تعداد بازدید: 3157

توصیه به دیگران 0

شنبه 12 دی 1394-21:7

حضور رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در مازندران

برنامه های خرازی اعلام شد؛ نشست خبری، سخنرانی،دیدار با علما و بازدید از پروژه های شهرداری ساری

عصر سه شنبه همایش سراسری اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید با حضور و سخنرانی دکتر سید محمد صادق خرازی در بهشهر برگزار می‌شود.


مازندنومه، سرویس سیاسی:عصر سه شنبه 15 دی ماه، همایش سراسری اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید با حضور و سخنرانی دکتر سید محمد صادق خرازی در بهشهر برگزار می‌شود.

 مشاور ارشد رییس دولت اصلاحات و رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ابتدا در ساعت 16 در تالار هوتوی بهشهر با همراهی برخی از نامزدهای اصلاح طلب و نزدیک به حزب ندا  نشست خبری برگزار کرده، پس از آن در ساعت 17:30 همایشی با حضور اعضای شورای مشورتی و هماهنگی اصلاح طلبان مازندران و شخصیت‌ها و چهره‌های استانی در همان مکان برپا می شود.

اعلام رسمی آغاز فعالیت حزب ندا در مازندران، تعیین راهبردهای تشکیلاتی این حزب در انتخابات پیش رو و تبیین نقش مشارکت مردمی در توسعه پایدار استان مازندران از محورهای نشست خبری است.

 همایش روز سه شنبه به دعوت جمعی از اصلاح طلبان و حامیان دولت تدبیر و امید و با حضور برخی از نامزدهای اصلاح طلب و نزدیک به حزب ندا در سراسر استان مازندران برگزار می شود.

در سفر یک روزه خرازی به مازندران، دیدار با علما و شخصیت‌های برجسته استان و بازدید از پروژه‌های شهرداری ساری نیز گنجانده شده است.

 خرازی مشاور ارشد رئیس دولت اصلاحات و رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان که مدیر مسئولی روزنامه وقایع اتفاقیه را در اختیار دارد، در حاشیه این سفر از آغاز به کار ضمیمه مازندران این روزنامه خبر داده و سیاست‌ها و راهبردهای این روزنامه را تشریح می کند.



    ©2013 APG.ir