تعداد بازدید: 5315

توصیه به دیگران 2

سه شنبه 15 دی 1394-10:29

رد صلاحیت 15 درصدی در مازندران

45 نفر در مازندران رد صلاحیت شدند

در مازندران 305 نفر برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 11 نفر انصراف دادند(4درصد) و 45 نفر هم رد صلاحیت شدند(15درصد.)


 مازندنومه، سرویس سیاسی: طبق برنامه زمانبندی برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرمانداران مرکز حوزه انتخابیه امروز (15 دی) مراتب رد صلاحیت از سوی هیات‌های اجرایی را به داوطلبان ابلاغ کردند که این رد صلاحیت‌ها به اطلاع هیات نظات استان نیز می‌رسد.

ماده 51 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرده که فرمانداران و بخشداران مراکز حوزه های انتخابیه مکلفند نظریه رد هیات اجرایی انتخابات را با ذکر استناد قانونی ظرف یک روز به داوطلبان ابلاغ نموده و با سریع‌ترین وسیله به ضمیمه اسناد و مدارک به اطلاع هیات نظارت استان برسانند.

بر اساس تبصره این ماده کسانی که صلاحیت آنان مورد تایید قرار نگرفته‌ حق دارند ظرف 4 روز از تاریخ ابلاغ به داوطلب، شکایت خود را مستدلا به هیات نظارت استان اعلام کنند.

اما در مازندران 305 نفر برای انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده بودند که به گفته مهرداد ابراهیمی -مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران، از این تعداد 11 نفر انصراف دادند(4درصد) و 45 نفر هم رد صلاحیت شدند(15درصد).

ابراهیمی به مازندنومه گفت: از بین بانوان ثبت نام کرده، یک خانم رد صلاحیت شده و یک نفر هم انصراف داده است.

شب گذشته برخی منابع خبری از ردصلاحیت تعدادی از نماینده های کنونی مجلس نیز خبر داده بودند، اما ظاهرا از نماینده های کنونی مازندران، کسی رد صلاحیت نشده است.

 

 


  • سید ولی عزت ابراهیمیپاسخ به این دیدگاه 1 0
    چهارشنبه 16 دی 1394-14:43

    میگن یکی از شاخصترین نامزدهایی که خوب داشت از قائم شهر کار می کرد رو از دور خارج کردند!


    ©2013 APG.ir