تعداد بازدید: 5664

توصیه به دیگران 4

پنجشنبه 3 دی 1394-13:1

امروز در فرمانداری آمل؛

مریم پروین برای انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد

مریم پروین گفت: برای رد صلاحیت از سوی مراجع قانونی باید دلایل و مستندات کافی وجود داشته باشد/ عبور از من برای هیچ رقیبی آسان نیست.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: مریم پروین -فعال اجتماعی و فرهنگی آملی- امروز در فرمانداری آمل حاضر شد و برای شرکت در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد.

او پس از تجدید میثاق با شهدای آمل، در حالی که در دفتر سازمان مردم نهاد حفظ و توسعه ی حقوق شهروندی مازندران بیش از یکصد نفر از شهروندان آملی گرد آمده بودند، پس از دیدار مردمی، با تاکید بر قانون و اجتناب از روشهای پوپولیستی، تنها با همراهی مسوولان ستادی خود به ستاد انتخابات فرمانداری ویژه شهرستان آمل رفت و ضمن ثبت نام، آمادگی خود را برای رقابت های مجلس آینده اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در سالن اجتماعات دفتر سازمان مردم نهاد حفظ و توسعه ی حقوق شهروندی مازندران که مدیریت آن را پروین بر عهده دارد و محل ستاد انتخاباتی سابق دکتر روحانی در شهرستان آمل است، جمع قابل توجهی از مردم از طیف های مختلف حضور داشتند. پروین در این اجتماع گفت: ایرانی هرچه سرافرازتر، مازندرانی هرچه توسعه یافته تر و آملی هرچه آبادتر، آرزو و تلاش من است.

وی با بیان این که خدمت به مردم را بزرگترین وظیفه اجتماعی خود می دانم، افزود: برآنم تا همه ی دانش و تجربه و توان خود را در چارچوب قانون اساسی و مصالح نظام و منافع ملی برای خدمت به مردم عزیز کشور و استان و شهرستان آمل به کار گیرم.

پروین همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال می دهید رد صلاحیت شوید، گفت: برای رد صلاحیت از سوی مراجع قانونی باید دلایل و مستندات کافی وجود داشته باشد. معتقدم هیچ دلیل قانونی برای رد صلاحیت من وجود ندارد.

این فعال اجتماعی آمل ادامه داد: ممکن است عده ای علاقه مند به رد صلاحیت من باشند و از احتمال برخی شیطنت ها نیز ناآگاه نیستیم، اما مریم پروین نیز در صورت لزوم با آگاهی به حقوق قانونی و شهروندی خود قادر به پیگیری و دفاع از حقوق خود در مراجع قانونی از پایین ترین سطوح تا عالی ترین سطوح آن خواهد بود.

پروین در پاسخ به این پرسش که تا چه اندازه برای خود احتمال موفقیت و پیروزی قایل است ، تاکید کرد: نتیجه پیش بینی های نتایج انتخاباتی قطعی نیست و هر احتمالی ممکن است، اما من با توکل به خدا و با حمایت مردم، برای پیروزی می آیم و تردید نکنید عبور از من برای هیچ رقیبی آسان نیست.

 


  • شنبه 5 دی 1394-9:42

    عجب خواب پريشاني ست دنيا
    عجب آشفته بازاريست دنيا
    ميان آنچه بايد باشد و نيست
    عجب فرسوده ديواريست دنيا
    ******************
    توخود حديث مفصل بخوان ازاين مجمل

    • کارشناس ارشدروابط بین المللپاسخ به این دیدگاه 1 0
      شنبه 5 دی 1394-8:32

      سلام.عرض ادب وخضوع،باشناختی که ازمریم پروین بعنوان چهره تاثیرگذاردرمسسائل سیاسی واجتماعی استان مازندران وارتباط نزدیک شخص ایشان به دولت تدبیروامیدوشخص رییس جمهوروباچهره های حامی ایشان که درعکس میانی نیزبرخی چهره ها مشخص هستندایشان شایدرکورد تاریخی انتخابات شورای شهرآمل رااینباردرعرصه مجلس تکرارنمایندوشهرستان آمل را از جلوس مدیران بسیارناتوان باکمک استاندارمحترم پاک نمایند.

      • شنبه 5 دی 1394-1:33

        ارزوی موفقیت برای خانم پروین فعال و مردمی


        ©2013 APG.ir