تعداد بازدید: 2852

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 8 دی 1394-16:54

نماینده اسبق مجلس:

اختلافات در مازندران فوق‌العاده زیاد است/ نگاه مردم به نمایندگان مجلس نباید کمیته‌امدادی باشد

   ولی رعیت گفت: عدالت در توزیع منصب‌ها و پست‌های سازمانی رعایت شود/ استعداد استان مازندران در پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی مغفول مانده است/ مسئولان استان در انتخاب منطقه آزاد تجاری هنوز به همفکری و نقطه‌نظر واحد نرسیدند/ اختلافات در مازندران فوق‌العاده زیاد است/ تاوان بی‌عرضگی گران‌خریدن قطعات خودرو را مشتری می‌دهد/ با درخواست معاون اول رئیس جمهوری در انتخابات مجلس نامزد شدم/ نگاه مردم به نمایندگان مجلس نباید کمیته‌امدادی باشد.


 مازندنومه، سرویس سیاسی: ولی رعیت دوشنبه شب در هم‌اندیشی استادان دانشگاه‌های استان مازندران، آهنگ توسعه کشور را آهنگی متفاوت و روبه‌جلو دانست و اظهار کرد: خودرو وسیله‌ای برای راحتی مردم است اما در کنار افزایش تولید خودرو باید توسعه جاده‌ها را داشته باشیم تا آهنگ راحتی آن حفظ شود.

 وی با اشاره به اینکه نرخ بیکاری در برخی از استانهای کشور تا 36 درصد افزایش یافته و این مسئله خوش‌آیند نیست، افزود: استان مازندران یکی از استانهایی است که آمار  بیکاری بالایی دارد.

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی توزیع منابع مالی در کشور را ناعادلانه دانست و بیان کرد: دولت در توزیع بودجه باید عدالت را رعایت کند همه ملت ایران به یک اندازه از خدمات و اشتغال برخوردار شوند.

رعیت یکی از راه‌های افزایش اشتغال در کشور را ورود سرمایه‌گذار به استان دانست و ادامه داد: استان مازندران از استعداد بالایی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری برخوردار است که این قابلیت‌ها باید به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

 وی بر رعایت عدالت در توزیع منصب‌ها و پست‌های سازمانی در کشور تاکید کرد و گفت: در برخی دولت‌ها در یک کابینه 11 نفر از اعضای آن از یک استان بودند که بسیاری از امتیازات به‌سمت این استان برده شد.

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برای اخذ یک مجوز و ورود سرمایه‌گذار به استان و شهرستان نیازمند حمایت مسئولان استانی در پست‌های سازمانی و وزارت‌خانه‌ای هستیم.

* اختلافات در مازندران فوق‌العاده زیاد است

 رعیت در این نشست توجه هرچه بیشتر دولت و مسئولان وزارت‌خانه‌ها به ظرفیت و استعدادهای استان مازندران در پذیرش سرمایه‌گذاران را خواستار شد و افزود: استعداد استان مازندران در پذیرش سرمایه‌گذاران خارجی مغفول مانده است.

وی با بیان اینکه اختلافات در مازندران فوق‌العاده زیاد است، اضافه کرد: برای پیشرفت و توسعه استان و شهرستان‌ها نیازمند تعامل، همفکری و همگرایی همه مسئولان در سطح استانی و کشوری هستیم تا به جایگاه واقعی خود برسیم.

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان استان در انتخاب منطقه آزاد تجاری هنوز به همفکری و نقطه‌نظر واحد نرسیدند که در سفر استانی رئیس جمهوری به مازندران این امر هنوز محقق نشد و دولت واکنشی نشان نداد.

رعیت بر تغییر نظام اداری کشور تاکید کرد و اظهار داشت: ریشه اختلافات در نفس، کبر و غرور است و اگر می‌خواهیم به وحدت برسیم باید همه نگاه‌ها تغییر کند.

 وی دانشگاه‌ها را مهم‌ترین مرکز تربیت نیروی متخصص انسانی دانست و تصریح کرد: اهمیت و جایگاه دانشگاه‌ها در پیشرفت علم، توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و... است.

* تاوان بی‌عرضگی گران‌خریدن قطعات خودرو را مشتری می‌دهد

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی از رفتارهای ما موجب کاهش ارزش پولی کشور شد، ادامه داد: بسیاری از مشکلات کشور به مسئولان و نوع تصمیم‌گیری آن‌ها برمی‌گردد.

 رعیت با بیان اینکه صنعت خودروسازی کشور حال و روز خوشی ندارد، افزود: تاوان بی‌عرضگی گران‌خریدن قطعات خودرو را مشتری می‌دهد که همه اینها به سوءمدیرت برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه نگاه مردم به نمایندگان مجلس نباید کمیته‌امدادی باشد، ادامه داد: نگاه به مدیریت کشور باید تغییر کند تا شاهد پیشرفت در تمامی زمینه‌ها باشیم.

*با درخواست معاون اول رئیس جمهوری در انتخابات مجلس نامزد شدم

نماینده دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بنده قصد حضور در انتخابات را نداشتم، تصریح کرد: آقای جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با بنده تماس گرفت و شرایط را اعلام کرد و بنده با درخواست ایشان در دهمین دوره انتخابات مجلس نامزد شدم .

رعیت در پایان گفت: توافق هسته‌ای، اجرای برجام و لغو تحریم‌ها موجب ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور و رونق اقتصادی می‌شود که فضا برای کار و توسعه در کشور فراهم خواهد شد.

 *رعیت اصلاح‌طلب میانه‌رو است

یکی از استادان دانشگاه نیز در این جلسه با بیان اینکه آقای رعیت چهره‌ای محبوب و خدمت‌رسان ملت هستند، اظهار کرد: رعیت همیشه اصلاح‌طلب میانه‌رو بوده و هست و اعتدال خود را در مجلس ششم و هفتم ثابت کرد.

 اکبر فلاح با اشاره به اینکه شاهد توسعه خوبی در دوره ششم و هفتم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آقای رعیت بودیم، افزود: همه آقای رعیت را سردار اشتغال می‌شناسند و به‌واقع چنین است.

 وی تصریح کرد: ارتباط خوبی بین آقای رعیت و دولت یازدهم وجود دارد که همین مسئله می‌تواند به پیشرفت و توسعه استان کمک کند.

 این استاد دانشگاه در پایان بر سلامت انتخابات تاکید کرد و گفت: امیدواریم در روز انتخابات شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باشیم.


  • شنبه 12 دی 1394-19:59

    ضمن احترام به انتخاب مردم شریف قائمشهر سوادکوه جویبار پیشنهاد میشود در مورد قابلیتهای منحصر به فرد دکتر رضی کاندیدای محتر م مجلس دراین شهرها هم پرس وجویی هوشمندانه نمایند

    • معجزه خاموشپاسخ به این دیدگاه 3 0
      چهارشنبه 9 دی 1394-15:25

      با سلام. به راستی که جناب آقای رعیت در مجلس های ششم و هفتم سردار اشتغال در حوزه انتخابیه قائمشهر، جویبار، سیمرغ و سوادکوه بوده است. در مجلس ششم که تعداد قابل توجهی از نمایندگان مجلس، درگیر حواشی و مسائل سیاسی و جناحی شده بودند، ایشان به دور از حواشی، مشغول خدمتگزاری به حوزه انتخابیه خویش بوده اند. با کمی تحقیق می توان به صحت و سقم نظر اینجانب پی برد. (محمودی چمازکتی)


      ©2013 APG.ir