد .

سجادی با تاکید بر این که کاندیداها باید از تند شدن فضای انتخاباتی جلوگیری کرده، این موضوع را به طرفداران خود انعکاس دهند، اظهار داشت: کاندیداها و طرفداران شان انتقاد پذیری و تحمل خود را بالا ببرند.

سرپرست فرمانداری بهشهر با بیان اینکه باید از نارضایتی عمومی جلوگیری کرد، گفت: باید پیگیر جلوگیری از تنش عمومی باشید و مدیران واحدهای تولیدی از تعدیل نیرو یا اخراج در زمان منتهی به انتخابات جلوگیری کنند.

وی با بیان این که بانک ها در اعطای تسهیلات بانکی و تملک و صدور اجرایی، انتخابات را در نظر بگیرند، تاکید کرد: در ایام نزدیک به انتخابات کارمندان ادارات دولتی در زمان تعیین شده در محل کار خود حاضر شوند و جوابگوی مراجعات مردمی باشند و در صورت مشاهده تخلفات با آنان برخورد می شود.

سجادی در پایان ادامه داد: با توجه به وضعیت آب و هوایی متغییر و توپوگرافی منطقه، دستگاه های اجرایی برای هرگونه حادثه غیر مترقبه آماده باشند و شهرداری و اداره راه و شهرسازی و ادارات مرتبط، اقدامات لازم را برای لایروبی رودخانه ها انجام دهند .

گفتنی است سید خالق سجادی شانزدهمین فرماندارشهرستان بهشهر بعد از انقلاب اسلامی است که 30 ماه بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به این سمت منصوب شد.


 



    ©2013 APG.ir