تعداد بازدید: 3636

توصیه به دیگران 0

شنبه 28 آذر 1394-0:24

یک نماینده مجلس:

با کلنگ‌زدن‌های بی‌مورد در ایام انتخابات مخالفم

محمد دامادی گفت: برخی‌ با بی‌قانونی حق مردم را پایمال کردند/ مقام معظم رهبری سالم‌ترین و ساده‌زیست‌ترین رهبر جهان است/با کلنگ‌زدن طرح‌های بی‌مورد در ایام انتخابات مخالفم و هیچگاه برای تمدید شدن در انتخابات سال جاری به مردم دروغ نمی‌گویم و با احساسات آنها بازی نمی‌کنم/ با پیگیری‌ها یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به مرکز پزشکی و درمانی بخش دودانگه تحویل داده شد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، گزارش ارسالی کمیته رسانه نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس: چهارشنبه شب گذشته همایش هم‌اندیشی برای فردایی بهتر با حضور محمد دامادی در تالار ماه و ستاره ساری برگزار شد.

این همایش در حالی با حضور دو هزار نفری مردم شهرستان ساری و میاندورود برگزار شد که دامادی به خاطرعملکردش در پیگیری امور مردم، بارها مورد تشویق حاضران قرار گرفت.


اجرای موسیقی زنده مازندرانی از سوی گروه «چکل» و پخش کلیپ فعالیت‌ها و نطق‌های این نماینده در مجلس از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

*برخی‌ با بی‌قانونی حق مردم را پایمال کردند

 دامادی در همایش هم‌اندیشی برای فردایی بهتر با بیان اینکه امیدواریم روزی فرا برسد حق کارگران و کشاورزان را از افراد سه‌هزار میلیاردی بگیریم، اظهار کرد: برخی‌ با بی‌قانونی حق مردم را پایمال کردند.

وی به وضعیت نامناسب جاده‌های مواصلاتی استان، شهرستان ساری و میاندورود اشاره کرد و افزود: بنده عزت دامادی را در جاده‌های استان مازندران از دست دادم و نسبت به توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر این مسئله حساست دارم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرحوم عزت دامادی جایگاه و محبوبیت خود را مرهون حمایت‌های مردم است، ادامه داد: اگر پدرم در زمان نمایندگی مجلس از دایره عقلانیت خارج می‌شد، امروز چنین جایگاهی نزد مردم نداشت و از او به‌عنوان عزت ساری یاد نمی‌کردند.

*سلامت و پاکدستی در مسئولیت وظیفه است

دامادی سلامت و پاکدستی مسئولان را وظیفه ذاتی آن‌ها دانست و بیان داشت: اگر یک نماینده یا مسئولی تخلف نمی‌کند دلیل بر دادن مدال افتخار به او نمی‌شود بلکه سلامت در مسئولیت وظیفه است که باید از سوی همه رعایت شود.

وی مقام معظم رهبری را به‌عنوان سالم‌ترین و ساده‌زیست‌ترین رهبر جهان برشمرد و گفت: اگر یک مسئول مال مردم را در کاسه خود قرار داد، مطمئن باشید تخلف کرد و از دایره عقلانیت خارج شد.

*کشاورزی حیثیت و آبروی مازندران است

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تنها با طرح مسئله مشکلی حل نمی‌شود و باید پیگیر چاره و تلاش برای اجرای آن بود، تصریح کرد: بنده در همان سالهای ابتدای نمایندگی مجلس با ساخت سد پلسک در سمنان مخالفت کردم، چون ساخت این سد به کشاورزی مازندران صدمه جدی وارد می‌کند و تا به الان پای حرفم ایستادم و موفق نیز شدم.

این مسئول با بیان اینکه کشاورزی تنها شغل و معیشت مردم نیست، بلکه حیثیت و آبروی مازندران است، افزود: بنده افتخار می‌کنم یک کشاورز هستم و همیشه خود را یک کشاورز می‌دانم.

دامادی با اشاره به نطق‌های خود در حمایت از کشاورزان در مجلس شورای اسلامی، اضافه کرد: بارها با صدایی بلند در صحن علنی مجلس حمایت خود را از کشاورزان اعلام کردم و باز هم می‌گویم بشکند دست کسی که برنج و مرکبات به کشور وارد می‌کند و موجب متضرر شدن کشاورزان شمالی می‌شود.

وی با بیان اینکه کشاورزان؛ خیانت‌کاران و کسانی که در حقشان ظلم کردند را نمی‌بخشند، تصریح کرد: مردم با تمام مشکلات پای نظام و انقلاب ایستادند و برای سربلندی کشور شهید و جانباز تقدیم اسلام کردند.

*یک دستگاه آمبولانس به مرکز درمانی دودانگه ساری تحویل داده شد

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان این که در سالهای گذشته مراکز اورژانس ساری وضعیت مطلوبی نداشتند و حتی برای روشن کردن آمبولانس باید ماشین را هول می دادند، افزود: با پیگیری‌ها و تلاش ها سه شنبه گذشته یک دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل به مرکز پزشکی و درمانی بخش دودانگه تحویل داده شد.

این مسئول با بیان اینکه مردم نسبت به گذشته تحولات را در تمامی عرصه‌ها مشاهده کردند، بیان داشت: با کلنگ‌زدن طرح‌های بی‌مورد در ایام انتخابات مخالفم و هیچگاه برای تمدید شدن در

انتخابات سال جاری به مردم دروغ نمی‌گویم و با احساسات آنها بازی نمی‌کنم.

دامادی با بیان اینکه هرکجا احساس کنم حق کارگری در حال ضایع شدن است به‌صورت جدی ورود پیدا می‌کنم، ادامه داد: کارگران زحمت‌کش با دستانی پینه‌بسته سند هویت مظلومیت این قشر جامعه هستند و نباید گذاشت حق یک‌نفر از آن‌ها پایمال شود.

*استانی و ملی فکر می‌کنم

وی بر ایجاد زمینه اشتغال برای جوانان تاکید کرد و گفت: بنده استانی و ملی فکر می‌کنم و همیشه سعی من بر این است موجب پیشرفت و آبادانی استان و کشورم شوم.

دامادی با بیان اینکه هیچگاه نسبت به حق و حقوق مردم ساری و میاندورود کوتاهی نمی‌کنم، اضافه کرد: دیدگاه بنده استانی و ملی است اما اگر حق مردم ساری را به شهری دیگر دهند مطمئن باشید سکوت نمی‌کنم و پای حرف خواهم ایستاد.

وی با اشاره به پیگیری برای اجرای پروژه گازرسانی به منطقه دودانگه ساری، اظهار داشت: سالهاست پیگیر وضعیت گازرسانی به منطقه دودانگه ساری هستم و تاکنون چندین مرتبه با وزیر نیرو جلسه برگزار کردم که نتایج مثبت آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بارها به مسئولان گفتم مازندران فقط جای تفریح در ایام تعطیلات نیست، بیان داشت: محرومیت مازندران پشت طبیعت زیبایش پنهان شده و حتی نسبت به این مسئله در صحن مجلس شورای اسلامی اعتراض خود را اعلام کردم.

* دامادی سرمایه ملی مازندران است

 در ادامه مراسم داریوش مهدوی با بیان اینکه انسانها بدون حضور در اجتماع قادر به برطرف کردن نیازهای فردی خود نیستند، افزود: انسان برای تحقق و توسعه نیازمند سرمایه فردی، اجتماعی و انسانی است.

وی با اشاره به اینکه دامادی طی سه سال اخیر با 100 هزار رای سانسور شد، ادامه داد: او سرمایه ملی استان مازندران است و باید نهایت بهره‌برداری را از این نماینده جوان برد.

مهدوی با بیان اینکه دنیای امروز بر روی سرمایه‌های انسانی و اجتماعی متمرکز است، افزود: محمد دامادی سرمایه‌ای عظیم برای استان مازندران به‌شمار می‌رود که باید آن را حفظ و حمایت کرد.


  • يکشنبه 29 آذر 1394-20:53

    آزموده را آزمودن خطاست .گوش مردم ساری از این شعلرهای شب انتخاباتی پر شده ...

    • رقیه نعلبندانی پاسخ به این دیدگاه 1 3
      يکشنبه 29 آذر 1394-15:41

      ...دامادی شرف داره به شجاعی کیاسری.
      شجاعی کیاسری هم... . از یک طرف دم از ولایت میزنه و خودش رو میچسبونه به اصولگرایی از یه طرف هم دم از اصلاح طلبی میزنه . هم از رسانه ملی بخاطر گزارشات انتقادی برجام انتقاد میکنه هم از طرفی به برجام اعتراض میکنه. صد رحمت به دامادی که لااقل اینقد شجاعت رو داشته بگه موافق برجام هستم اینقد مردونگی تو وجودش هست که دلش بسوزه. اما شجاعی فقط برای اینکه در راس قدرت بمونه هی داره عوامفریبی میکنه
      ...

      • ساروی تهران نشینپاسخ به این دیدگاه 1 0
        يکشنبه 29 آذر 1394-8:35

        ما که لقای ساری را به عطایش بخشیدیم و این به مردم ساری بستگی دارد که به حرف و ادعا رای بدهند یا عملکرد. اما این جوان جویای نام که البته زیاد هم جوان نیست چون چهار سال پیرهن به صندلی های سبز مالیده است، در هیاهوی مجلس و نابخردی هاای که متضررینش کشاورزان و از جمله شالیکاران و باغداران مازندران و ساری بودند و هستند، نه تنها اقدامی نکرد، و اثری از خود نشان نداد بلکه به فکر زیباسازی خرابه شهر تهران بود و مشاورت زیباسازی شهرداری تهران را یدک می کشید.
        نمی دانم در این هم آیش در تیزرهایی که پخش می شد، به این جنبه از کار این آقاداش هم اشاره شد.

        • شنبه 28 آذر 1394-7:43

          اي بابا تا كي فقط حرف خرف
          چندين بار راجع به جاده ساري وتاكام وكياندرود گفتين چه شد جاده همونه ومياندرود همان
          مردم به عملكرد راي ميدن به كار تلاش نه سياسي بازي .كارهاي ديگران را عقيم گذاشتن وبه نام خودتمام كردن و....


          ©2013 APG.ir