تعداد بازدید: 2779

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 7 دی 1394-8:26

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی:

نباید افراد شایسته را به خاطر مسایل جناحی حذف کرد

ولی رعیت: نوع نگاه به آموزش و پرورش باید تولید ثروت باشد/ خواسته‌های صنفی نباید به خواسته‌های سیاسی تبدیل شود/ نباید به خاطر جناح و سیاست‌ها افراد شایسته از مدیریت و منصب‌ها حذف شوند/ احمدی‌فولادی: سیاست دولت گذشته فضای کار را برای اصلاح‌طلبان بسته نگه داشت/ اصلاح‌طلبان سراسر کشور اتحاد خود را در انتخابات سال جاری مانند انتخابات سال 92 تکرار می‌کنند/ حدود 700 یا 800 میلیارد دلار از سرمایه نفت کشور در دولت گشته نامعلوم است/حق‌نظر: بزرگان سیاست خارجی کشور توانستند 6 قطعنامه را یکجا لغو کنند که این مسئله یک هنر است/آقای رعیت سابقه درخشانی در مجلس شورای اسلامی دارند و تندروی از او ندیدیم.


مازندنومه، سرویس سیاسی: ولی رعیت یکشنبه شب در جمع فرهنگیان شهرستان قائم‌شهر با بیان اینکه هزینه در حوزه آموزش ثروت است، اظهار کرد: اگر نوع نگاه ما به آموزش و پرورش هزینه‌ای باشد، دچار خسارت اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، مذهبی و... می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه نوع نگاه به آموزش و پرورش باید تولید ثروت باشد، افزود: خواسته‌های صنفی هیچگاه نباید به خواسته‌های سیاسی تبدیل شود، در غیر این صورت جامعه متضرر می‌شوند.

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگیان بالاترین رتبه و جایگاه را در تمامی جوامع دارند و در نظام جمهوری اسلامی باید از سوی قوه مقننه و مجریه مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند، ادامه داد: فرهنگیان قشر اثرگذار جامعه هستند که سرمایه‌های نظام و کشور را در آینده تربیت می‌کنند.

رعیت در ادامه بیان کرد: باید از همه استعدادها و ظرفیت در کشور بهره‌گیری شود.

وی با بیان اینکه فضای کشور باید به‌سمتی گرایش پیدا کند تا همه افراد شایسته و کاربلد به مردم و جامعه خدمت کنند، تاکید کرد: نباید به خاطر جناح و سیاست‌ها افراد شایسته و مفید از مدیریت و منصب‌ها حذف شوند.

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی تلاش دولت در اجرای برجام را کاری ارزشمند و مفید دانست و تصریح کرد: حضور هیئت‌های تجاری در دوران پسابرجام در کشور بسیار پررنگ شده که فضا برای کار، ایجاد اشتغال، سرمایه‌گذاری و خدمت‌رسانی افزایش یافته است.

رعیت با بیان اینکه فرصت جدیدی برای ایجاد اشتغال و خدمت‌رسانی به مردم در کشور به‌وجود آمده که باید از آن بهره‌گیری کرد، اضافه کرد: ایجاد اشتغال نیازمند ورود سرمایه‌گذار به کشور و ایجاد فضای امن اقتصادی است که همه ما باید تلاش کنیم چنین فضایی در جامعه ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مجلس همسو با دولت باید تشکیل شود تا فضای کار برای دولت مهیا شود، گفت: هرچه حضور مردم در انتخابات پررنگ‌تر باشد، قدرت چانه‌زنی دولت در عرصه‌های جهانی بیشتر خواهد بود.

*اصلاح‌طلبان هشت سال شرایط سختی تجربه کردند

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان مازندران نیز در این جلسه با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان هشت سال شرایط بسیار سختی در دولت گذشته تجربه کردند، اظهار کرد: سیاست دولت گذشته فضای کار را برای اصلاح‌طلبان بسته نگه داشت.

مهدی احمدی‌فولادی 90 درصد علت پیروزی دکتر روحانی در انتخابات سال 92 را حمایت جدی اصلاح‌طلبان از ایشان دانست و افزود: اتحاد، رمز موفقیت در تمامی کارها است و اصلاح‌طلبان در انتخابات سال 92 این قاعده را اثبات کردند.

وی با بیان اینکه آقای خاتمی به خاطر تاثیرگذاری در اتحاد اصلاح‌طلبان برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری دوباره ممنوع‌التصویر شد، ادامه داد: برخی افراد سیاسی کشور از اتحاد اصلاح‌طلبان هراس دارند.

این فعال سیاسی با بیان اینکه شورای اصلاح‌طلبان سراسر کشور اتحاد خود را در انتخابات سال جاری مانند انتخابات سال 92 تکرار می‌کنند، اضافه کرد: در تمامی شهرها اصلاح‌طلبان شاخص حضور دارند که می‌توانند به مجلس شورای اسلامی راه‌ پیدا کنند و شورای اصلاح‌طلبان استان در هر شهر از دو نفر حمایت می‌کند.

احمدی‌فولادی با اشاره به اینکه حدود 700 یا 800 میلیارد دلار از سرمایه نفت کشور در دولت قبل نامعلوم است، تصریح کرد: کشور در دولت گذشته با حمایت مجلس هشتم و نهم منزوی

شد.
وی با بیان اینکه مجلس هشتم و نهم از دولت خلاف و اختلاس حمایت کرد، ادامه داد: آزادی، عدالت و اخلاق سه محور اصلی انتخابات سال جاری است.

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش استان مازندران با بیان اینکه هنوز حدود 60 درصد نیروهای دولت و وزارت کشور مربوط به اعضای دولت احمدی‌نژاد هستند، تصریح کرد: مجلس گذشته حدنصاب قبولی یک کاندیدا در انتخابات را به یک‌پنجم رساند که این امر باید تغییر کند.

احمدی‌فولادی تنها هدف اصلاح‌طلبان را تقویت نظام دانست و افزود: دولت روحانی در 100 روز اول تنها یک‌بیستم اندازه 100 روز دولت احمدی‌نژاد به تغییر مدیران پرداخت.

وی با اشاره به اینکه در 6 سال مذاکره دولت گذشته 6 قطعنامه علیه ایران صادر شد که احمدی‌نژاد آن‌ها را کاغذپاره می‌خواند و همان قطعنامه‌ها پدر ملت ایران را درآورد، گفت: امروز با وجود برجام و لغو یکجای قطعنامه‌ها برخی افراد در داخل کشور مانند اسرائیل مخالفت می‌کنند و با برخی دشمن همسو می‌شوند.

این فعال سیاسی رمز موفقت هر کشور را در گرو توجه به فرهنگیان دانست و افزود: تا زمانی که به فرهنگیان توجه نشود کشور پیشرفت می‌کند و از مجلس آینده می‌خواهیم به حق و حقوق فرهنگیان توجه ویژه‌ای داشته باشد.

* از رعیت تندروی ندیدیم

رئیس سابق آموزش و پرورش شهرستان قائم‌شهر نیز در ادامه در این جلسه با بیان اینکه بزرگان سیاست خارجی کشور توانستند 6 قطعنامه را یکجا لغو کنند که این مسئله یک هنر است، افزود: آموزش و پرورش دارای فرصت‌ها و چالش‌های فراوانی است که باید از آن‌ها به درستی استفاده کرد.

جواد حق‌نظر با بیان هر دانش‌آموز را یک بمب اتم دانست و گفت: آقای رعیت سردار اشتغال استان مازندران هستند و ما دنبال این هستیم تا کارخانه‌های نابودشده شهرمان را احیا کند.

وی در پایان گفت: آقای رعیت سابقه درخشانی در مجلس شورای اسلامی دارند و ایشان فردی اعتدال گرا هستند و تاکنون تندروی از او ندیدیم.

 

 


  • معجزه خاموشپاسخ به این دیدگاه 1 0
    چهارشنبه 9 دی 1394-15:20

    با سلام. امیدوارم مردم فهیم و قدرشناس قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه با تامل در کارنامه و گذشته نامزدهای انتخابات مجلس، رای خود را به صندوق ها بیاندازند تا فردی اصلح و شایسته به عنوان نماینده انتخاب گردد تا در آینده شاهد رشد و پیشرفت شهرمان باشیم. (محمودی چمازکتی)

    • سه شنبه 8 دی 1394-13:39

      درود بر استاد احمدی فولادی
      خدا حفظت کنه

      • حسین برزگر اصلاح طلب پاسخ به این دیدگاه 4 0
        سه شنبه 8 دی 1394-9:56

        با سلام و تقدیر و تشکر از سایت وزین و فرهیخته مازند نومه که هرگز تعصب را بجای عقلانیت مبنای کار خود قرار نداده .. همانطوری که عزیز دلم استاد ارجمند جناب احمدی فولادی اظهار داشتند ما اصلاح طلبان به جمهوری اسلامی معتقد بوده و فقط نقدمان به احمدی نژاد است چرا که با آمدن احمدی نژاد همه مدیران دولت خاتمی عوض شده و دیگر از آنها خبری نشد بدرستی جناب احمدی فرمودند احمدی نژاد نباید مدیران را عوض میکرد و لذا ما ناراحتیم و حالا از این دولت متشکریم که باز به ما بها داده و دوستان ما را مدیر کرده در هر صورت کار احمدی نژاد خیلی بد بود مدیران گذشته که در طول سی سال در نظام بودند را عوض کرد و حالا از دولت تشکر میکنیم که امثال جهانگیری و زنگنه و نعمت زاده و همه زحمتکشان را آورد ای کاش استاندار مازندران از دولت مردان یاد بگیرد و از احمدی فولادی ها و حق نظرها که اینگونه برای دوستانشان تلاش میکنند استفاده بیشتری کند درود بر احمدی فولادی و جواد حق نظر که حامی مرد ساده زیستی مانند رعیت هستند . درود بر رعیت پرتلاش و عاشق مردم .


        ©2013 APG.ir