تعداد بازدید: 3462

توصیه به دیگران 0

جمعه 27 آذر 1394-22:56

مدیرکل بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران بیان کرد:

تخصیص 50 درصدی اعتبارات استانی/کاهش 6 درصدی تعریف پروژه های جدید

ایرج ولی پور گفت: تاکنون 560 میلیارد تومان در قالب اعتبارات استانی ابلاغ شده است/ 50 درصد اعتبارات استانی تخصیص داشته است/ تعریف پروژه های جدید در سال قبل 15 درصد و امسال به 6 درصد کاهش یافته است/بودجه سفر دو ساله است و ما در طول این مدت حضور فعال در سازمان مدیریت داشتیم تا بودجه تعهدات سفر در لایحه بودجه سال 95 دیده شود.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، محمداسماعیل بخشی سورکی: ایرج ولی پور در گفت و گو با ما در خصوص میزان تحقق اعتبارات سالانه استان در بودجه سال 94 اظهار داشت: با مختومه شدن موضوع pmd توسط شورای حکام، روزنه های امیدی ایجاد شده است که اعتبارات از تخصیص بیشتری در سال 94 برخوردار باشد.

مدیرکل بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با بیان اینکه تاکنون 560 میلیارد تومان در قالب اعتبارات استانی ابلاغ شده است، افزود: امیدواریم این رقم تا پایان سال به 650 میلیاردتومان افزایش یابد.

این مسئول با اشاره به تخصیص 6 ماهه اعتبارات در سال 94 اظهار داشت: تاکنون 50 درصد اعتبارات استانی تخصیص داشته است و در مجموع از همه ردیف ها اعم از ماده 10 و 12 و سایر ردیف های بودجه ای 38 درصد تخصیص داشتیم.

وی به بازدید نماینده رهبری از غرب استان و جذب اعتبارات این محل نیز اشاره ای کرد و ابراز داشت: در پی این بازدید 24 میلیارد تومان به مازندران تخصیص یافت که 10 میلیارد آن برای کارخانه زباله سوز نوشهر بود که امیدواریم این رقم به علاوه 25 میلیارد تومان از محل اعتبارات مربوط به سفر ریاست جمهوری به این پروژه اختصاص یابد.

  ولی پور بخش دیگر از اعتبارات محل رهبری را برای سد فریم عنوان کرد و گفت: به دلایل مختلف در خصوص این سد نشت آب داشتیم که با اعتبار 10 میلیاردی تخصیص یافته امیدواریم که شرایط بهبود یابد.

این مسئول همچنین به اعتبار یک میلیاردی جهت آبرسانی به روستاهای چهاردانگه و همچنین تکمیل و احداث چندین مدرسه در نوشهر و چالوس از محل اعتبارات رهبری اشاره کرد و گفت: در بودجه سال 94 با همکاری استاندارمازندران و فرمانداران توانستیم اولویت بندی پروژه ها را لحاظ کنیم.

وی به 3400 پروژه در دست اقدام در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تعریف پروژه های جدید در سال قبل 15 درصد و امسال به 6 درصد کاهش یافته است.

ولی پور با بیان اینکه در این زمینه لازم است که از نمایندگان مازندران در خصوص اعتبارات تبصره 22 ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه تشکر کنیم، افزود: با توجه به اینکه سال انتخابات بود و آنها می توانستند پروژه های جدید را تعریف کنند اما اجازه دادند که دولت پروژه های نیمه تمام را به سرانجام برساند.

وی ادامه داد: پیش بینی می کنیم اگر اعتبارات 100 درصد تخصیص داشته باشد 45 درصد پروژه های نیمه تمام به پایان برسد.

مدیرکل بودجه و برنامه ریزی سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران با اشاره به نهایی شدن پروژه های سفر و امضا شدن آنها اظهار داشت: بودجه سفر دو ساله است و ما در طول این مدت حضور فعال در سازمان مدیریت داشتیم تا بودجه تعهدات سفر در لایحه بودجه سال 95 دیده شود.

وی گفت: یکماه هر هفته مستمر در آنجا حضور داشتیم که امیدواریم این اتفاق رخ دهد و تعهدات سفر انجام شود که انجام این تعهدات می تواند نقش ویژه ای در توسعه استان مخصوصا راه های مواصلاتی استان داشته باشد


  • دوشنبه 30 آذر 1394-10:9

    ايشون معاون سازمان مديريت هستند نه مديركل
    سازمان مديريت خودش اداره كل هست ايشونم معاون بودجه سازمان
    لطفا اصلاح كنيد

    • امید اصلاحاتپاسخ به این دیدگاه 7 0
      شنبه 28 آذر 1394-8:30

      آقای ولیپور همچنان مشغول ... با فشار به ادارات از طریق بودجه هست.


      ©2013 APG.ir