تعداد بازدید: 3608

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 17 آذر 1394-11:57

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس:

لایحه خدمات ایثارگری را تصویب کردیم، دولت قبل اجرا نکرد

ولی رعیت گفت: لایحه ایثارگری در دولت قبل اجرا نشد/در حالی که همه فکر می کردند دولت قبل مظهر دینداری ومردمداری است، ما به خاطر برخی تخلفات آن را نقد می کردیم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش:رضاشریعتی-عکس:آرمان رضایی: ولی رعیت -نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی- در دیدار با جمعی از خانواده های شهدا و ایثارگران با بیان اینکه حضور درجمع شاهد و ایثارگر توفیق روز افزون است، گفت: در زمان جنگ برای حفاظت از انقلاب، دفاع از ناموس و ایجاد امنیت رشادت های بسیاری صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید با ایجاد اشتغال سبب امنیت جامعه شد، تصریح کرد: بچه های انقلاب به اصول انقلاب پای بند هستند و در این راستا به کشور کمک می کنند.

نماینده دوره های ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز جایگاه رهبری و ولایت فقیه در استقلال و آرامش کشور زبانزد است، خاطرنشان کرد: در مجلس هفتم لایحه خدمات ایثارگری به کمیسیون اجتماعی -که نایب رییس اول آن بودم- ارجاع داده شد.

رعیت با بیان اینکه هدف این لایحه حمایت از جامعه رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا بود، اظهار کرد: در حالی که همه فکر می کردند دولت قبل مظهر دینداری ومردمداری است، ما به خاطر برخی تخلفات آن را نقد می کردیم.

وی با بیان اینکه لایحه ایثارگری در دولت قبل اجرا نشد، تصریح کرد: با تغییراتی که دولت قبل بر آن وارد کرد، دو ایراد اساسی از سوی شورای نگهبان مطرح شد که یکی از آنها تبعیض و ندیدن جایگاه رزمندگان بود.

نماینده دوره های ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بعد از ده ماه بررسی طرح جایگزین با تغییراتی تایید شد، خاطر نشان کرد: قرار است این طرح از سال آینده اجرایی شود.

رعیت با بیان اینکه برای اینکه مدافع فرهنگ ایثارگری هستیم باید از جامعه ایثارگری حمایت کنیم، اظهار کرد: در تمام دنیا از نظام ایثارگری حمایت می شود، چرا که جوانان برومند انقلاب برای دفاع از ناموس، کشور و دین وانقلاب فداکاری های بسیاری کردند.

نماینده دوره های ششم وهفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به سابقه قضایی خود تصریح کرد: ماهانه صدها پروند قصاص، حمل مواد مخدر، طلاق و بزهکاری ها تشکیل می شود که ناشی از بیکاری است.

وی با تاکید بر آنکه باید برای اشتغال برنامه داشت، اظهار کرد: از جامعه ایثارگران درخواست دارم به فرموده امام و رهبری در انتخابات اسفندماه شرکت کنید .


  • چهارشنبه 18 آذر 1394-21:28

    درود بر شما. موفق باشید. قائمشهر و جویبار و سوادکوه امیدش به شماست آقای رعیت. بیکاری غلغله میکنه


    ©2013 APG.ir