تعداد بازدید: 7945

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 14 دی 1394-21:20

با حکم دبیر هیات حل اختلاف استان

عضو شورای شهر بابل اخراج شد

محمد حسین منصف -رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابل- که سال گذشته به تحصن یک نفره علیه شهردار سابق این شهر دست زده بود، با حکم حقوقی هیات حل اختلاف استان، از ادامه عضویت در شورای شهر بابل منع شد.


مازندنومه، سرویس اجتماعی: 20 آبان ماه سال گذشته بود که محمد حسین منصف -عضو شورای شهر بابل- به تحصنی یک نفره دست زد. او با در دست گرفتن پلاکاردی، از ساختمان جدید شورای شهر به سوی شهرداری بابل حرکت و  1.5 ساعت یک نفره تحصن کرد.

تقاضای آن روز منصف برکناری فرهاد عسگری -شهردار وقت بابل- بود. او می گفت: «متاسفانه به جای اینکه با متخلف برخورد شود، با او تعامل می شود»

منصف در تحصن یک نفره اش گفته بود: «حاضرم زندان هم بروم اما در 3 سال باقیمانده برای مردم کار کنم.»

البته رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بابل پس از این تحصن، از یک سو بازداشت شد و زندان رفت و از سوی دیگر چند ماه بعد از شورا کنار گذاشته شد و نتوانست به زعم خودش برای مردم کار کند! شهردار سابق بابل هم که منصف خواستار برکناری اش شده بود، ترفیع گرفت و به استانداری رفت.

امروز نامه ای در فضای مجازی پخش شد که بر اساس آن با ابلاغ دبیر شورای حل اختلاف استان -علی  نبیان- به فرماندار بابل، محمد حسین منصف سلب عضویت و از ادامه فعالیت در شورای شهر باابل منع شد.

در بخشی از این ابلاغیه چنین آمده:

با توجه به سوء عملکرد آقای محمد حسین منصف -عضو شورای شهر بابل- و حدود عملکرد سوء ایشان که باعث تنش های اجتماعی در سطح شهر شده است و شکایت سایر اعضای شورا و شهردار و مسئولین سیاسی، امنیتی و انتظامی شهرستان  به استناد بند 6 ماده 82 مورخ  86/8/27 حکم به سلب عضویت مشارالیه از باقیمانده مدت شورا صادر و اعلام می گردد.»

منصف پس از عزلش از شورای شهر بابل، متنی نوشت و در فضای مجازی پخش کرد که در آن آمده:

«اطلاعیه شماره 1: عرض تشکر و سپاس از حس مسئولیت پذیری اعضای محترم شورای حل اختلاف استان(مستقر در استانداری)در سلب عضویت این جانب از شورای اسلامی شهر بابل

1/ از اینکه عملکرد من در پی گیری حقوق مردم و مقابله با تخلفات و ایستادگی در برابر مدیرانی که فرزندان خود را به شهرداری بابل و سازمانهای تابعه آن تحمیل کردند مورد پسند شما واقع نشد عذر می خواهم.

2/ از این که پی گیری حقوق مردم و مقابله با رانت خواران را جرم من شمردید تشکر میکنم.

3/ از اینکه پاکدستی من و عدم سوء استفاده از موقعیت شغلی و نپذیرفتن وام 35 میلیونی (تنها عضو شورا در آن زمان بودم که این وام را نگرفتم) را جرم من شمردید تشکر می کنم.

4/ از اینکه هیچ یک از اعضای خانواده و فامیلم را به زور رانت عضو شورا بودن به شهرداری تحمیل نکردم و شما آن را جرم شمردید تشکر می کنم

5 /از این که برای احقاق حقوق مردم و مخالفت با استخدام های فامیلی در شهرداری اعتراض کردم و شما آن را جرم شمردید تشکر می کنم.

6/ از این که تنها عضو شورا بودم که هر روز در محل کار پاسخگو بودم، از همه این جرم های شنیع و زشت استغفار و عذر خواهی می کنم و دست یکایک شما را برای احقاق عدالت می بوسم

7/ و در آخر از اینکه بدون احضار این جانب و وکیل بنده، یکسره و بدون شنیدن دلایل و مستندات ما حکم صادر کردید و یکسره کار ما را ساختید از شما کمال تشکر را دارم.

دست یکایک شما را برای احقاق عدالت به این تمیزی می بوسم و امیدوارم در این دنیا و روز جزا با شما نیز چنین عادلانه و گرم برخورد شود و خدا نیز کار شما را این چنین یکسره وگرم بسازد.

چند کلمه حرف دیگر هم مانده که پس از پیگیری خواهم زد که حتما مسئولین خدوم استان را شگفت زده خواهد کرد و چند تشکر دیگر مانده که در فرصت مقتضی  گرم گرم بجا خواهد آورد.

در پایان چون به شعر علاقه مندم و جهت یاد آوری به خود و دوستان می گویم:

گر جگر شیر نداری    
                     سفر عشق مرو
با تشکر مجدد
محمد حسین منصف
عضو... شهر بابل !

یادم رفت بگویم که این جانب 7 سال برای دفاع از ایران و اسلام در زندان های رژیم بعث عراق به سر بردم.»

گفتنی است منصف برای پیگیری حقوقی این حکم به دیوان عدالت اداری در تهران مراجعه کرده است.


  • آزادی کناریپاسخ به این دیدگاه 3 3
    جمعه 18 دی 1394-1:8

    یه ضرب المثل مازندرانی هست که میگه "دکن دگا" یعنی هر کار بدی که برای دیگران کردی به زودی به خودت بر می گردد.
    منصف با حمایت انصار حزب الله بابل در زمان احمدی نژاد دادستان جوان بابل را برکنار کرد الان دست تقدیر به سوراخ خودش آمد

    • چهارشنبه 16 دی 1394-8:33

      چندماه پيش وقتي رفتاراين عضومحترم شورا را ديدم كامنت گذاشتم كه اخراجش ميكنند!!!!
      مومن بايد زيرك باشد اين بنده خدا انسان شريفي است اما راه وروش را بلد نبود


      ©2013 APG.ir